Beu moltíssima aigua
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Beu moltíssima aigua
Ja sé que d'entrada, això pot semblar que no és un problema de salut. La infermera i el metge que habitualment visiten el nostre fill ens diuen que és bo que begui molta aigua. Però comencem a estar preocupats, doncs el que no ens sembla normal és que a les nits pugui arribar a beure gairebé un litre d'aigua (en diferents tomes i per tant, despertant-se moltes vegades a la nit).
A alguna de vosaltres li ha passat el mateix? Sabeu si hi ha algun problema o malaltia que estigui relacionat amb això.
Próximament visitarem el metge pel tema, però volia saber si teniu alguna experiència similar.
Moltes gràcies a totes!
Cristina
A alguna de vosaltres li ha passat el mateix? Sabeu si hi ha algun problema o malaltia que estigui relacionat amb això.
Próximament visitarem el metge pel tema, però volia saber si teniu alguna experiència similar.
Moltes gràcies a totes!
Cristina
Re: Beu moltíssima aigua
hola cristina!!!
a veure la meva filla tb veu moooolta aigua durant el dia!! però de fa poc temps cap aqui ... però tothom que en parles amb diu que millor! però jo crec que no és res dolent!!.... la meva filla no para i potser per això té més set! no ser... jo no he pensat mai que podia ser degut alguna malaltia????? ....
no ser comenta-ho al metge però jo crec que no donaria massa importància !!
MUAAAAAAAAAAAAA
a veure la meva filla tb veu moooolta aigua durant el dia!! però de fa poc temps cap aqui ... però tothom que en parles amb diu que millor! però jo crec que no és res dolent!!.... la meva filla no para i potser per això té més set! no ser... jo no he pensat mai que podia ser degut alguna malaltia????? ....
no ser comenta-ho al metge però jo crec que no donaria massa importància !!
MUAAAAAAAAAAAAA
Hola,
la meva nena tambe es de veure molta aigua, com son pare, pero la quantitat que em dius tu em sembla molta!!!
pot ser tema de sucre, a la meva nevoda abans de trobar-li que era diabetica va passar uns dies que tenia molta sed, no dic que sigui el teu cas, pero que igual te el sucre una mica descompensat, jo de tu ho comentaria al pediatra.
la meva nena tambe es de veure molta aigua, com son pare, pero la quantitat que em dius tu em sembla molta!!!
pot ser tema de sucre, a la meva nevoda abans de trobar-li que era diabetica va passar uns dies que tenia molta sed, no dic que sigui el teu cas, pero que igual te el sucre una mica descompensat, jo de tu ho comentaria al pediatra.
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Moltes gràcies martetta i marta_mum per les vostres respostes.
Jo també penso que beure aigua és molt bo, però potser beure'n molta quantitat pot ser indicatiu de que alguna cosa no va bé. Precisament havia pensat en això que dius, marta_mum de la diabetis. En tot cas, anirem al metge a veure què ens diu.
Gràcies de nou!

Jo també penso que beure aigua és molt bo, però potser beure'n molta quantitat pot ser indicatiu de que alguna cosa no va bé. Precisament havia pensat en això que dius, marta_mum de la diabetis. En tot cas, anirem al metge a veure què ens diu.
Gràcies de nou!

- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
Hola! fins fa poc el meu petit també bevia molta aigua a les nits i em preocupava igual que a tu i un dia li vam dir que el bibi d'aigua era per nens petits (ell ara ha fet 2 anys) i que ja no el tindria més.
A les nits, es despertava cada 2 hores a beure aigua.... doncs bé, vam passar una primera nit durilla perquè el pobre plorava que volia el bibi... i jo li deia... tens set? et dóno un got amb aigua i em deia que no.
A partir del dia següent ja no s'ha despertat més a la nit i ja no beu tota l'aigua que bevia... penso que set no era... i ara dorm tota la nit seguida....
Jo al principi li donava l'aigua perquè es clar era petit i no sabia si tenia set o volia xumar.... doncs mira... en el nostre cas, necessitava la tetina del bibi i no pas l'aigua....
A les nits, es despertava cada 2 hores a beure aigua.... doncs bé, vam passar una primera nit durilla perquè el pobre plorava que volia el bibi... i jo li deia... tens set? et dóno un got amb aigua i em deia que no.
A partir del dia següent ja no s'ha despertat més a la nit i ja no beu tota l'aigua que bevia... penso que set no era... i ara dorm tota la nit seguida....
Jo al principi li donava l'aigua perquè es clar era petit i no sabia si tenia set o volia xumar.... doncs mira... en el nostre cas, necessitava la tetina del bibi i no pas l'aigua....
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
l'has tingut malalt recentment o ha estat prenent antibiòtic?és que això també els dóna molta sed, o potser que hagis variat la dieta en alguna cosa que també li pugui fer que tingui més sed. Jo de tu estaria tranquil.la, si fos diabètic notaries més síntomes a part de la sedi si el teu nen trobes que per la resta està igual que sempre doncs no t'hi capfiquis gaire!!
una abraçada
una abraçada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |