PAIDOTEERIN O MUCOSAN
PAIDOTEERIN O MUCOSAN
HOLA, TENGO A LA NIÑA CON MUCHISIMOS MOCOS(SUPONGO QUE LOS CAMBIO DE TEMPERATURA DE ESTOS DIAS HAN HECHO ESTRAGOS) PERO NO HAY MANERA DE QUE SALGAN PARA FUERA LOS TIENE EN LA GARGANTA Y ME IMAGINO QUE DE CAMINO AL OIDO TMB, Y TENGO EN CASA ESTOS DOS MUCOLITICOS QUE EN SU DIA COMPRE PERO NO SE CUAL VA MEJOR?????????????
AH, SI SABEIS DE OTROS SE ACEPTAN SUGERENCIAS.........
GRACIAS!!!!!!!!!

AH, SI SABEIS DE OTROS SE ACEPTAN SUGERENCIAS.........
GRACIAS!!!!!!!!!

Re: PAIDOTEERIN O MUCOSAN
Sol... depende de los años que tenga tu niña y de los mocos.
Si es peque 0-2 años y tiene mocos en las vias altas yo les he dado el Paidoterin muchísimo... es descongestivo.
El otro no lo conozco...
Que beba líquido... y limpieza con agua del mar nariz y eso va muy bien. Y zumos de nanranja, y cebolla por la noche.
Buff yo los tengo a los 2 con mocos... pero en el pecho.
Espero se mejoe!
Si es peque 0-2 años y tiene mocos en las vias altas yo les he dado el Paidoterin muchísimo... es descongestivo.
El otro no lo conozco...
Que beba líquido... y limpieza con agua del mar nariz y eso va muy bien. Y zumos de nanranja, y cebolla por la noche.
Buff yo los tengo a los 2 con mocos... pero en el pecho.
Espero se mejoe!
Doncs a nosaltres el pediatre ens ha donat el mucosan....per l'otitis, pq li fem tractament durant un o dos mesos.....la veritat és que no he llegit el prospecte!
GRACIAS A LAS TRES GUAPAS!!!!!!!!!
MI HIJA TIENE 2 AÑOS Y MEDIO ASI QUE EN PRINCIPIO PODRIA TOMAR CASI CASI CUALQUIER MEDICACION, PERO COMO PECA DE OTITIS CASI QUE VOY A HACER LO QUE ME RECOMENDAIS ES DECIR EL MUCOSAN!!!!!!!!
CARLOTTA QUE SE MEJOREN TUS NIÑOS TAMBIEN GUAPA!!!!!!!
GRACIAS!!!!!!!!!
MI HIJA TIENE 2 AÑOS Y MEDIO ASI QUE EN PRINCIPIO PODRIA TOMAR CASI CASI CUALQUIER MEDICACION, PERO COMO PECA DE OTITIS CASI QUE VOY A HACER LO QUE ME RECOMENDAIS ES DECIR EL MUCOSAN!!!!!!!!
CARLOTTA QUE SE MEJOREN TUS NIÑOS TAMBIEN GUAPA!!!!!!!
GRACIAS!!!!!!!!!
Doncs a mi el pediatra no m'ha recomanat "banyar" el nas amb aigua de mar ni amb res...
diu que fent aquesta pressió al seu nasset, sí que destapes i neteges el nas, però tens més possibitats d'enviar els mocs i la humitat cap a les orelles (perquè tots els conductes estan units) i que, com que la meva nena és propensa a otitis, potser solucionaria el tema "nas" seria fatal per les orelles....
no sé...
i pel tema xarop, a mi em van receptar Viscoteina pels mocs i la tos... no sé si algú el pren...
I res, sol, que es millori la teva nena, que és un bon rotllo això de que tinguin moquitos i el nas tapadot!
no sé...
i pel tema xarop, a mi em van receptar Viscoteina pels mocs i la tos... no sé si algú el pren...
I res, sol, que es millori la teva nena, que és un bon rotllo això de que tinguin moquitos i el nas tapadot!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Doncs sí, Goga, a mi també em va extranyar, perquè molts coneguts m'ho havien recomanat...
Tot i que una mica de lògica sí que li trobo, perquè certament destapes nas i boca, i el líquid surt sobretot pel nas... però res t'assegura que part del líquid no vagi pels conductes cap a les orelles, i és que la mateixa paraula "otorrinoralingologia" (és que qui m'ho va recomanar era pediatra i otorrinolaringòleg) em demostra que totes tres parts (boca, nas i orelles) estan ben unides...
ai, no ho sé... jo, com que la meva va tenir l'hivern passat 5 otitits en 3 mesos, doncs aquest hivern ja no m'hi arrisco... La moco amb el mocador humitejat i de moment res més...
Cadascú que provi el que cregui millor pels seus fills!
Tot i que una mica de lògica sí que li trobo, perquè certament destapes nas i boca, i el líquid surt sobretot pel nas... però res t'assegura que part del líquid no vagi pels conductes cap a les orelles, i és que la mateixa paraula "otorrinoralingologia" (és que qui m'ho va recomanar era pediatra i otorrinolaringòleg) em demostra que totes tres parts (boca, nas i orelles) estan ben unides...
ai, no ho sé... jo, com que la meva va tenir l'hivern passat 5 otitits en 3 mesos, doncs aquest hivern ja no m'hi arrisco... La moco amb el mocador humitejat i de moment res més...
Cadascú que provi el que cregui millor pels seus fills!

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Aquest cop que l'Adrià ha estat molt carregat de mocs ens van receptar el Mucosan i va anar perfecte! per sort no vam fer otitis
Jo també havia sentit que lo de posar suero pot provocar les otitis si es fa malament, vull dir que és possible que depenent de la inclinació del cap els hi pugui anar cap a l'orella
Jo la veritat és que li ho faig molt poquet, només quan el veig molt carregat de mocs i tampoc els hi aspiro, no sé si ho faig bé però com que he sentit opinions per a tot
Jo també havia sentit que lo de posar suero pot provocar les otitis si es fa malament, vull dir que és possible que depenent de la inclinació del cap els hi pugui anar cap a l'orella
Jo la veritat és que li ho faig molt poquet, només quan el veig molt carregat de mocs i tampoc els hi aspiro, no sé si ho faig bé però com que he sentit opinions per a tot
Hola! A mi com a mucolític m'ha recomanat la pediatra Flumil al 2%.
Em va dir que li podia fer rentats i aspirar-li els mocs un màxim de 2 cops al dia (prèvia inserció de suero a les fosses nasals).
Em va dir que li podia fer rentats i aspirar-li els mocs un màxim de 2 cops al dia (prèvia inserció de suero a les fosses nasals).
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Doncs nosaltres que fa poquet vam anar a l'otorrino ens va dir que no eren massa bons els rentats (Sol, me suena que esto lo habíamos comentado alguna vez, no?
). No es que siguin dolents de per si, el problema és que si ho fem malament enviemt els mocs cap a l'orella. L'única vegada que en Marçal va tenir otitis va ser l'any passat quan li van començar a fer rentats de nas pels mocs. Com que no hi ha webs de que estigui quiet li fèien malament i en una setmana ja li van passar els mocs a l'orella. No li hem fet més i no hem tingut més otitis.
)ara per xerrar la cagaré... ho se...

). No es que siguin dolents de per si, el problema és que si ho fem malament enviemt els mocs cap a l'orella. L'única vegada que en Marçal va tenir otitis va ser l'any passat quan li van començar a fer rentats de nas pels mocs. Com que no hi ha webs de que estigui quiet li fèien malament i en una setmana ja li van passar els mocs a l'orella. No li hem fet més i no hem tingut més otitis.
)ara per xerrar la cagaré... ho se...

- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Nosaltres quan vàrem tenir a la nena amb molts mocs el metge ens va receptar l'Ambroxol. Em sembla que és el mateix que diu la Goga. I ens va anar molt bé. En quant als rentats amb suero, el pediatra també ens va recomanar fer-li quan estan tan mocosos, però res d'aspirar-los 

Nosaltres hem pres tots dos, Mucosan i Paidoterin, sempre en tinc reserves per començar a la que vegi un moc! (el papa és farmacèutic així que anem seeeempre servits per si un cas!) Tots dos ens hana anat bé, potser el paidoterin més per refredat en general i de reacció més lenta i el Mucosan més per tallar els mocs a sac i més ràpidament.
I lo dels rentats de nas amb suero fisiològic, doncs nosaltres sí que ho fem bastant sovint quan la Pao està tapada, quan era més peque els mocs li baixàven de seguida al pit i desde que vem començar amb els rentats de nas que no li han baixat més ni ha fet cap més bronquitis. Ara jo també parlo, pa chula yo Txellchen, tentando a la suerteee! ejeje Suposo que sí que pot passar algo dels mocs a la orella clar, així que si són propensos a otitis potser millor no intentar-ho, oi?
I lo dels rentats de nas amb suero fisiològic, doncs nosaltres sí que ho fem bastant sovint quan la Pao està tapada, quan era més peque els mocs li baixàven de seguida al pit i desde que vem començar amb els rentats de nas que no li han baixat més ni ha fet cap més bronquitis. Ara jo també parlo, pa chula yo Txellchen, tentando a la suerteee! ejeje Suposo que sí que pot passar algo dels mocs a la orella clar, així que si són propensos a otitis potser millor no intentar-ho, oi?
A partir de quina edat se'ls hi pot sonar mucolítics? El meu nen té 12 mesos i no para d'agafar refredats. Sempre té es mocs al nas i al pit i la pediatra mai em recepta res. Només un cop amoxicilina. El Mucosan i el Flumil els tinc per casa sempre però no sé si és molt petit per donar-li o és la meva pediatra que és massa precavida. Quant els hi doneu?
- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
A mi la pediatra, en un dels primers encostipats que vam tenir, em va ensenyar com fer el rentat i és posant-lo de costat perquè el suero pugui sortir per l'altre forat del nas. S'ha de fer primer un costat i després l'altre i en teoria els mocs els treus amb el rentat i no van cap a les orelles.
A mi no m'ha agradat mai aspirar-li, trobo que ha de ser bastant més desagradable que un rentat. A nosaltres ens funciona bastant bé, tot i que a vegades no es deixa i té tanta força que és complica la cosa.
A mi no m'ha agradat mai aspirar-li, trobo que ha de ser bastant més desagradable que un rentat. A nosaltres ens funciona bastant bé, tot i que a vegades no es deixa i té tanta força que és complica la cosa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |