16 mesos i 4 dents
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
16 mesos i 4 dents
Hola!
Doncs resulta que el Roc té 16 mesos i únicament té dues dents adalt i dues a baix, mentre que el seu germà bessó ja en té com a mínim 12!!!
Segons les taules que diuen quan surten ja en tindria que tenir unes quantes (moltes) més!
Alguna de vosaltres si ha trobat?
Moltes gràcies!
Tati
Doncs resulta que el Roc té 16 mesos i únicament té dues dents adalt i dues a baix, mentre que el seu germà bessó ja en té com a mínim 12!!!
Segons les taules que diuen quan surten ja en tindria que tenir unes quantes (moltes) més!
Alguna de vosaltres si ha trobat?
Moltes gràcies!
Tati
Re: 16 mesos i 4 dents
El meu nebot en té 15 i només 3 dents, bé la quarta crec que comença a apretar....
No et preocupis, és veritat que no sol passar però no passa res si la dentició es retrasa una mica, les acabarà tenint totes!!
La meva germana també estava preocupada quan als 12 mesos no en tenia ni una, però la pediatra a la revisió de l'any no li va donar cap importància, i el nen menja trossets sense cap problema.
No et preocupis, és veritat que no sol passar però no passa res si la dentició es retrasa una mica, les acabarà tenint totes!!
La meva germana també estava preocupada quan als 12 mesos no en tenia ni una, però la pediatra a la revisió de l'any no li va donar cap importància, i el nen menja trossets sense cap problema.
No et preocupis, el Nil a la seva edat estava igual, de fet ara té 26 mesos i encara li falten 4 per sortir!!
- Tati

Gràcies boniques! Ara ja estic més tranquil·la!
JAJAJAJA estem totes iguals, Xavi te 13 mesos i nomes te 4 dents i hi han nens a la seva clase encara mes petits i tenen molts... pero bueno cada nen porta el seu ritme.... ja li sortiran. jo també estava preocupada
- Tati

Això sí... menja millor els trossets ell que son germà... bé em sembla que ni s'esforça en mastegar-los! Se'ls traga i obre la boca un altre cop!
Si et serveix de consol, Tati, a mi la primera dent em va sortir als 14 mesos!!! Me mare estava desesperada i només feia que dir-li al metge. I saps què li va contestar???
-Tu coneixes algun nen sense dents?? eh que no? doncs ja li sortiran!!!
I si, si.. ja em van sortir. De dents en tinc jejeje i quan vaig començar em sortien de dues en dues i tot!!!
-Tu coneixes algun nen sense dents?? eh que no? doncs ja li sortiran!!!
I si, si.. ja em van sortir. De dents en tinc jejeje i quan vaig començar em sortien de dues en dues i tot!!!
- Tati

Ostres Artemis! Així els tindràs menys gastats com el Roc quan li surtin 

No et preocupis.... pel que sembla jo també vaig ser molt tardanera amb les dents... i desprès em van sortir totes de cop!!!! ... això diu ma mare

Bueno noticia noticia!!!! a xavi li ha sortit un altre dent...
ja té 5 dents, als 14 mesos.. jajajaja
ja té 5 dents, als 14 mesos.. jajajaja

- Tati

Aix! Què em vaig oblidar de dir-vos-ho... que ara tenim les 4 dents i un queixal! Espero que sortin totes les que falten pel mig!
I susaneta... Felicitats! Ho fan pq quan els hi surten ens faci més ilu!
I susaneta... Felicitats! Ho fan pq quan els hi surten ens faci més ilu!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |