Reeducació de les defenses dels petits/es

Alèrgies, otitis, problemes..

noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Reeducació de les defenses dels petits/es

EntradaAutor: noviachuky » dc. jul. 14, 2010 8:28 am

Hola noies!

El Jan es posa molt sovint malalt i ja n'estavem farts, vam anar amb una noia amiga de la sogra que fa entre d'altres coses CROMOTERAPIA, terapia amb llums de diferents colors.
Van posar al Jan en una bombolla de roba, jo també a dins, i li van posar una llum blava (és la de les defenses) ens vam estar allà com uns 30 minuts jugant i cantant. (Tinc amigues que els hi ha funcionat) I per provar que no quedi pq mal tampoc li farà.
Després de la cromoterapia, que es per augmentar les defenses, akesta noia em va vendre unes capsules que s'han de desfer amb aigua o llet i donar-li al matí, son unes capsules per REEDUCAR LES DEFENSES. Porten una mena de substancia com el calostre de la mare.
De moment ens va bé, i si voleu més info digueu-m'ho!

Només us ho escrivia pq ho sapiguessiu.

Petons
Imatge

Imatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Reeducació de les defenses dels petits/es

EntradaAutor: cuqueta » dc. jul. 14, 2010 8:47 am

gracies reina!!! :ok:
si algun dia ho necessito, t'ho dic, no n'havia sentit a parlar mai, ja ens explicaras que tal us va :-()-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dc. jul. 14, 2010 9:03 am

La cromoterapia o les capsules?
Imatge

Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dc. jul. 14, 2010 9:18 am

Goga ha escrit::-:)
Quan dius que "de moment li va bé" a què et refereixes?Li han augmentat els glòbuls blancs a la sang?

Em refereixo a que no s'ha posat malalt
Imatge

Imatge
pititta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:13 am

EntradaAutor: pititta » dc. jul. 14, 2010 10:42 am

Quan es posen malalts sovint està bé buscar alternatives. Jo no n'havia sentit a parlar de la cromoteràpia en nens, en adults si. Ho trobo bé que ho provis. A veure si funciona a ple hivern que és quan hi ha més virus.
Lo de les càpsules ja em faria més respecte jo no li donaria res que no estigui prescrit per un metge o porti com a mínim un prospecte on expliqui contraindicacions, efectes secundàris...Però suposo que si coneixes a la noia les càpsules deuen ser de total confiança no?

Sort, ja ens explicaras com va.
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. jul. 14, 2010 5:27 pm

Hola Noviachucky!

Fa poc vaig llegir que la CROMOTERAPIA es comença a fer servir com a terapia i vaig pensar que era interessant. Però encara no havia conegut ningú que l'hagués provat.

A veure si us funciona ,doncs. Ja ens aniràs explicant!!

Un petó!
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. jul. 15, 2010 11:53 am

Novia, heu fet una sessió de cromoteràpia o més d'una? i una altra coseta, quan estaveu dins la "bombolla" només influeixen els colors o bé s'acompanya també de música relaxant, exercicis? ho trobo mooolt interessant, de veritat, també en part penso com la pittita, si no coneixo al 100% la composició de les càpsules tampoc els hi donaria :-:) :-:)
Ja ens explicaràs que tal va, reina :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. jul. 15, 2010 12:57 pm

cuqueta ha escrit:Novia, heu fet una sessió de cromoteràpia o més d'una? i una altra coseta, quan estaveu dins la "bombolla" només influeixen els colors o bé s'acompanya també de música relaxant, exercicis? ho trobo mooolt interessant, de veritat, també en part penso com la pittita, si no coneixo al 100% la composició de les càpsules tampoc els hi donaria :-:) :-:)
Ja ens explicaràs que tal va, reina :ok:

Cuqueta doncs de moment una... ara hem de tornar a demanar hora.
Dins la bombolla doncs també s'escoltava musiqueta relaxant i ell i jo jugavem junts.

A veure com segueixen les sessions

Laure doncs és molt xulo pq estas amb el nen/a i ells flipen amb les llums, primer et donen un tipus de llanterna amb la llum (en aquest cas de color blau) i ells la poden tocar i tu li passes per les mans i peus i jugues... jejejeje I després et fiquen dins la bombolla amb el nen/a i la llum la fa una lampara més gran.

Muaks nines
Imatge

Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dc. jul. 21, 2010 8:25 am

Hola!
Ahir vam tornar a anar a cromoterapia. Primer li passen la llumeta per les mans i els peuets, després li va passar una llum groga per la panxa (té una mica de gasos i cagarrines), i després dins la bombolla un altre cop 30 minuts més. També ens va recomanar unes gotes (per tota la familia) per quan tenim mal de coll o costipat, és un extracte de pomelo, avui ho he anat a buscar a la farmàcia, amb l'aire acondicionat en tinc força de mal de coll, ja us diré com ens va. Aquestes coses naturals no saps mai si et funcionaran, pero mal no ens farà.

Ara en principi no hi em de tornar més a no ser que es posi malalt i li repetirà la seqüencia.

En fi, a veure com seguim. Això si estic reventadeta i a la farmàcia he trobat una revista que parla de les sals minerals del Dr. Schüssler. No n'havia sentit a parlar pero crec que es com homeopatia, potser també ho provo pel cansament.

Buenos maques ja no m'enrotllo més... jejejeje
Smuaks
Imatge

Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. ago. 19, 2010 10:05 am

Bon dia noies.

En un dels viatges que vaig fer al Marroc, vaig poder assistir a una “cerimònia curativa” típica de la cultura gnawa (descendents del esclaus subsaharians).

Es basava en ritmes i colors –a part de molts altres ritus –. Es dividia en seccions de 7 colors diferents. Cada seqüència de ritmes pertanyia a un color en concret, i cada color a una part del cos.....és tota una filosofia.......

T’asseguro que a la gent els hi funcionava ..........probablement per que no dubtaven de l’eficàcia del ritual. Si més no els servia per alliberar tensions ja que ballaven aquells ritmes de trance durant hores.....i és clar.... si s’alliberen tensions automàticament millora l’estat psíquic i físic.

Va ser molt interessant.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::