Em recomaneu un homeopata de Barcelona?
Em recomaneu un homeopata de Barcelona?
Hola!
Estic buscant un homeopata per Barcelona, que vosaltres n'estigueu contentes del tracte i els resultats amb els vostres nens.
Fa un temps em van parlar d'una homeopata, que em van dir que era molt bona, a prop de la plaça Virrei Amat o per Maragall, però no recordo com es diu (com veieu, ni la ubicació exacta)
També he vist que per la mútua m'entren tres homeopates: Dr. Carlos Aldea Bueno, Dra. Francisca Clemente Piñol i Dra. Carmen Rabella Meneses. Alguna els coneix?
O si no, em podeu recomanar algun/a vosaltres per la vostra experiència?
Mil gràcies!
Estic buscant un homeopata per Barcelona, que vosaltres n'estigueu contentes del tracte i els resultats amb els vostres nens.
Fa un temps em van parlar d'una homeopata, que em van dir que era molt bona, a prop de la plaça Virrei Amat o per Maragall, però no recordo com es diu (com veieu, ni la ubicació exacta)
També he vist que per la mútua m'entren tres homeopates: Dr. Carlos Aldea Bueno, Dra. Francisca Clemente Piñol i Dra. Carmen Rabella Meneses. Alguna els coneix?
O si no, em podeu recomanar algun/a vosaltres per la vostra experiència?
Mil gràcies!
Re: Em recomaneu un homeopata de Barcelona?
Jo en conec una de molt bona, està a Ripollet.
A mi m'ha anat de conya... m'ha ajudat en alguna coseta amb l'Arlet, però la veritat és que per a la nena encara no l'he necessitada gaire.
Si t'interessa et passo dades per privat!
A mi m'ha anat de conya... m'ha ajudat en alguna coseta amb l'Arlet, però la veritat és que per a la nena encara no l'he necessitada gaire.
Si t'interessa et passo dades per privat!
Re: Em recomaneu un homeopata de Barcelona?
Gràcies Ginger! Prefereixo de moment buscar algú que estigui a Barcelona, però si no en trobés, t'ho dic.
Merci!
Merci!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |