Al·lèrgia a la clara de l'ou

Alèrgies, otitis, problemes..

gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

Al·lèrgia a la clara de l'ou

EntradaAutor: gemma » dl. jul. 25, 2005 10:16 am

Doncs als dos anys i mig, després de fer-li una prova a l'Arnau..ha donat possitiva l'al·lèrgia a la clara de l'ou. Mai li ha agradat la truita i per això no insistia però l'altre dia vaig insisitir i va tenir una diarrea que llavors en va donar que pensar. Ara estic una mica preocupada encara que té molt poqueta (baixa), però pobret ahir va menjar tres magdalenes i vaig pensar a veure demà com va el dia..pero crec que bé.
La qüestió es que si no menja res, ni es força al cos ..potser amb el temps li desaparegui..Només volia explicar una de les meves històries, jejeje...
Stella
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. des. 29, 2005 8:25 pm

EntradaAutor: Stella » dl. gen. 02, 2006 9:57 am

Hola gemma! si com dius el nivell de l'al·lergia es baix i tenint en compte q es petitet amb el temps ho anira superant segur, la meva cosineta de 4 anys des q va neixre es intolerant a la proteïna de vaca pero com q desde sempre ho ha viscut tampoc li de ve de gust pendre llet i a mes es responsable pq abans de menjar cualsevol cosa li ensenya primer a la seva mare, els metges diuen q amb el temps anira dismuinuint i q algun dia ho superara, i aixo q el té mitja-alt per ara.
Ja veuras com l'Arnau ho superara, i a més amb l'edat q te no crec ni q sen adoni.
Petons guapa :-()-)
gemma
Site Admin
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dg. gen. 08, 2006 11:39 pm

Gràcies Stella pels teus comentaris..suposo que si ho superarà amb el temps..però ja comença a ser conscient doncs no pot menjar moltes coses: magdalenes, galetes, turrons.. croquetes..etc..i diu si mama l'ou em fa mal a la panxa...es qüestió de canviar els seus hàbits i que conegui que pot mejar.
Stella
Entrades: 144
Membre des de: dj. des. 29, 2005 8:25 pm

EntradaAutor: Stella » dl. gen. 09, 2006 11:04 am

Ei si gemma! ells son conscients i a mes a mes molt responsables amb el menjar! es una cosa imrpessionant, i per sort q son aixi! pq a mes a mes a l'escola moltes vegades els professor no hi paren atencio, en el cas de la meva tieta, la meva cosineta dient-li a la professora q una cosa no la menjava i es pensava q li deia pq no li agradava i l'obligava a menjar, i la meva cosineta es va possar farruca fins q al final la professora va decidir comprovar-ho i va veure q era cert, pero moltes vegades li han acabat doannt i la meva tieta estava histerica pq fins i tot pot provocar una parada cardiaca...S'ha de tenir molt en compte per part de l'escola i ser responsables.
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. gen. 09, 2006 11:10 am

Hola!

Ostres... és complicat això no? Jo tinc una coneguda que té una nena d'un anyet i feia tres mesos que no s'engreixava i li han estat fent proves i li han trobat que el seu cos no accepta el gluten i per això no agafava pes... deunidó! la mare està ben preocupada.. encara que sap que aquest problema ho portarà sempre la nena.. té clar que acostumarà a la nena a menjar com si fos una cultura nova.. i ja està! ensenyar-los de ben petits i sobretot informar a tothom del seu voltant...

Gemma, veig que tu ja el tens encaminat oi? Un petonàs guapa!

Una abraçada!

:-()-)
gemma
Site Admin
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dl. gen. 09, 2006 1:49 pm

Hola Dolo i Stella !! Gràcies pel vostre recolzament...Si mes o menys va controlat però es normal que em fagi peneta, ja que el Pau pot mejar de tot..i no vegis com li agrada la xocolata, el gelat, els patissos i fins i tot el cava i els licors jejeje..menja qualsevol cosa que tingui devant . L'Arnau es molt mes delicat no li agrada practicament res que porti molt sucre ni caramels..etcc...i potser estigui relacionat (vaig pensar) ..doncs ell inconscientment no els vol..despres vaig llegir que moltes d'aquestes coses porten Leticina (que està feta amb ou) a excepcio es clar la Leticina de Soja.
Mireu com sap el cos, ehh?
gemma
Site Admin
Contacta:

Problemes amb l'ou???

EntradaAutor: gemma » dj. abr. 20, 2006 10:41 pm

La setmana passada el vaig portar a l'Hospital del Mar que té un servei especialitzat d'alergies, li van fer la prova (a la pell) i va sortir negativa ..no imagineu la meva sorpresa... la doctora em va dir que ja està superat, però de totes maneres li faran una analitica per tenir la confirmació 100%

Ja uns aniré informant!! Estic molt contenta :p-) :p-)
morena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: morena » dv. abr. 21, 2006 7:35 am

Ostras genial!!!! no sabia que se pudiese superar una alergia tan rapido!
Me alegro de que sea asi y de que ya pueda comer de todo! >.-<: >.-<: >.-<:
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dv. abr. 21, 2006 10:09 am

apa, jo tampoc sabia que es podia recuperar :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
genial! :p-)

el meu germà té al·lèrgia als àcars de la pols i li ha baixat molt imolt respecte de quan era petit. Ara ja fa anys que va sense el ventolin, i no pateix atacs forts. Només si entra en un lloc amb exageradament un munt de pols ho nota.Però de petit ho va/vam passar fatal
gemma
Site Admin
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dv. abr. 28, 2006 9:56 pm

Estic molt contenta però esperaré a l'analitica, així que em diguin alguna coseta li faré una truiteta amb ou :p-) :p-) :p-)
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dv. maig 12, 2006 9:20 am

ja saps els resultats, gemma?
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: martina » dc. juny 04, 2008 8:09 am

hola gemma,
a la meva li passa amb el rovell, quan el pren ho vomita tot, però no li surt res a la pell de reacció ... aixi q avui li han fet uns anàlisis de sang per saber si és o no a´.lèrgica al rovell ....
al teu petit li feia reacció a la pell quan prenia la clara??
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::