FISIO RESPIRATORI

Alèrgies, otitis, problemes..

amaiam
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

FISIO RESPIRATORI

EntradaAutor: amaiam » dg. oct. 10, 2010 6:28 pm

Hola,

El Guiu està fent broniquits seguides i va estar ingressat fa uns dies. La neumòloga ens ha receptat Singulair durant 5 mesos aprox. A part, he llegit que es pot ajudar molt els nens amb un fisio respiratori i volia saber si algú en coneix per la zona de Sabadell. A BCN ja he vist un parell de centres i ara he llegit el post del balneari respiratori i és una bona opció. Si no trobem res, anirem a BCN és clar.

Moltes gràcies,
Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: FISIO RESPIRATORI

EntradaAutor: Naylacris » dg. oct. 10, 2010 7:50 pm

Yo te puedo aconsejar nuestro osteópata; ha tratado a Ana, ahora trata a Carla y nos trata en definitiva a toda la familia.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dg. oct. 10, 2010 8:53 pm

Gràcies, nosaltres ja anem a un osteòpata de Sabadell però no he pensat en preguntar-li si ho fa. Demà el truco. Merci!

Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. oct. 10, 2010 9:05 pm

Te lo decia porque a Ana la ha tratado para el aparato respiratorio y le ha ido genial, si no lo tratara el tuyo y quieres mi contacto dímelo.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
campi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 617
Membre des de: dg. nov. 22, 2009 3:33 am

EntradaAutor: campi » dg. oct. 10, 2010 11:26 pm

Hola Amaiam. Soc qui ha escrit el post del balneari respiratori. Ja ho veus nosaltres tambe busquem coses que l'ajudin per tot arreu. Jo soc fisio i et pots imaginar que cada dia li faig la seva sessio de claping i de pressions per fer mobilitzar les secrecions . Pero res. Col.legues de professio m'han recomanat una fisio que no recordo si esta a Sabadell o Terrassa que es osteopata infantil. I tambe ho vull provar. Fisios que nomes es dediquin a respiratori infantil jo no en conec cap. Pero estaria be que t'ensenyessin algunes tecniques per fer-li. A Sant Joan de Deu li feia i si que es veritat que ens van dir que s'haviarecuperat abans del que es pensaven,tenint en compte com havia ingressat.Jo ara tambe he començat a provar-li la medicina xinesa, i li han treballat els punts d'acupuntura amb laser. Ja et dire que tal. A mes , m'ha passat una dieta que diu que ajuda a reforçar el pulmó. Es arros integral, amb mijo i amaranto. Jo ja he començat i li barrejo amb el seu pure de verdures perque sol no li agrada.
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dl. oct. 11, 2010 8:22 am

Hola Campi,

Moltes gràcies per la informació. De moment volíem provar això del fisio encara que sigui anant a BCN però si em pots passar les dades de l'osteòpata infantil estaria bé provar-ho, la veritat. Volem veure si amb el Singulair i això evitem les bronquitis... No sé si serà propens o no, però en 15 mesos n'ha tingut 3 i no vull esperar a que en tingui més, la veritat.

Gràcies!
Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
aim
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 11:39 am

EntradaAutor: aim » dt. nov. 02, 2010 11:40 am

Hola noies,
espero poder-vos ajudar, no m'agradaria que ningú passes pel que vam passar nosaltres aquest febrer passat. No vull extendrem massa, però pq m'entengueu vam acabar a Sant Joan de Deu operant d'urgencies al nostre peque de dos anys per una "pleuroneumonia" i li van fer una toracoscopia.
El susto va ser mortal i per sort tot va acabar sortint bé :-)
En la recurperació em vaig posar en contacte amb el CEDIAP (centre de desenvolupamnet infantil i atencio precoç) és un servei public i gratuit, aquí tenen desde fisiorespiratori, psicologa, pedagogs.... si ho comenteu al vostre metge de capçalera segur q us informa millor.
A nosaltres ens van agafar moooooolt ràpid, per la urgencia del cas, i vam tenir una fisio respiratoria fent-nos el tractament aqui al poble, segur q a Sabadell tenen gent.
Espero que us serveixi d'ajuda!!!

petons a totes les mamis!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::