Com reconèixer la pell atòpica???
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Com reconèixer la pell atòpica???
Hola!
doncs això, com tenen la pell els nens q la tenen atòpica?
és q porto uns dies q veig q la nena té la zona de panxeta com peladeta, li poso força hidratant però no sé si és pq la té atòpica o no té res a veure... algun altre cop també li havia passat, però li va marxar aviat sense posar-li res especial, però ara ja fa dies q li noto així...
Avui he anat a la farmàcia i m'han recomant la Bioderma. Provarem amb aquesta a veure què... també té l'esquena com uns granets, q no es veuen però q sí q es noten (no la té ni vermella ni peladeta...
).
doncs això, com tenen la pell els nens q la tenen atòpica?
és q porto uns dies q veig q la nena té la zona de panxeta com peladeta, li poso força hidratant però no sé si és pq la té atòpica o no té res a veure... algun altre cop també li havia passat, però li va marxar aviat sense posar-li res especial, però ara ja fa dies q li noto així...
Avui he anat a la farmàcia i m'han recomant la Bioderma. Provarem amb aquesta a veure què... també té l'esquena com uns granets, q no es veuen però q sí q es noten (no la té ni vermella ni peladeta...
).Re: Com reconèixer la pell atòpica???
Uf, la millor manera de reconèixer-la és anant al pediatra (sóc llesta, eh?
), perquè no sé si això que dius pot ser només una alèrgia momentània o què. A la meva filla li van diagnosticar pell atòpica fa un parell de setmanes, però ella tenia tota la pell del cos molt resseca, li picava i fins i tot li van sortir taques vermelles a la cara. Vamos, un quadro.
Al novembre passat només va tenir una mica de sequedat a la pell i amb una crema hidratant ja li va marxar de seguida però aquest cop va fotre un brot que tela. No et vull espantar però val més que vagis al metge perquè si fos això li comences ja a posar productes especials i t'estalvies que acabi feta un cromo. I si no és...doncs millor, falsa alarma!
), perquè no sé si això que dius pot ser només una alèrgia momentània o què. A la meva filla li van diagnosticar pell atòpica fa un parell de setmanes, però ella tenia tota la pell del cos molt resseca, li picava i fins i tot li van sortir taques vermelles a la cara. Vamos, un quadro. Al novembre passat només va tenir una mica de sequedat a la pell i amb una crema hidratant ja li va marxar de seguida però aquest cop va fotre un brot que tela. No et vull espantar però val més que vagis al metge perquè si fos això li comences ja a posar productes especials i t'estalvies que acabi feta un cromo. I si no és...doncs millor, falsa alarma!
- Ítaca
Re: Com reconèixer la pell atòpica???
Gràcies vivoneta!
Ostres, espero que la cosa no vagi a més...
Tenim pediatra dins de 15 dies més o menys, li aniré controlant i si veig res raro, anirem abans.
De moment, però, la crema aquesta que m'han donat ja és per pell atòpica, suposo que algo farà...
Ostres, espero que la cosa no vagi a més...
Tenim pediatra dins de 15 dies més o menys, li aniré controlant i si veig res raro, anirem abans.
De moment, però, la crema aquesta que m'han donat ja és per pell atòpica, suposo que algo farà...
Jo també crec que la millor manera es anant al pediatra, de totes maneres en el nostre cas sempre comença igual, la textura de la pell li canvia i sembla com a escames, després surten clapetes / granets vermelles i llavors si et descuides acabes amb tota la zona encetada... es difícil evita que es rasquin quan son tant petits.
Jo ho aniria controlant i posant la crema que t'han donat, si veus que va a més porta-la al pediatra abans, més val evitar que empitjori molt sinó acabaràs amb cortisona.
Jo ho aniria controlant i posant la crema que t'han donat, si veus que va a més porta-la al pediatra abans, més val evitar que empitjori molt sinó acabaràs amb cortisona.
- Ítaca
De moment no ha anat a més, anirem controlant a veure què!
Gràcies noies!
Gràcies noies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |