Com li doneu el xarop?

Alèrgies, otitis, problemes..

turmalina
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

Com li doneu el xarop?

EntradaAutor: turmalina » ds. feb. 13, 2010 7:28 pm

Molt bones,

em pregunto si hi ha alguna manera de donar-li el xarop o medicaments en general i que no ho escupi. L'Aniol ara té prop dels quinze mesos però en general sempre ho ha escupit tot, sigui apiretal, dalsy o xarops varis.

Ho hem provat amb xeringues, gotets, cullera i fins i tot un xumet dispensador que surt disparat. Avui he tirat el xarop a la crema de verdures i més o menys a colat, però clar no sempre coincideix les hores amb algún àpat.

Com ho feu vosaltres? Teniu algún sistema infalible?
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Com li doneu el xarop?

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 13, 2010 8:05 pm

Nosaltres amb el dalsy i l'epiretal no tenim problemes.
Amb el que si que tenim problemes són amb els antibiotics que el gust que tenen l'hi fan venir arcades i també acaba vomitant.
Un consell que em va donar el meu pediatra i que ens està funcionant molt bé és barrejar la dosi d'antibiotic amb llet o suc de fruita: agafo la xiringa i la llet (o suc) i si li he de donar 3 ml d'antibiotic, omplo la xeringa amb 3 ml de llet i ho poso en un potet. Després dosifico l'antibiotic i ho posso al mateix potet i barrejo i torno a carregar la xeringa.
Sempre li procuro donar avanç de menjar i si la llet o el suc és fresc de la nevera millor.
Així el gust de l'antibiotic queda una mica camuflat i m'asseguro que es pren la dosi correcta perque barrejant-lo amb la papilla, potser que en deixi una mica i la dosi de medicament queda reduïda.
mandarina
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » ds. feb. 13, 2010 9:22 pm

Nosaltres posem el xarop en una cullera i li diem "mira iogurt!" o "mira una xuxe!" i normalment cola. I si no hi ha més remei, li obrim la boca a la força i li enxufem, no és la manera ideal però l'emprenyada li dura molt poquet.
ratolineta
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:09 pm

EntradaAutor: ratolineta » ds. feb. 13, 2010 10:03 pm

Nosaltres com encara és petita, amb xeringa i després el xumet per a que s'ho empassi.
Però el meu germà que la seva és més gran, i també ho havien provat tot, li donen sempre barrejat amb un petit suís, i cap problema, es veu que amb el gust dolcet no ho noten.
Imatge
Imatge
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dg. feb. 14, 2010 10:21 am

doncs jo li poso en un bibe i sho empassa!!! lunica manera, vamos... I mira que és fastigós!!!
Imatge
turmalina
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

EntradaAutor: turmalina » dg. feb. 14, 2010 4:29 pm

Ei, gràcies per les idees.

Ho intentaré amb el petit suisse perquè sucs de fruita encara no els hem provat, potser seria el moment. Amb la cullera a mi no em cola, me l'escup tot.

El que de moment em funcionava era amb una xeringa de forat molt gros que és del Junifen (ibuprofè). A més amb les dosis que prèn de 5ml, no s'acaba mai.....
Imatge

Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. feb. 14, 2010 6:26 pm

A la meva sempre li hem donat amb xeringa, al principi havíem d'obrir-li una mica la boca "mig forçant" per colar la punteta de la xeringa i llavors, sortosament, no ho escupia posant-li el xumet corrents... ara ja s'hi ha acostumat i obre la boca sense posar resistència, pobreta...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::