Pell del penis

Alèrgies, otitis, problemes..

MAMETA
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 11:03 am
Ubicació: BARCELONA

Pell del penis

EntradaAutor: MAMETA » ds. gen. 15, 2011 7:25 am

Hola noies!
Tinc un nen que ara farà 3 anys, la veritat es que no hem estat gaire constants a l'hora d'anar-li aixecant la pelleta del penis quan el banyem, fins que hem vist que no li podem aixecar. Vam anar a la pediatra i li va fer una "estiradeta", ara li hauríem de fer cada dia, però és un martiri per ell, no ens deixa, plora com un histèric...
Us ha passat? com ho heu solucionat?
És realment angoixant, quan s'aixeca pel matí el primer que em diu és si avui el banyarem. Pobret.
Qualsevol consell és benvingut.
Gracies!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

Re: Pell del penis

EntradaAutor: Corda » ds. gen. 15, 2011 7:35 am

Hola!

Doncs, nosaltres mentre portava bolquer, cada vegada que el canviavem li feiem, però desde que li vem treure ja no ho fem. A l'última visita la pediatra em va dir que li continues fent però la veritat... ja té dos anys i mig, gairebé té més força que nosaltres i no es deixa... així que sigui el que deu vulgui! Em sembla que no t'he ajudat gaire.... :ufs:
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » ds. gen. 15, 2011 9:10 am

Nosaltres estem igual, el Jan té 22 mesos i pobre li fa mal quan fa pipi pq ell ja representa que no pot fer ni pipi de lo tancat que ho té, nosaltres li baixem la pelleta però també és un martiri i a mi em sap molt greu haver-li de fer passar per això, pero no sé noies. també penso que sigui el que Déu vulgui.

Em sembla que tampoc he ajudat gaire....
Imatge

Imatge
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » ds. gen. 15, 2011 2:50 pm

fa poquet es va obrir un fil similar. Aquí el tens! viewtopic.php?f=15&t=20117&p=1111432&hilit=penis#p1111432
2010 & 2016

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::