sang a les caques
sang a les caques
Hola!
El meu petit fa una setmana que està amb gastroenteritis. Va fer un pic de febre i ara ja està, però les caques noo paren i són amb molt de moc i filets de sang. Els ultims dos dies no millora. Que m'aconselleu?
Gràcies
El meu petit fa una setmana que està amb gastroenteritis. Va fer un pic de febre i ara ja està, però les caques noo paren i són amb molt de moc i filets de sang. Els ultims dos dies no millora. Que m'aconselleu?
Gràcies
Re: sang a les caques
Potser es que va una mica estreñit pero de totes formes quan surt sang a les caques el primer que faria jo es anar al pediatre perque crec que no es gaire normal.
A part de dieta, que suposo que ja fas, a base d'arròs caldós i aigua de pastanaga. Jo et recomano els sobres per refer la flora intestinal, nosaltres vam usar uns especials per petitons que es diuen Lactibiane (el nostre cas era semblan al teu, una gastrointeritis que va durar molts dies i al final l'estòmag se li va irritar i cagava sang).
Nosaltres li diluïem un sobre en un biberó petit amb aigua i li deixavem a mà perquè se l'anés prenent durant el dia.I la veritat és que va anar molt bé.
Nosaltres li diluïem un sobre en un biberó petit amb aigua i li deixavem a mà perquè se l'anés prenent durant el dia.I la veritat és que va anar molt bé.
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Si caga sang i el metge no et va prevenir que passaria, aniria al metge.
Moltes gràcies.
Tinc hora al pediatra per dimarts Però volia saber si era urgent o bé puc fer res per millorar-ho.
El nen està content i normal....no se estem angoixats...
Tinc hora al pediatra per dimarts Però volia saber si era urgent o bé puc fer res per millorar-ho.
El nen està content i normal....no se estem angoixats...
Si fa filets de sang a la caca segurament li faran un cultiu i et donaran antibiòtic.
A la Maria ja lia ha passat un parell de vegades quan ha estat amb gastroenteritis.
A la Maria ja lia ha passat un parell de vegades quan ha estat amb gastroenteritis.
Al meu nen també li va passar. Va agafar mal de panxa + fongs al culito i li va quedar un culet pobret... Em vaig espentar molt i la doctora em va dir que era normal.
Així i tot jo aniria demà al metge, et quedaras mes tranquila.
Així i tot jo aniria demà al metge, et quedaras mes tranquila.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |