carnots
carnots
Hola,
Alguna de vosltres s'ha trobat que el petit/ta tingui carnots?
M'agradaria saber com ho veu notar, si els vostres petits respiraven per la boca, o potser roncaven per la nit?. Com us veu donar compte?
Alguna de vosltres s'ha trobat que el petit/ta tingui carnots?
M'agradaria saber com ho veu notar, si els vostres petits respiraven per la boca, o potser roncaven per la nit?. Com us veu donar compte?
Re: carnots
Hola!
A mi em van operar de carnots quan era petita (tenia uns 5-6 anys, més o menys), i en el meu cas em van detectar el problema pq vaig començar a perdre molta oïda. Es veu que les vegetacions (carnots) obstruien les trompes d'Eustaqui provocant sordesa. La cirurgia va anar molt bé i no he tingut problemes mai més...Sort!
A mi em van operar de carnots quan era petita (tenia uns 5-6 anys, més o menys), i en el meu cas em van detectar el problema pq vaig començar a perdre molta oïda. Es veu que les vegetacions (carnots) obstruien les trompes d'Eustaqui provocant sordesa. La cirurgia va anar molt bé i no he tingut problemes mai més...Sort!
Re: carnots
Gràcies moxae, supuso que els carnots comporten diversos problemes...també he sentit de nens als que els provocava continuament angines.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |