Dents i febrades

Alèrgies, otitis, problemes..

winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Dents i febrades

EntradaAutor: winnymas » dt. set. 21, 2010 10:19 am

Hola! Us volia fer una consulta a les mares més expertes. Resulta que la meva filla, que tot just té un anyet fa una setmaneta que està amb febre. Al principi només era 37.5 al matí, però ara ja puja a 38.5 cada matí i després ja no agafa febre fins la tarda-vespre. L'he dut a la pediatra dos cops, i em diu que només té un petit refredat amb la gola vermelleta (que segons la visita d'ahir ja està gairebé curat) i moquitos (que com ara va a la guarderia doncs suposo que no els deixarà fins a la primavera).
Jo crec ( i la pediatra també ho pensa) que aquests pics de 38,5 de febre poden ser les dents perquè nomès en té 4 (dues a dalt i dues a baix), però clar, fins quan durarà?? Us ha passat a algunda de vosaltres??? Què els hi doneu??
Jo li doncs homeopatia per les dents, però ara realment li fa pessigolles. I com a les nits no dorm, doncs li donem una mica d'apiretal per tal que es tranquilitzi, però tampoc volem abusar gaire.

Espero les vostres respostes!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 21, 2010 10:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Dents i febrades

EntradaAutor: Juliett » dc. set. 29, 2010 11:22 am

Hola! mira aquesta nit al joan li ha pujat fins a 39º amb poc la febre, i val que estossega força però durant el dia ja porta dos dies que no té febre i aquesta nit passada li ha pujat molt!
He demanat hora al pediatra avui, a mi em dona que són dents ja que té dos queixals que li estan sortint perquè la veritat no el veig tant fotut de tos i de coll perquè tingui aquesta febrada.
El que si que avui li he donat apiretal, pot ser que no els exciti tant com el Dalsy?
ImatgeImatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Dents i febrades

EntradaAutor: noviachuky » dc. set. 29, 2010 11:51 am

Hola!

Em sembla que ja ho he explicat en algun altre post pero no recordo quin, jo t'explico la meva experiència.

El meu fill els 6 primers mesos no va tenir mai res, a partir d'aquí va començar a dormir malament a les nits, a xisclar com un desesperat, a despertar-se cada 30 minuts, febres altetes... EREN NITS PUNTUALS QUE POTSER DURAVEN 2 O 3 NITS, i sempre coincidia que al cap d'uns dies li sortia una dent, kina casualitat oi?

Doncs si, i ara últimament la cosa anava molt bé, fins que l'altre dia ens va tornar a passar, una nit així de cop i volta es va despertar plorant com un boig, no sabiem que li passava i al dia següent mentre jugavem li vaig veure un queixal NOU!!!!!

Jo sempre he dit que al meu fill, dic al meu fill pq cada cas es un món, quan s'ha posat malalt ha coincidit amb alguna sortida de dent, el meu pediatre diu que normalment quan els hi surt una denteta els hi baixen les defenses.

En fi, a nosaltres només ens queden 3 queixals per sortir!

SORT GUAPES! PETONS :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::