Convulsions

Alèrgies, otitis, problemes..

SUSOV
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 9:38 pm

Convulsions

EntradaAutor: SUSOV » dj. nov. 25, 2010 2:44 pm

Hola, la meva petita te 25 mesos i li han donat dos cops convulsions en el context de gastroentiritis. Algun dels votres fills li han donat?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Espiadimonis
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

Re: Convulsions

EntradaAutor: Espiadimonis » dj. nov. 25, 2010 8:50 pm

El meu tercer fill va patir convulsions febrils: l'espant més gran de la meva vida. Per sort, espanta molt però no és preocupant i no els deixa seqüeles. A partir dels quatre anys ja no solen tenir-ne més.

Ànims, guapa!
gcasals
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 5:11 pm

EntradaAutor: gcasals » dj. nov. 25, 2010 9:01 pm

El meu fill en va tenir un cop, per febre molt alta. Es veu que és hereditari, en molts casos (jo en vaig tenir i la meva mare també). Espanta moltíssim però tinc entès que no té conseqüències si no passa més de dues vegades i mentre es té febre alta. A mi m'havien dit que a partir dels 2 anys ja no en solen tenir. Si fossin convulsions sense febre seria diferent, i llavors cal fer-los proves (escànners, etc), però tot i això és molt improbable que els deixin seqüeles.

Sé que és una cosa que preocupa molt, però només has d'intentar de totes totes que no li pugi gaire la febre (amb tovalloles humides, banyera, ....), així no tindrà convulsions.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

EntradaAutor: annap » dj. des. 16, 2010 8:56 am

SUSOV ha escrit:Hola, la meva petita te 25 mesos i li han donat dos cops convulsions en el context de gastroentiritis. Algun dels votres fills li han donat?

Hola Reina, a mi es un tema que em preocupa i molt... el meu fill de 3 anys, des de el març que també te convulsions (30 mesos) les te quan plora... allò que li diuen espasmo del lloro... des de el març n'ha tingut unes 12... El problema principal es que aprenguin a dominar això, ja que desprès per cridar l'atenció m'ho faria... per ara nomes es amb cops forts o coses que li fan molt de mal...

Poder te tant dolor amb la gastro que ho manifesta així.
Com altres companyes comenten també es habitual amb les febres.
Cualdevol dubte consulta-ho amb el pediatra, i si trova adient mirar-s'ho millor ho farà. En el nostre cas s'ho mira el NeuroPediatra.

Sort! i ànims!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::