COTXE: mareig i vomits
COTXE: mareig i vomits
Hola a tots,
Des de fa uns mesos, el nostre fill es mareja moltissim cada vegada que puja al cotxe.
La raó és senzilla: mira per la finestra. Ja el podem intentar distreure o mig tapar amb els protectors del sol. Que és un xafarder i no hi ha manera...
No calen carreteres amb corves, també li passa a l'autopista.
Us hi heu trobat?
Algú em pot aconsellar? Em van dir que el DVD soluciona el tema, però no estic convençuda, val molts diners i , i si després tampoc ho arregla?
Gràcies per els vostres consells
Des de fa uns mesos, el nostre fill es mareja moltissim cada vegada que puja al cotxe.
La raó és senzilla: mira per la finestra. Ja el podem intentar distreure o mig tapar amb els protectors del sol. Que és un xafarder i no hi ha manera...
No calen carreteres amb corves, també li passa a l'autopista.
Us hi heu trobat?
Algú em pot aconsellar? Em van dir que el DVD soluciona el tema, però no estic convençuda, val molts diners i , i si després tampoc ho arregla?
Gràcies per els vostres consells

Re: COTXE: mareig i vomits
Hi ha unes pastilles d'homeopatia que van molt bé, ara no recordo el nom, però si t'interessa ja te'l buscaré.
La meva neboda les pren i li van molt bé, i al ser homeopatia no li poden fer cap mal.
La meva neboda les pren i li van molt bé, i al ser homeopatia no li poden fer cap mal.
Ostres, moltes gràcies!
Si, si us plau, si em pots donar el nom t'ho agrairé. Quina edat té la teva neboda?
Si, si us plau, si em pots donar el nom t'ho agrairé. Quina edat té la teva neboda?
Txellchen, tens rao, les pastilles són les cocculine de la casa Boiron.
La meva neboda te quasi sis anys i se les ha de pendre el dia avanç d'anar amb cotxe (a veure els avis o d'excursió) per trajectes curts no li passa.
La meva germana els i dissol en aigua( així no sap que se les pren), però com que son petites també es poden disoldre a la boca directament.
També hi ha unes pulseres, però crec que el teu fill es petit encara.
Ves a la farmàcia de confiança i pregunta.
També hi ha la bioldramina, però deixa els nens molt "atontats".
La meva neboda te quasi sis anys i se les ha de pendre el dia avanç d'anar amb cotxe (a veure els avis o d'excursió) per trajectes curts no li passa.
La meva germana els i dissol en aigua( així no sap que se les pren), però com que son petites també es poden disoldre a la boca directament.
També hi ha unes pulseres, però crec que el teu fill es petit encara.
Ves a la farmàcia de confiança i pregunta.
També hi ha la bioldramina, però deixa els nens molt "atontats".
justament anava apreguntar si sabieu d'algun remei homeopatic, perque en <jofre es mareja en les curves!!!! i em fot unes vomitades que no vegis!!!
jo les anire a comprar, perque pujem molt a una caseta que tenim a esquiar, i no es plan el cotxe ens fa una pudor

jo les anire a comprar, perque pujem molt a una caseta que tenim a esquiar, i no es plan el cotxe ens fa una pudor
Gracies a totes,
Demanaré al pediatre, ja que el farmacèutic m'ha recomanat biodramina, però ho trobo una mica fort per nens tant petits.
Per el que fa la "peste" del cotxe....nosaltres mai no agraïrem prou al venedor que ens va insistir en comprar seients de pell!!!!! Ha estat una gran inversió. Ja que com que jo torno a estar embarassada i són molt susceptible a les "olors", hauriem acabat vomitant tots!!!!!!!!!!
Demanaré al pediatre, ja que el farmacèutic m'ha recomanat biodramina, però ho trobo una mica fort per nens tant petits.
Per el que fa la "peste" del cotxe....nosaltres mai no agraïrem prou al venedor que ens va insistir en comprar seients de pell!!!!! Ha estat una gran inversió. Ja que com que jo torno a estar embarassada i són molt susceptible a les "olors", hauriem acabat vomitant tots!!!!!!!!!!
La meva nena té dos anys i vuit mesos i sempre s'ha marejat en trajectes curts, llargs, curves, rectes...... Sempre acabem parant i recollint vomits. Jo he probat homeopatia i l'únic que ens funciona és la biodramina que ens la va receptar el pediatre de ben peitona.
jo li vaig posar el DVD i em va funcionar, está entretingut amb els dibuixos y no mira als costats... pero també he de dir-te que els de la meva germana els dos sempre estan vomitant pobrets i han provat de tot i res...
la cocculine se les prenia la meva sogra per no marejar-se es veritat...
i quantes li doneu als nens???
i quantes li doneu als nens???
El meu nevot també li passaba i tambe li donaven unes pastilles...
Espero que es solucioni el problema la veritat es que es engorros i lo malament que ho pasen Anims!
Espero que es solucioni el problema la veritat es que es engorros i lo malament que ho pasen Anims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |