Pediatre cardioleg a Mataró o voltants???

Alèrgies, otitis, problemes..

Ly
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 4:52 pm

Pediatre cardioleg a Mataró o voltants???

EntradaAutor: Ly » dv. set. 10, 2010 4:36 pm

Hola!
a veure si algú ens pot ajudar... necessito una segona opinió mèdica i no conec cap cardiòleg infantil.
Algú em podria donar alguna referència, per Mataró, Barcelona o voltants??
Estem una mica perduts.
Gràcies a tots/es
ImatgeImatge
mon
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dl. juny 11, 2007 9:21 pm

Re: Pediatre cardioleg a Mataró o voltants???

EntradaAutor: mon » dv. set. 10, 2010 10:38 pm

Jo estan embaraçada vaig anar a un pediatre cardioleg de le Tecknon, es deia Dr Carretero i la veritat es que va ser molt atent i molt agradable, si vols ja et passare el telefon, espero que no sigui res i que tot sorti bé.
Imatge
]
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ly

EntradaAutor: Ly » dg. set. 12, 2010 4:44 am

Hola Mon!
Doncs t'ho agrairé, ja que anem una mica perduts i així quanta mes informació tinguem millor. D'entrada ens van derivar a vall d'Hebron, i la veritat es que com tothom en parlar tant bé, si ens donaven un diagnòstic i els veiem convençuts no teniem intenció de marejar la història, però resulta que ens van donar un diagnòstic súper clar per fer intervenció en qüestió de 6 mesos, ens demanen una reso urgent per verificar situació de les parets, venes,etc ... i 10 dies dps ens diuen que no ha sortit bé la prova, no es veu bé vaja, pq la nena es va començar a moure i no van poguer acabar les seqüències i que demani hora per d'aqui a 4-5 mesos i ja li repetirán!!!!! i de pas indignació, juert a un bebé que dormen i li posen un contrast per vena ja es podrien assegurar que tot surt bé, grrrrrr!!!i si no doncs que li repteixin ja! Es que jo no puc estar 4-5 mesos sense saber que té la meva filla per molt asimptomàtica que estigui.
De totes formes hem estat pensant i com tots i tenim dret, anirem a la cardio de Mataró i li demanarem que ens derivin a St.Joan de Déu per una segona opinió mèdica.

Gràcies per la teva ajuda i per llegir-me.
ImatgeImatge
Peixet
:: peixet
:: peixet
Entrades: 252
Membre des de: dv. març 27, 2009 11:34 am

EntradaAutor: Peixet » dg. set. 12, 2010 7:32 am

Hola Ly !!

JO et recomano 100 % els Dr. Rissech i el Dr. Carretero de la Teckon, son els millors en Cardiologia Infantil.
El Roger els 15 dies de vida li van trobar un soplo en el cor, i ens van recomanar que anessim a un cardioleg, vaig estar mirant i hem van dir que els millors eren el Dr. Rissech i el Dr. Carretero, son l'equip mèdic de cardiologia infantil de Sant Joan de deu, i tenen la consulta privada a la teckon. Vam anar cap allà i de seguida li van trobar que tenia una coartació a la Aorta, i al mes l'operaven a Sant Joan de deu, son un deu, jo estic molt contenta, tant del tracte i la comprensió en tot moment, ens ho van explicar tot molt be a les seves mans estem molt tranquils. Jo quan va passar això vaig parlar amb un munt de gent i tothom hem va dir que eren els millors.
T'envio un privi amb el telefon de la consulta i per qualsevol cosa que hem vulguis consulta.

Un petò
mon
Entrades: 354
Membre des de: dl. juny 11, 2007 9:21 pm

EntradaAutor: mon » dg. set. 12, 2010 9:10 am

Pel que veig la peixet ja t'ha enviat el numero, espero que tot sorti bé. Un petó
Imatge
]
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ly

EntradaAutor: Ly » dg. set. 12, 2010 8:33 pm

gràcies noies!
us aniré informant
ImatgeImatge
gemma08
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dg. set. 12, 2010 9:03 pm

Ly,estaràs amb molt bones mans, són els millors!

Ànims i una forta abraçada!! :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
Ly

EntradaAutor: Ly » dt. set. 14, 2010 8:51 am

Hola!
Ja tenim hora el divendres amb Dr. Rissech, i la nostra pediatra de Mataró trucarà avui a V- d'hebron pq li expliquin ben bé, que és el que ha passat i pq ens fan esperar tant sense tenir un diagnòstic clar.
Aix quants nervis acumulats, a veure si treiem l'aigua clara.
Una abraçada!
ImatgeImatge
gemma08
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dt. set. 14, 2010 4:45 pm

A veure que us diuen tots plegats. Ja veuràs que el dr.Rissech és un senyor molt y molt atent i amable i com ja hem dit un molt bon professional.
Ànims Ly!!

Un petonàs!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dc. set. 15, 2010 8:33 pm

Ly ha escrit:Hola!
Ja tenim hora el divendres amb Dr. Rissech, i la nostra pediatra de Mataró trucarà avui a V- d'hebron pq li expliquin ben bé, que és el que ha passat i pq ens fan esperar tant sense tenir un diagnòstic clar.
Aix quants nervis acumulats, a veure si treiem l'aigua clara.
Una abraçada!

Hola guapa!!!

És la millor elecció que pots fer!! és el cardioleg de l'Ïu, genial, super agradable! i ens va deixar super tranquil amb les seves explicacions.

Petonsssssssssssss
Imatge

Imatge
Ly

EntradaAutor: Ly » dt. set. 28, 2010 3:28 pm

Gràcies noies!
Avui ens han trucat i ja tenim hora a St. Joan de Déu amb el Dr. Rissech. Així doncs el dijous toca eco una altre vegada i amb això decidiran si li fan resonància o cateterisme per acabar de veure alla on no arriben amb l'eco... A veure si ara ja podem aclarir.ho tot, que s'està fent tant llarg...

Ja us aniré explicant, gràcies de debò per les mostres de suport.
Lidia
ImatgeImatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::