vòmits i lactància

Alèrgies, otitis, problemes..

aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

vòmits i lactància

EntradaAutor: aina » dc. gen. 26, 2011 8:12 am

Hola noies,

tinc la menuda amb vòmits i diarrea... amb la diarrea ella havia continuat fent pit i estava bé.

amb els vòmits també vol pit però és clar vomita...
no li dóno??? és que està tan tobeta pobreta...

té dos anys...
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: vòmits i lactància

EntradaAutor: entrerius » dc. gen. 26, 2011 8:21 am

Aina, t'entenc perfectament. Nosaltres també ho vam passar, i es clar estan tant tobets que et fa una pena negar-li el pit... però si en pren ho vomita....

Nosaltres vam intentar fer-li entendre que no podia ser per que estava malató, però que podia descansar igual al costat del pit, però sense xumar..... i va ser complicat!!! s'enfadava per que el volia agafar i plorava.... i finalment jo cedia.... i desprès ell vomitava.....
Però pobret, es que tenia una set i no podiem donar-li més que una cullerada d'aigua cada 2h....

No ho vam fer al peu de la lletra.... vam anar fent en funció de com estava el nen.....Sort que sols li va durar una nit.

Espero que us recupereu aviat.
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: vòmits i lactància

EntradaAutor: sandrajuli » dl. gen. 31, 2011 8:39 am

Nosaltres sempre que ens ha passat això (aquesta setmana mateix) sempre li he donat pit igualment... de fet, encara que vomiti alguna cosa es queda dins, i així t'assegures que no es deshidrata.
Sort del pit quan ha estat vomitant, perquè de menjar sí que no en vol i almenys ha pogut aguantar gràcies a la teta... Jo no li negaria.
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::