Mocs i tos

Alèrgies, otitis, problemes..

Greta
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 10:40 am

Mocs i tos

EntradaAutor: Greta » dl. nov. 23, 2009 9:36 am

Hola,

ha començat l'hivern i ja tornem a seguir la mateixa patua de l'hivern passat. La meva filla va a l'escola bressol, i ja hem començat a tenir mocs i per tant tos, i més tos sobretot a la nit. M'agradaria saber que feu vosaltres respecte al tema de la tos, homeopatia? humidificador? o algún xarop.
A més, potser alguna de vosaltres li ha donat algunes defenses i s'ha acabat el tema de la tos?

Merci
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Mocs i tos

EntradaAutor: Naylacris » dl. nov. 23, 2009 10:24 am

Greta, ya somos dos con la misma preocupación.

Mi niña tiene 18 meses y desde que empezó ya lleva tres veces malita, pero esta ultima vez ha sido fatal,ha estado todo dos semanas en casa, con fiebre alta, tos, mocos, dolor de gargante y oidos.

Ahora lo que le quedan son los moquitos y la tos y lo que me ha recomendado mi pediatra a sido humidificador en casa, ni jarabes ni nada, solo humidificador y te digo desde ayer que no tose,no sé si será casualidad o no pero yo no lo tenia lo he comprado y genial de verdad, el tema de las defensas se lo quiero preguntar el jueves que tenemos la revisión de los 18 meses, o darle jalea o algo ya te diré haber que tal, pero te digo si tiene humidificador ponlo o sino compratelo porque a nosotras son a funcionado genial.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dl. nov. 23, 2009 10:31 am

Hola Greta.
Bé, en principi, si és tos tova és normal perquè així va movent el moc i no va cap als bronquis. la tos en sí, per tant, no és dolenta.
Ara bé, si no la deixa dormir, sempre hi ha alguna alternativa: supositoris pilka, homeopatia...etc. Jo el que faria sempre, és consultar el pediatre.

petons
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Greta
Entrades: 15
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 10:40 am

EntradaAutor: Greta » dl. nov. 23, 2009 10:56 am

Hola,
moltes gràcies:

Naylacris, provaré l'humidificador. Respecte les defenses ja hem diràs alguna cosa, merci, jo tb ho miraré.

Madrona, jo crec que és tos tova, pq a vegades fins i tot té com arcades i crec que és dels mocs que té al coll. Tot i així no havia pensat en la homeopatia, però hi ha algún producte d'homeopatia que sigui per aquests efectes? i ja que et tinc aquí: es pot barrejar homeopatia i xarops de medicina tradicional.

Moltíssimes gràcies!!!!
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. nov. 23, 2009 1:07 pm

A nosaltres per els mocs ens va molt bé l'SPECTO DHU d'homeopatia que ve a ser un equivalent del MUCOSAN de la medicina convencional :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dj. nov. 26, 2009 10:25 am

Com diu la mireiafor sí que hi alternatives homeopàtiques. Igualment, consulta-ho.
I si dius que té arcades, efectivament deu ser pels mocs.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
carlaa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 3:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlaa » dt. des. 08, 2009 6:25 pm

Jo ho he solucionat seguint les recomanacions de rosa jove: treure la llet de vaca, doncs porta no se qeu substancia que fa que el cos segregui mocs. ho vaig provar , vaig canviar a llet de soja o atmetlles. A mi em va funcionar! :koala:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::