busco OTORRINO a MANRESA o LLEIDA

Alèrgies, otitis, problemes..

abril2006
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:53 pm

busco OTORRINO a MANRESA o LLEIDA

EntradaAutor: abril2006 » ds. gen. 15, 2011 10:43 pm

Hola,

Necessito un otorrino a MANRESA o a LLEIDA, quin hem podeu aconsellar?.

GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: busco OTORRINO a MANRESA o LLEIDA

EntradaAutor: mamlaboni » dg. gen. 16, 2011 6:20 am

Hola!
Jo et recomano el dr. Jaume Vallés Fontanet.Es un crack i te una clínica molt gran. Adequada tant a grans com a petits.
Son molt agradables i sobretot bons profesionals.
Visita al passeig Pere III de manresa. Jo hi havia anat de petita ia la meva filla gran també l'he portat bastant.
També el vaig tenir de profe a la universitat.
Et deixo unes dades que he trobat a una pàgina de metges. Espero haver-te ajudat.
Les dades les trobaràs a internet mateix o al llibre de la mutua que segur que t'entra.

Llicenciat en Medicina i Cirurgia.

Especialitat en Oto-rino-laringologia.

M.I.R. (l982). Residència a l'Hospital Civil de Basurto-Bilbao ( Prof. Sánchez Fernández ).

Stage Service Universitaire O.R.L. Université Bordeaux II. Prof. Michel Portmann. Prof. Jean Pierre Bebear. (1.986)

Cap de Servei d’Oto-rino-laringologia de l'Hospital de Manresa – Fundació Althaia (Actualment en excedència voluntària)

Professor col·laborador d'Anatomia i Fisiologia a la "Escuela Universitaria de Enfermeria de la Universidad del País Vasco " ( Lejona-Bilbao ). Cursos 1981/82 , 1982/83 , 1983/84 i 1984/85.

Professor col·laborador a la "Cátedra de Otorrinolaringología de la Universidad del País Vasco" ( Bilbao ) els cursos l982/83 , 1983/84 i l984/85.

Professor - Organitzador del “Curs Teòric - pràctic d’Audiometria. Escola Universitària de Ciències de la Salut. Manresa. 1998.

Tutor Hospitalari de Metges Interns i Residents (MIR) de Medicina Familiar i comunitària en l’especialitat d’O.R.L. (1.998-2005)

Professor amb “venia docendi” de les assignatures ”Anatomia i fisiologia del sistema nerviós, dels òrgans del llenguatge i audició” i “ Fisica acústica i audiologia” 2001-02. Estudis de Logopèdia de l’Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa (UAB)

Professor de practiques cursos 2003-04, 2004-05 de Logopedia (EUCS) FUB

Professor col·laborador amb “venia docendi” des del curs 1992-93 i fins a l’actualitat en l’assignatura d’infermeria Mèdico-quirúrgica Adult II dels estudis d’Infermeria de l’Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa (UAB)

Actualment col·laboració amb el Professeur Romané (Université de Dijon) en l’estudi de la cirurgia dels Implants Coclears.

Presentació de ponències a congressos.

Articles a revistes científiques.

Assistència i realització de cursos especialitzats.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dg. gen. 16, 2011 8:41 am

Jo també et recomano el Dr. Vallés com diu la mamlaboni!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
abril2006
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:53 pm

EntradaAutor: abril2006 » dg. gen. 16, 2011 9:49 pm

Moltes gracies!!!!!!!!!!!!!, ja m'havien parlat d'aquest doctor, l'únic es que només visita per una mutua (a.sanitaria), i jo soc d'un altre i no m'hi entra.

Una abraçada,
abril2006

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::