EFECTES DALSY?
EFECTES DALSY?
Hola!
A la meva filla li varem donar per primera vegada una mica de dalsy a la nit perquè li feien molt mal les dents. Li varem donar el dimarts i dimecres nit i ahir li va sortir una granissada però sense erupció com punts petits per la panxa i avui pel coll i la cara. Avui la portaré al pediatra. He llegit que el dalsy d'efecte pot fer erupcions cutànees però el que posa és bastant extrem. I això que us comento és molt lleu. A Alguna de vosaltres us ha passat? La nena està perfecta, menja bé, no té febre. AIx noies ja direu a veure si us ha passat. En veiem per aquí!
A la meva filla li varem donar per primera vegada una mica de dalsy a la nit perquè li feien molt mal les dents. Li varem donar el dimarts i dimecres nit i ahir li va sortir una granissada però sense erupció com punts petits per la panxa i avui pel coll i la cara. Avui la portaré al pediatra. He llegit que el dalsy d'efecte pot fer erupcions cutànees però el que posa és bastant extrem. I això que us comento és molt lleu. A Alguna de vosaltres us ha passat? La nena està perfecta, menja bé, no té febre. AIx noies ja direu a veure si us ha passat. En veiem per aquí!
Re: EFECTES DALSY?
Hola, el meu peke va estar aquest cap de setmana amb febre alta (39,5ºC) després li va baixar i al cap de 2 dies l'hi va sortir com tu dius una erupció de taquetes-granets vermells per tot el cos (feia molta angunia pobret) tb va coincidir k era la primera vegada k l'hi donavem DALSY.
Però a nosaltres ens van dir k era un virus (exantema subit) k es caracteritza per això 3-4 dies de febre alta (sense res més aparenment) després baixa la febre i surt la erupció (k és bastant espectacular!) dura uns dies i se'n va. La pediatra ens va dir k mentre no hi hagi febre i erupció a la vegada no ens preocupessim!
Nosaltres per la coincidencia tb vam pensar el mateix del Dalsy...però no era el cas...
No sé si és pot tractar del mateix...si t'he ajudat...o t'he embolicat més....
Però a nosaltres ens van dir k era un virus (exantema subit) k es caracteritza per això 3-4 dies de febre alta (sense res més aparenment) després baixa la febre i surt la erupció (k és bastant espectacular!) dura uns dies i se'n va. La pediatra ens va dir k mentre no hi hagi febre i erupció a la vegada no ens preocupessim!
Nosaltres per la coincidencia tb vam pensar el mateix del Dalsy...però no era el cas...
No sé si és pot tractar del mateix...si t'he ajudat...o t'he embolicat més....
A la Jordina la setmana passada també li van sortir aquests granets que diueu... però jo no li havia donat el Dalsy.. o sigui que segur que no era un efecte secundari del Dalsy.
Vam anar a la pediatre i ens va dir que hi ha un virus, que primer comença amb un refredat i quan ja està acabant fa que li surtin tot de granets per tot el cos. Però ella estava molt bé, sense febre, sense picor ni res de res, la mar de tranquila.
La pediatra ens va dir que si apretàvem els granets i aquest desapareixien... doncs que aleshores no era res. Es veu que quan els granets són "dolents" i els apretes doncs aquests no desapareixen.
Ara, que ja fa una setmaneta, gairebé ja no en té cap!
O sigui, jo crec que serà més aviat això i no pas un efecte secundari del Dalsy, sobretot si ha agafat un refredat amb o sense febre.
Vam anar a la pediatre i ens va dir que hi ha un virus, que primer comença amb un refredat i quan ja està acabant fa que li surtin tot de granets per tot el cos. Però ella estava molt bé, sense febre, sense picor ni res de res, la mar de tranquila.
La pediatra ens va dir que si apretàvem els granets i aquest desapareixien... doncs que aleshores no era res. Es veu que quan els granets són "dolents" i els apretes doncs aquests no desapareixen.
Ara, que ja fa una setmaneta, gairebé ja no en té cap!
O sigui, jo crec que serà més aviat això i no pas un efecte secundari del Dalsy, sobretot si ha agafat un refredat amb o sense febre.
Tens rao...a part de k no hi hagues febre i granets a la vegada, la pediatre tb ens va comentar això d tibar la pell dels granets...si desapareix cap problema...me'n havia oblidat...
Hala!!!! Al Quim li va sortir tambe i no ho vaig relacionar amb el Dalsy. Li vam donar una mica perquè tenia febre molt alta alternat amb el Apiretal.
Es com tu dius, un granissadet petit, pero nomes al tors, no pas per tot el cos.
Mira em quedo mes tranquila pensant que ha sigut aixo.
Es com tu dius, un granissadet petit, pero nomes al tors, no pas per tot el cos.
Mira em quedo mes tranquila pensant que ha sigut aixo.
- BLAPERERWAY
- :: papallona

- Entrades: 140
- Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm
Nosaltres vam portar el nostre fill amb febre, cuan tenia poquets mesos al pediatra, i li haviem donat Apiretal, i ens va dir que si era viric podria ser que es cobris d´una granissada a tot el cos, i que si ens passava alelulla! Que volia dir que era viric i que el cos del nen havia " fet neteja", que no ens preocupessim, i ens ho va explicar pk els pares cuan això arriba, i es clar, com ningú ens ha explicat res , ens espatem moltíssim, cuan en realitat no hi ha de que patir, I a més es veu que no els hi pica ni molesta, total que no li va sortir res, però ja ho sabem per un altre cop, jo de tu estaria tranquila, si la veus bé i contenta.
ptons
ptons
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
Solucions a mida per empreses.
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
aivlis ha escrit:
A nosaltres també ens va passar, i també ens van diagnosticar el virus aquest, però no er DALSY el que havia pres sino un antibiòtic per l'otitis, o sigui que hem tingut al nen durant tot 1 any pensant-nos que potser era alèrgic a la penicilina, i que per fi hem fet les probes, el nano no és al·lèrgic a l'antibiòtic, el que confirma el diagnòstic del virus...
de totes maneres, jo no soc metge, ni pediatra, ni he vist les taquetes de la criatura, i per tant no sé si s'assemblen a les que tenia el meu isaac, però comentant pel fòrum i amb altres mares de la guarde, es veu que el virus aquest és moooolt freqüent entre els nens, i és fàcil confondr-ho amb una reacció al·lèrgica pk apareix al cap de dies, quan la febre ja minva.
Però sobretot, fes cas del pediatra!!!
Ei, jo no en tinc ni idea tampoc, ni dels efectes secundaris, però sempre he sentit a dir i també m'ho ha recomanat la pediatra que el Dalsy els bebés no el toleren bé i que fins l'any aconsellen no donar-lo. Apiretal sí, però el Dalsy fins que no fan l'any.
Petons,
M.
Petons,
M.
Ahir vaig anar a la pediatra, va mirar la granissada de la nena i em va dir que si havia vist que haguès suat molt. I fa un parell de nits si que estava al bressol una mica suadeta però bueno tampoc gens escandalós...Total que m'ha dit que son granets de suor així que no es res important. Va fer venir a un altre pediatra i ho va confirmar. Que ho vagi mirant que no vagi a més però que estigues tranquil.la.
Gràcies per les vostres respostes!
Gràcies per les vostres respostes!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |