hernia inguinal
hernia inguinal
Hola.
Resulta que el meu fill de 2 anys tenia els testicles inflats, hem anat a urgències i m'han dit que és una hernia inguinal i se l'ha d'operar. Alguna de vosaltres ha passat per això, com és l'operació i el post-operatori? Dimecres vinent ja tinc hora amb el cirurgià però estic preocupada... Gràcies
Resulta que el meu fill de 2 anys tenia els testicles inflats, hem anat a urgències i m'han dit que és una hernia inguinal i se l'ha d'operar. Alguna de vosaltres ha passat per això, com és l'operació i el post-operatori? Dimecres vinent ja tinc hora amb el cirurgià però estic preocupada... Gràcies
- Nneta
- :: zebra

- Entrades: 1244
- Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
Re: hernia inguinal
A l'Arnau el van operar ara tot just fa un any, li van detectar en una revisió rutinària d'aquestes dels primers dies.
La veritat és que estavem molt espantats però a l'hora de la verita tot va anar molt bé i ràpid, l'operació en si és cosa de 1/2 hora, triguen més pq el nen s'ahurà de despertar de l'anestèsia (q és la única merd@, q ha de ser general....)
L'arnau va portar més malament el desdejuni previ a l'operació (per aquells llavors era un gulafrot de cuidadu!) q no pas res més....
I el post operatori molt bé tbé, ell va dormir la primera nit genial (a l'hospital) i els punts li van treure a la setmana, com q van aprofitar un plec de la pell (del "michelin") no se li nota gens gens la cicatriu!
Va ànims q sembla més gros del q és!!!
La veritat és que estavem molt espantats però a l'hora de la verita tot va anar molt bé i ràpid, l'operació en si és cosa de 1/2 hora, triguen més pq el nen s'ahurà de despertar de l'anestèsia (q és la única merd@, q ha de ser general....)
L'arnau va portar més malament el desdejuni previ a l'operació (per aquells llavors era un gulafrot de cuidadu!) q no pas res més....
I el post operatori molt bé tbé, ell va dormir la primera nit genial (a l'hospital) i els punts li van treure a la setmana, com q van aprofitar un plec de la pell (del "michelin") no se li nota gens gens la cicatriu!
Va ànims q sembla més gros del q és!!!
Moltes gràcies! L'operem l'11 de febrer, pobret! Ja t'explicaré com ha anat tot, i gràcies per explicar-me la teva experiència.
Ostres, gràcias per enrecordar-'te'n. L'operació va ser divendres passat i va anar molt i molt bé. Aquesta tarda hem d'anar al cirurgia perquè li miri els punts, però al dia següent el Pere ja estava jugant, saltant i fent el ximplet, només es queixava de mal quan tossia. I els 2 primers dies li feia una mica de por anar al lavabo, perquè suposo que al apretar li devien tibar una mica els punts. Però a part d'això fajntàstic! Els nens tenen una capacitat de recuperació impressionant!!
- Nneta
- :: zebra

- Entrades: 1244
- Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
Me n'alegro molt q tot anés sobre rodes!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |