Pediatra a Sabadell
Pediatra a Sabadell
Hola,
Obro aquest nou post perquè la meva germana s'ha traslladat a viure a Sabadell i necessita trobar un pediatra per al seu fill.
Li han parlat d'un tal Pineda, però no en té gaires més referències, així que si alguna de vosaltres és de la zona i pot fer alguna recomanació al respecte, tant d'aquest metge en concret com de qualsevol altre, li anirà genial perquè està molt desorientada.
Moltíssimes gràcies!
Obro aquest nou post perquè la meva germana s'ha traslladat a viure a Sabadell i necessita trobar un pediatra per al seu fill.
Li han parlat d'un tal Pineda, però no en té gaires més referències, així que si alguna de vosaltres és de la zona i pot fer alguna recomanació al respecte, tant d'aquest metge en concret com de qualsevol altre, li anirà genial perquè està molt desorientada.
Moltíssimes gràcies!
Buscant des de maig del 2007
6 mesos d'Omifin sense resultats
Positiu al març de 2008, que no va tirar endavant
Començo RA al setembre 2008
3 IAs sense èxit
27 febrer, punció 1º FIV. 18 òvuls madurs
28 febrer, 8 fecundats
2 març, transfer 2 òvuls. 4 congelats
13 març: BETA +++
6 mesos d'Omifin sense resultats
Positiu al març de 2008, que no va tirar endavant
Començo RA al setembre 2008
3 IAs sense èxit
27 febrer, punció 1º FIV. 18 òvuls madurs
28 febrer, 8 fecundats
2 març, transfer 2 òvuls. 4 congelats
13 març: BETA +++
Re: Pediatra a Sabadell
Hola guapa, jo porto al peke a l'Agusti Errasti, al passeig manresa a sobre del bon cafe i n'estem encantadissims. Aquest metge em va portar a mi, al meu germa, als meus cosins i mai estem malalts (excepte les coses tipiques de la infantessa), tots (per sort) hem crescut cdom a roures. Es molt simpatic i molt amable, t'explica les coses ben claretes, pots preguntar-li el que vulguis, donar el pit fins els 6 mesos exclussiu, de la "vella" escola.
Si vols mes referencies o el telf. te'l dono.
Si vols mes referencies o el telf. te'l dono.

Re: Pediatra a Sabadell
Hola,
Jo el porto a la M. Antònia Comas, al cr Bosch i Cardellach. És homeòpata i les visites de pediatra m'entren per Axa. Estem molt contents amb ella.
Amaiam
Jo el porto a la M. Antònia Comas, al cr Bosch i Cardellach. És homeòpata i les visites de pediatra m'entren per Axa. Estem molt contents amb ella.
Amaiam
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |