dieta si la nena vomita i té diarrea
dieta si la nena vomita i té diarrea
Bon dia! la meva nena te tota la pinta d'haver agafat a la guarde el virus estomacal aquest que s'està escampant tant, de vòmits i diarrea i tot i que aquesta tarda la portare a la pediatra em preguntava si alguna sabeu quina dieta i quins aliments poden menjar quan estan així...
alguns em diuen que llet sí altres que llet no... que lio!
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: dieta si la nena vomita i té diarrea
Segons el pediatra Carlos González no fa falta fer cap tipus de dieta.
Home, doncs a part de lo típic (arròs bullidet, puré de patata... i molts líquids) jo et diria que mengi el que li vingui de gust, i sobretot no forçar-la.
Jo també sempre he dubtat amb la llet, però el meu peque quan estava així l'únic que volia eren els bibis, o sigui que n'hi donava perquè almenys així prenia líquids i aliment...
No t'he ajudat gaire, ja ho sé... A veure què et diu el pediatra, i que es millori aviat!
Jo també sempre he dubtat amb la llet, però el meu peque quan estava així l'únic que volia eren els bibis, o sigui que n'hi donava perquè almenys així prenia líquids i aliment...
No t'he ajudat gaire, ja ho sé... A veure què et diu el pediatra, i que es millori aviat!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Sobretto aigua... dona-li poquet a poquet i sovint (també es molt bona l'aigua d'arros)
La resta... lo normal arròs bullit etc... i et sorprendrà pero dona-li lo que li vingui de gust... el roger pot passar un dia amb pa a seques i l'endemà amb pernil...
La resta... lo normal arròs bullit etc... i et sorprendrà pero dona-li lo que li vingui de gust... el roger pot passar un dia amb pa a seques i l'endemà amb pernil...
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Respecte a lo de la llet (vaja, als làctics en general), l'únic que passa és que la lactosa pot costar una mica de digerir. Ara bé, si la criatura et demana lleteta, caaaap a dins! Ells saben més be que ningú el que els hi convé. 
Hola guapa!!
Doncs, mira, sóc infermera i mami, i et diré que lo de la llet, desde luego, sí s´ha de retirar de la dieta, no tan sols la llet sino tots els làctics (iogurts,...)durant uns 3 dies, perquè pensa que la llet és molt irritant per l´intestí i no ajuda gens,....
I la resta doncs és anar provant poc a poc, primer dona-li líquids, això que no falti, a glopets, sueroral i sino aigua, igual pot estar així un día si no para de vomitar, i després poc a poc, doncs la dieta astringent que tothom coneix, l´arroç bullit amb pastanaga, caldos desgrasats, poma i/o plàtan,...
Els nens poden estar sense menjar 2-3 dies i no passa res, però han de veure líquids, han de estar hidratats, això és super important!!!!
El meu fill acaba de passar ara aquest virus i ha sigut el pitjor que ha agafat mai, casi el vam tenir que ingressar,...
Sort i que es millori la teva nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs, mira, sóc infermera i mami, i et diré que lo de la llet, desde luego, sí s´ha de retirar de la dieta, no tan sols la llet sino tots els làctics (iogurts,...)durant uns 3 dies, perquè pensa que la llet és molt irritant per l´intestí i no ajuda gens,....
I la resta doncs és anar provant poc a poc, primer dona-li líquids, això que no falti, a glopets, sueroral i sino aigua, igual pot estar així un día si no para de vomitar, i després poc a poc, doncs la dieta astringent que tothom coneix, l´arroç bullit amb pastanaga, caldos desgrasats, poma i/o plàtan,...
Els nens poden estar sense menjar 2-3 dies i no passa res, però han de veure líquids, han de estar hidratats, això és super important!!!!
El meu fill acaba de passar ara aquest virus i ha sigut el pitjor que ha agafat mai, casi el vam tenir que ingressar,...
Sort i que es millori la teva nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola,
doncs la meva nena gairebé mai ha agafat mal de panxa, però com s'ha dit abans, cal vigilar amb la llet que és molt agresiva. Ella és molt i molt lletera i sempre tinc 3 o 4 litres de llet sense lactosa a casa per si de cas. Està molt i molt bona i així ella pot continuar bebent llet, si li vé de gust. Uns dies abans de que caduqui, si no l'hem gastada, en comprem de nova i l'altra ens la bebem nosaltres. La del mercadona surt molt bona, va amb packs de 4 litres i és semidesnatada i la Kaiku també està bé. La que no ens agrada tant és la President.
Per lo demés, ja t'ho han dit... arrosset bullit, etc.
doncs la meva nena gairebé mai ha agafat mal de panxa, però com s'ha dit abans, cal vigilar amb la llet que és molt agresiva. Ella és molt i molt lletera i sempre tinc 3 o 4 litres de llet sense lactosa a casa per si de cas. Està molt i molt bona i així ella pot continuar bebent llet, si li vé de gust. Uns dies abans de que caduqui, si no l'hem gastada, en comprem de nova i l'altra ens la bebem nosaltres. La del mercadona surt molt bona, va amb packs de 4 litres i és semidesnatada i la Kaiku també està bé. La que no ens agrada tant és la President.
Per lo demés, ja t'ho han dit... arrosset bullit, etc.
akane2008 ha escrit:Bon dia! la meva nena te tota la pinta d'haver agafat a la guarde el virus estomacal aquest que s'està escampant tant, de vòmits i diarrea i tot i que aquesta tarda la portare a la pediatra em preguntava si alguna sabeu quina dieta i quins aliments poden menjar quan estan així...
L'Iris també l'ha passat... i també el que li venia més de gust era el bibe i com que la pediatra em va dir que evités la llet el que he fet és fer-li de cereals amb llet d'arros que és molt digestiva (ara ja la venen a quasi tots els grans supers i a les botigues ecos o herboristeries) i li agradava igual
i molta tetita !!!
Ànims i que no sigui res !!!
Ànims i que no sigui res !!!
Hola!
La meva filla Bruna també l'ha passat i sobretot, ens han comentat que vigilem que no es deshidrati: cada vegada que vomitava, li havíem de donar petites dosis de suero cada 5 minuts, durant 1 hora.
Espero haver-te ajudat!
La meva filla Bruna també l'ha passat i sobretot, ens han comentat que vigilem que no es deshidrati: cada vegada que vomitava, li havíem de donar petites dosis de suero cada 5 minuts, durant 1 hora.
Espero haver-te ajudat!
Moltes gràcies pels vostres consells noies. Ara ja sembla que està millor i la pediatra em va donar llet sense lactosa, que tindre en compte per si li torna a passar. Li donava una mica el que li venia de gust que era poc, sobretot pernilet dolç, pa, galeta i platan, era el que més ha volgut però pobreta ho ha passat fatal. Era la primera vegada que se m'ha posat així i s'ha quedat xafadeta.
El suero de la farmàcia també m'ha anat bé però sobretot ha begut molta aigua.
GRàcies de nou!!
El suero de la farmàcia també m'ha anat bé però sobretot ha begut molta aigua.
GRàcies de nou!!
El meu blog de cuina i trucs
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |