Reuteri gotes
Reuteri gotes
Hola! tinc al meu peque de 2 anys amb diarrea... va millorant, la veritat, però avui dilluns anirem al pediatra per quedar-nos més tranquils. A la farmàcia em van recomanar aquest producte natural, Reuteri en gotes, 5 gotes al dia. He estat llegint a internet sobre ell.. de fet es un lactobacillus natural per ajudar una mica l'estòmag. Que el coneixeu??!
Petons, Isa
Petons, Isa
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 17, 2011 9:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Titol en majúscules
Raó: Titol en majúscules
Re: REUTERI GOTAS
Hola noia,
El meu petit, quan tenia 9 mesos va enganxar 3 gastroenteritis seguides i va quedar amb la flora bacteriana molt malmesa.
La pediatra ens va derivar a un gastroenteroleg molt bo de l'hospital de nens on li varen fer un tractament antibiòtic i antiparasitari seguit de reuteri...."mono de santo", té 25 mesos i no només es va recuperar de conya sino que mai més va agafar res.
El gastro ens va dir que potser caldria repetir la tandada de tractament, però no ha calgut.
A nosaltres ens va anar molt bé.
El meu petit, quan tenia 9 mesos va enganxar 3 gastroenteritis seguides i va quedar amb la flora bacteriana molt malmesa.
La pediatra ens va derivar a un gastroenteroleg molt bo de l'hospital de nens on li varen fer un tractament antibiòtic i antiparasitari seguit de reuteri...."mono de santo", té 25 mesos i no només es va recuperar de conya sino que mai més va agafar res.
El gastro ens va dir que potser caldria repetir la tandada de tractament, però no ha calgut.
A nosaltres ens va anar molt bé.
Hola Isasf, el meu petit el pren, i no em tingut mai cap problema!!!!!!
. el guardem a la nevera!!!!!!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Nosaltres també l'hem fet servir per les gastros!!! i molt bé.
Com diu la prati es guarda a la nevera
Petons i que millori el teu nen!

Com diu la prati es guarda a la nevera
Petons i que millori el teu nen!

Re: Reuteri gotes
A mi me'l van recomanar pels còlics quan tenia només 2 o 3 mesos i no recordo que fos molt efectiu però mal segur que no li va fer.
Re: Reuteri gotes
Companyes,
Segueix igual o pitjor, perque ara està fet pols, com un gosset... Avui el pediatra nomes m'ha dit que cal que begui aquest suero que venen a la farmacia.. i si vull, llet sense lactosa. Pero res mes... a esperar la millora.... gracies per les respostes
Segueix igual o pitjor, perque ara està fet pols, com un gosset... Avui el pediatra nomes m'ha dit que cal que begui aquest suero que venen a la farmacia.. i si vull, llet sense lactosa. Pero res mes... a esperar la millora.... gracies per les respostes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |