dorm poques hores... com ho faig??

Alèrgies, otitis, problemes..

tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

dorm poques hores... com ho faig??

EntradaAutor: tolinso » dj. ago. 26, 2010 9:15 pm

hola!!!

algunes ja sabeu tots els problemes que hem tingut amb el son de la Julia! doncs be.. per fi dorm tota la nit sense despertar-se gairebe mai... o si ho fa es per demanar aigua i torna a dormir!

ara el problema es un altre, i es que nomes dorm unes 7 o 8 hores! Ara es l'estiu i la Julia esta amb els avis, i clar, surten a fer una volta, juguen fins tard, etc... i acaba anant a dormir tard, cap a les 10 o 11.30... i es lleva a les 7 com a molt tard! la meva pregunta es.... d'aqui 4 dies torna, i tot i que ja tinc coll avall un jetlag d'impressio... la meva pregunta es... de normal se'n va a dormir a les 8 els dies de cole, pero clar.... es despertara a les 4 del mati????

el curs passat, anant a dormir a les 8 o 8.30 es despertava a les 5.30, amb un despertar entremig.... EM FA PANIC EL NOU HORARI!!!

algu s'hi ha trobat?? algun truc perque dormi mes hores????
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

Re: dorm poques hores... com ho faig??

EntradaAutor: sol » dj. ago. 26, 2010 9:40 pm

TOLINSO GUAPA HAS PROBADO LA HOMEOPATIA???????????????????
HAY REMEDIOS PARA CASI TODO Y EN EL CASO DEL SUEÑO ES ALGO PRECISAMENTE BASTANTE EFECTIVO POR LA CANTIDAD DE NIÑOS QUE DUERMEN POCO, IIREGULAR O MAL.
SEGUN DE DONDE SEAS HAY MYUT BUENOS PROFESIONALES QUE ADEMAS SON PEWDIATRAS TAMBIEN Y ASI TE QUEDAS MASTRANQUILA, UN SALUDO Y ANIMOOOOOOOOOOOOOOOO
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. ago. 27, 2010 11:01 am

Toliso

jo no et puc ajudar.... estic igual que tu...però amb despertars nocturns encara.
Suposo que s'anirà amotllant al nou horari... tanquil.la.
Ara també hi ha mes hores de dia... i també ho noten suposo......A l 'hivern fa mes nit i s'anirà regulant.... o això espero jo també :-D :-D :-D
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dv. ago. 27, 2010 12:32 pm

I no fa migdiada? Potser escurçant les hores que dorm de migdiada, podries fer que dormi més per la nit...
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. ago. 27, 2010 1:50 pm

evawin ha escrit:I no fa migdiada? Potser escurçant les hores que dorm de migdiada, podries fer que dormi més per la nit...

si aixo es el que farem... com que anira al cole, les migdiades seran mes curtes... esperem que es noti :ok:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::