Mocs i llet de vaca

Alèrgies, otitis, problemes..

indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Mocs i llet de vaca

EntradaAutor: indai » dt. gen. 11, 2011 4:22 pm

Fa dies que volia obrir aquest post.He buscat pel cercador haviam si n'hi havia un altre que parlés del mateix i no l'he trobat.Potsr és que ho busco malament...

Bé, començo.

Fa poc vaig portar a l'homeòpata al meu fill perquè sempre té mocs.Vaig decidirt de provar-ho,per si a cas...

Us poso en antecedents: el meu fill fa pit, té quasi un any i d'aquí poc ja vull començar a introduïr aliments que portin llet de vaca.

El primer que em va dir va ser que havia de suprimir de la meva dieta i de pas de la dieta familiar la llet de vaca.El motiu d'això és que provoca molt mocs ( entre altres coses).

I així ho vaig "intentar " fer, dic intentar perquè tot porta una mica de llet.

Li vaig comentar un dia al pediatra i em va dir que no hi ha cap estudi científic ben fet que ho demostri.

Vaig començar a buscar informació per internet i he trobat de tot: que si la llet de vaca és el millor, que si és el pitjor...

Però vaig trobar aquest pàgina i un enllaç on hi ha un escrit del Dr.Carlos González.

http://dra-amalia-arce.blogspot.com/200 ... ovoca.html

http://www.secure.fmed.uba.ar/pipermail ... 01769.html

L'article del Carlos Gonzalez és la resposta a un altre article publicat en una revista.

El Dr.Gonzalez és molt rigorós: els seus llibres estan plens de bibliografia i estudis científics.Jo me'l crec...Però m'agradaria tenir més informació.
M'agradaria molt que si algú té algun article o quelcom que parli de la relació llet-vaca-mocs, me'l passés.

Per cerrt, també em va dir que el sucre fa mocs i el blat és pèssim per la salut.REs de congelats ni microones.També que la carn i verdures havien de ser ecològiques. Ho sento molt,però no ho seguiré...És impossible crec jo.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Mocs i llet de vaca

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 11, 2011 5:27 pm

Molts homeòpates i naturistes el diran el mateix. Jo trobo que algunes coses es poden fer i d'altres no, i després també has de mira què t va bé a tu (o al teu fill) i què no. Sí que et puc explicar la meva experiència. Jo tinc rinitis al·lèrgica i és horrible sobretot cap a la tardor, però de gastar 5 capses de kleenex en un dia. M'ho havien dit això dels mocs i la llet, però no m'ho acabava de creure. Fins que ho vaig provar, només per provar perquè a mi m'encanta la llet amb colacao. Doncs des que ho vaig provar no tinc mocs. He passat dos tardors que res de res. Algun dia em concedeixo mig got de llet, pels vells temps, però llavors estic 3-4 dies amb l'al·lèrgia. Qui em va acabar de convèncer va ser el meu company que és metge i de temes homeopatia no es refia gaire. Quan s'encostipa, no pren llet perquè es veu que ha trobat un estudi que ho confirma.
Jo et recomano que ho provis, li treus la llet de vaca (la llet fermentada és igual, jo prenc iogurts i menjo formatge, de vaca i no vaca, cada dia) i a veure què tal.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
sargandilla
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 30, 2010 9:36 am

EntradaAutor: sargandilla » dt. gen. 11, 2011 6:03 pm

Bones,

Jo també tinc rinitis i fa temps que vaig deixar de prendre llet de vaca bé, de fet, simplement he deixat de veure-la amb lactosa. Prenc la genèrica del Mercadona semidesnatada sense lactosa. És de les que està més bé de preu.
A més, és una llet que es digereix molt millor, per exemple, fent una beixamel amb ella els canelons no són tan pesats.

Espero haver-te ajudat!

Júlia :content:
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 11, 2011 6:39 pm

Per cert, indai, és cert que la humanitat ha pres llet, però fins finals del s.XIX-principis del XX es prenia llet de cabra. Es va deixar de prendre per una malaltia que tenien i es va passar a la de vaca.

Imatge

Imatge
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dt. gen. 11, 2011 7:25 pm

Hola!

Sobre això mateix parlàvem l'altre dia... també havia llegit de tot, pros i contres. Però no veia clar, la veritat, que a un nen li hagi de deixar de donar llet, no em convencia... Però una noia em va comentar que amb llet de vaca sense lactosa doncs també anava molt bé. I per tant, aprofito l'ocasió i ho pregunto: és cert? només deixant de prendre la lactosa ja s'hi nota amb el tema mocs? i passa res si deixen de prendre la lactosa?
és un tema que amb el meu pediatre ni en somnis en puc parlar, perquè sé que encara em renyaria...

:globus:
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. gen. 11, 2011 10:17 pm

Suposo que depèn a què tinguis intolerància. Si el que et fa al·lèrgia és la lactosa, doncs amb la llet de vaca sense lactosa ja ho tens. La lactosa es troba a la llet però quan es fermenta tipus formatge o iogurt, es torna en àcid làctic. Però si el que tens és al·lèrgia a la proteïna de vaca, llavors oblida't de res que vingui de la llet de vaca.

Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::