com donar els medicaments
com donar els medicaments
bona tarda!
estem desesperats, no sabem com donar-li l'antibiòtic amb la nena, té 23 mesos i hem provat de tot, com que és cada 8 hores, al matí la despertem i li posem al bibi i encara se'l pren, a l'hora de dinar impossible, li posem al iogurt no el vol ni veure, amb suc, res de res, moltes vegades no ens queda més remei que estirada i directa a la boca, tot i aixi ens treu la meitat a fora, no s'ho empassa,... es desesperant, a més ara malpensa de qualsevol menjar, es pensa que tot porta antibiòtic o dalsy o apiretal, imposible,
vosaltres que feu? alguna idea brillant
gràcies,
estem desesperats, no sabem com donar-li l'antibiòtic amb la nena, té 23 mesos i hem provat de tot, com que és cada 8 hores, al matí la despertem i li posem al bibi i encara se'l pren, a l'hora de dinar impossible, li posem al iogurt no el vol ni veure, amb suc, res de res, moltes vegades no ens queda més remei que estirada i directa a la boca, tot i aixi ens treu la meitat a fora, no s'ho empassa,... es desesperant, a més ara malpensa de qualsevol menjar, es pensa que tot porta antibiòtic o dalsy o apiretal, imposible,
vosaltres que feu? alguna idea brillant
gràcies,
Re: com donar els medicaments
Ai!!! Primer paciència! És un tema que posa neguitód perquè estant malalts i s'ho han de prendre... Jo li dono amb xeringa, plora una mica però s'ho empassa, primer li explico que s'ha de prendre allò per possar-se bo. I el xarop ja li dono amb cullera, a vegades aprofito si mira els dibuixos a la tele, i si no obre la boca li dic que l'apagaré...i funciona!
Que tinguis sort!
Que tinguis sort!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Jo estic igual que tu nones!!
jo li he de donar al nen un medcament 3 cops al dia amb deju, no el puc barrejar amb res i he d'esperar que el digereixi per donar-li menjar (20min) es un xou... no el vol ni veure!!
Un xou quan veu la xeringa ja corre i si m'hi acosto amb una cullera ara ja s'ho sap tb,....
Ara el que faig es q contem amb la xeringa (esta enumerada la dosis de mdicament segones el pes i hi ha de 0 a 20 i anem contant un, dos... i assenyalant amb le dit (be conto jo q ell no en sap i no parla, te 16 mesos!!!) Pero assenyala amb el dit i ja sap q l'u es a dalt de tot i el 10 a baix
i li fa molta gracia, ara quan li poso a l boca ja no tant i algu escup i remuga i vol marxar pero li vaig dinant poc a poc i contant i deixan d donar-li i tornant a mirar els numeros a la xeringa i aixi anem trempejant... ara si tu t'estreses encara sera pitjor... no et dic q sigui tasa facil... però no hi ha mes remei....
jo li he de donar al nen un medcament 3 cops al dia amb deju, no el puc barrejar amb res i he d'esperar que el digereixi per donar-li menjar (20min) es un xou... no el vol ni veure!!
Un xou quan veu la xeringa ja corre i si m'hi acosto amb una cullera ara ja s'ho sap tb,....
Ara el que faig es q contem amb la xeringa (esta enumerada la dosis de mdicament segones el pes i hi ha de 0 a 20 i anem contant un, dos... i assenyalant amb le dit (be conto jo q ell no en sap i no parla, te 16 mesos!!!) Pero assenyala amb el dit i ja sap q l'u es a dalt de tot i el 10 a baix
i li fa molta gracia, ara quan li poso a l boca ja no tant i algu escup i remuga i vol marxar pero li vaig dinant poc a poc i contant i deixan d donar-li i tornant a mirar els numeros a la xeringa i aixi anem trempejant... ara si tu t'estreses encara sera pitjor... no et dic q sigui tasa facil... però no hi ha mes remei....PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Jo sempre li dóno els medicaments (sobretot els antibiòtics) amb xeringa, amb la dosi correcta, sense barrejar-li en res (i la majoria de vegades li he de donar forçant la situació, perquè no vol) i al radera uns glopets d'aigua per baixar el mal gust. Algunes vegades li he barrejat amb llet o suc (però tot en una xeringa, res de posar-li en una got ple, i si es deixa un culet de suc? qui t'assegura que s'hagi pres la dosi correcta?). Sempre procuro donar-li els antibiòtics mitja hora o 3/4 abans de donar-li qualsevol menjar perquè al començament em vomitava el medicament si al radera li donava algo de menjar. Així que ara espero un bon rato per veure si l'ha tolerat bè i després si és l'hora de menjar, menja.
El millor és tenir xeringues a casa. Jo encara li ho dono tot així.
Sort!
Sort!
Hola!
nosaltres sempre li hem donat amb xeringa; un truquillo que ens va donar una infermera és donar-li avocant el líquid sota la llengua, perquè així és més difícil que l'escupi... a nosaltres ens va funcionar!
Sort!
nosaltres sempre li hem donat amb xeringa; un truquillo que ens va donar una infermera és donar-li avocant el líquid sota la llengua, perquè així és més difícil que l'escupi... a nosaltres ens va funcionar!
Sort!
Nosaltres també ho donem amb xeriga i tot i que alguna vegada n'escup una mica, la majoria s'ho acaba empassant bé. Ara tot es questió de paciència i no posar-se nerviós perque si no ho noten i encara es pitjor.
jo tambe ho dono amb xeringa i amb calma que no ens vegin nerviosos i explicant-li el que vas fent al cap d'unes quantes vegades ja cedeix sense gaire esforç.
- nuvia
- :: zebra

- Entrades: 1171
- Membre des de: dl. jul. 18, 2005 6:23 pm
- Ubicació: Girona, la Girona que enamora!
Hola, estic desesperada, doncs la meva filla de casi 3 anys es incapaç de voler-se prendre qualsevol tipus de medicació. Ja no sabem q fer, doncs si li donem amb xeringa es molt hàbil i ho escup tot al moment i per mes q tornem a repetir dosis, torna a fer el mateix. Ara estem amb antibiotic i cada toma es una lluita, li dono barrejat amb el bibi o suc o cacaolat, però nota el gust i directament es nega a prendre'l. Casa nostra es plena de crits, plors, els veïns ja no se q deuen pensar, ho hem provat de totes les maneres, explicant-li tot mot be, en fi que m'agradaria si em poguessiu donar algún consell. A part aixi ens provoca discucions constante amb el meu home. Jo estic embarazada i discutir i enfadarme es el q menys em convé.....
Gràcies per endavant
Gràcies per endavant
Pel que veig la meva filla és una ionqui, li encanten els medicaments, de vegades fins i tot demana més, com si fossin caramels.
Li donem amb xeringa, i no em tingut mai cap problema. Ara cada dia li donem un xarop natural a base de mel, jalea i coses així per les defenses que li encanta, i fa un més el pediatra li va receptar un xarop amb un gust horroròs, crec que ha estat l´única vegada que no ha volgut una medecina, així que el barrejavem a la xeringa amb el de mel, primer posavem la dosi del dolent i acabavem d'omplir amb l'altre, i llavors l'acceptava sense problemes.
Li donem amb xeringa, i no em tingut mai cap problema. Ara cada dia li donem un xarop natural a base de mel, jalea i coses així per les defenses que li encanta, i fa un més el pediatra li va receptar un xarop amb un gust horroròs, crec que ha estat l´única vegada que no ha volgut una medecina, així que el barrejavem a la xeringa amb el de mel, primer posavem la dosi del dolent i acabavem d'omplir amb l'altre, i llavors l'acceptava sense problemes.
- nuvia

Doncs no saps la sort que tens, per que és un calvari que no es prengui la medicació.
- nuvia

Tornem a estar amb antibiotic estem desesperats, hem provat tots els consells, Lunic q ha funcionat en alguna ocasió es posarli sota la llengua, però la resta res.
Mes consells?????
Gràcies nines!!!
Mes consells?????
Gràcies nines!!!
Nosaltres la única manera que se'l pren és barrejat amb el menjar (papilla o iogurt), sino no hi ha manera...
El nostre té 22 mesos i li posem la dosi en un got i se'l beu.
Abans amb xeringa era un drama. Vam intentar-ho així i oli en un llum.
Sempre fa fastigs, però se'l pren per pròpia voluntat i sense plorans gens ni mica.
Abans amb xeringa era un drama. Vam intentar-ho així i oli en un llum.
Sempre fa fastigs, però se'l pren per pròpia voluntat i sense plorans gens ni mica.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |