refluxe utero-urinari

Alèrgies, otitis, problemes..

laura kuky
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 17, 2008 10:14 am

refluxe utero-urinari

EntradaAutor: laura kuky » dt. gen. 12, 2010 10:18 pm

hola a tothom!
tinc una nena de 14 mesos amb baix pes(7,400kg), despres de moltes proves ja em trobat el problema, te refluxe a una via urinaria,d aqui be la falta de pes i ferro,i les caques sempre toves, m han donat de tractament 6 mesos d antibiotic nocturn, algu s ha trobat en el meu cas? agrairia molt a que em dongesiu resposta de la vostre experiencia,ja que no es res greu,estic una mica amuinada,moltes gracies.
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: refluxe utero-urinari

EntradaAutor: Bombolla » dt. gen. 12, 2010 10:41 pm

Ostres! No ho havia sentit mai això! I ha sigut molt complicat de detectar-ho? No et puc ajudar gaire però només volia dir-te que la cosa es solucioni ben aviat, i que l'antibiòtic faci el seu efecte.
Jo també tinc una nena de baix pes (quasi 13 mesos i arriba justeta als 7,500), però no ens havien parlat mai d'això.

Ànims i a veure si alguna noia et pot donar un cop de mà.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: refluxe utero-urinari

EntradaAutor: iuia » dc. gen. 13, 2010 12:20 am

Hola Laura. Jo tinc dos nens bessons i un d'ells té una displàssia renal i van voler descartar que noo tingués un reflux i hagués provocat aquesta displàssia durant l'embaràs. Li van fer una prova radiogràfica per saber si en tenia i va donar negatiu, Però com que té la displàssia hem de vigilar que no faci infeccions d'orina i per això li continuem donant antibiòtic nocturn des dels 2 mesos aprox. Ell està prenent tediprima (trimetroprim). No estem diagnosticats de refluxe com a tal però hem estat ficats en el tema. Els casoso greus se solucionen quirúrgicament i sinó cal controlar amb antibiòtic i revisons. Suposo que el teu cas no deu ser greu pq sinó t'ho haguessin diagnosticat abans. Si vols et puc passar un contacte del fòrum que ha tingut dos fills amb reflux. Però bé tranquil·la que ja veuràs que no és res.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::