Què els doneu quan tenen mocs?
Què els doneu quan tenen mocs?
Avui he anat al pediatre, té dos anys i 7 mesos... té mocs des que el coneixem (és adoptat des de fa tres mesos i mig). Li he comentat que aquests ultims dies té una mica de tos... li ha mirat el coll i m'ha dit que s'empassa els mocs, que aprengui a mocar-se i que el millor mucolitic que hi ha és l'aigua... però no m'ha donat res més.
Els doneu alguna cosa natural per treure els mocs? ronca a les nits i és pels mocs...
Lau.
Els doneu alguna cosa natural per treure els mocs? ronca a les nits i és pels mocs...
Lau.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Què els doneu quan tenen mocs?
Natural, q jo conegui,hi ha un xarop homeopàtic q és mucolític (Expectodhu).
La meva nena és més petita, i quan ha tingut moquets doncs anem fent amb el xarop aquest, el suero, l'aspirador (ella no sap mocar encara), i mitja ceba sota el llitet per la tos... i clar, si té alguna dècima, doncs l'apiretal...
La meva nena és més petita, i quan ha tingut moquets doncs anem fent amb el xarop aquest, el suero, l'aspirador (ella no sap mocar encara), i mitja ceba sota el llitet per la tos... i clar, si té alguna dècima, doncs l'apiretal...
L'única cosa que conec de natural contra els mocs és beure molta aigua i suero oral per destapar-se el nas. I paciència... molts nens tenen mocs permanents durant tota la temporada d'hivern.
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Nosaltres fem el mateix que l'Itac@
Molt de suero i aspirar, si es deixa va molt bé
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Nosaltres si té mocs de nas (com diu el pediatre vies altes) li posem el Rhinomer dues o tres vegades al dia, li donem un xarop que es diu Paidoterin que li funciona molt bé i a la nit li posem a l'habitació una ceba ratllada que l'ajuda a respirar i també els hi va bé durant uns dies donar-los-hi la llet sense lactosa, ja que la lactosa encara els hi produeix més mocs.
Quan els hi baixen els mocs al pit llavors els hi va molt bé l'Expectodhu que els ajuda a treure els mocs, jo no l'he necessitat mai perquè el meu nen només fa mocs al nas però sé per amigues meves que els hi funciona molt bé.
Quan els hi baixen els mocs al pit llavors els hi va molt bé l'Expectodhu que els ajuda a treure els mocs, jo no l'he necessitat mai perquè el meu nen només fa mocs al nas però sé per amigues meves que els hi funciona molt bé.
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
A també com a remeis casolans ben naturals els hi va molt bé veure suc de pinya i també l'aigua amb una cullereta de mel barrejada.
Efectivament, no cal fer res.
el meu fill petit té dos mesos menys i quan té mocs el millor que puc fer és fer que begui molta aigua, res més
Nosaltres igual; aigua. I mitja ceba a sota el llit! 
Hola! Felicitats pel teu petit!! Suposso que deu ser fantàstic i alhora difícil,oi?? Que sigueu molt feliços! Pels mocs, la veritat es que màgic el tema de l'humidificador a l'habitació del petit. Jo ho noto força, respira molt millor. I les neteges amb "suero" que ja han comentat les companyes... Quan està molt congestionat el meu peque que te 25 mesos, l'humidificador és una passada.
Ens el van regalar, però per 20-25 euros el tens. I són diners ben invertits, de veritat.
Una abraçada,
Isa
Ens el van regalar, però per 20-25 euros el tens. I són diners ben invertits, de veritat.
Una abraçada,
Isa
Hola, moltes gracies a totes per les vostres respostes.
Si isasf, és molt maco i dificil alhora.
Lo de la ceba no ho he provat... la poseu així tal qual? partida pel mig i ale? i no fa pudor l'habitació?
Lo del suero, us referiu a aquelles ampolletes individuals que tan serveixen pel nas com pels ulls oi? aixo ho fem un parell de cops al dia... al principi no volia.. i ara m'ho demana ell, tot i que després comença... 'mama, I don't like it!!' (mama, no m'agrada) i es fot a riure, jajaja és bonissim.
Havia pensat en lo del humidificador, perquè alguns matins té tos seca i crec que és de tenir el coll sec...
Moltes gràcies.
Lau
Si isasf, és molt maco i dificil alhora.
Lo de la ceba no ho he provat... la poseu així tal qual? partida pel mig i ale? i no fa pudor l'habitació?
Lo del suero, us referiu a aquelles ampolletes individuals que tan serveixen pel nas com pels ulls oi? aixo ho fem un parell de cops al dia... al principi no volia.. i ara m'ho demana ell, tot i que després comença... 'mama, I don't like it!!' (mama, no m'agrada) i es fot a riure, jajaja és bonissim.
Havia pensat en lo del humidificador, perquè alguns matins té tos seca i crec que és de tenir el coll sec...
Moltes gràcies.
Lau
Nosaltres el que fem es teta a tota hora.... no sé el motiu però el descongestiona la mar de bé.
Si està molt tapat una ceba partida per la meitat i una mica tallada al costat del llit.
Si està molt tapat una ceba partida per la meitat i una mica tallada al costat del llit.
Pels mocs, rentats amb suero (la Pedi ens va dir que millor no fer servir l'aspirador), però com ara que els té al coll i no els pot treure, la Pedi m'ha donat Actithiol. Per la tos, també li posem ceba i, si en té molta, un supositori Pilka abans d'anar a dormir.
entrerius ha escrit:Nosaltres el que fem es teta a tota hora.... no sé el motiu però el descongestiona la mar de bé.
jo lo de la teta, ho tinc xungo, jejeje.
Lau... el que t'ha dit el pedi es el millor que hi ha... mooolts líquids i que aprengui a mocar-se.. no hi ha més!
Si està molt tapat que no pot respirar... aixeca-li el capçal del llit. Jo ho feia posant una tovallola sota el matalàs ( altres ho feien posant alces a les potes del llit... ). La ceba li anirà molt bé si te tos.. es miraculosa!
Jo la posava en un plat tallada a quarts i una mica de sal per sobre... sota/o al costat del llit.
I si tot i així no es detapa.. el suero també els hi va bé.. pero sense aspirar!
Ara.. el millor el millor el millor.... que arribi ja el bon temps!
a veure si marxen d'un cop els mocs de deu! 
Si està molt tapat que no pot respirar... aixeca-li el capçal del llit. Jo ho feia posant una tovallola sota el matalàs ( altres ho feien posant alces a les potes del llit... ). La ceba li anirà molt bé si te tos.. es miraculosa!
Jo la posava en un plat tallada a quarts i una mica de sal per sobre... sota/o al costat del llit.
I si tot i així no es detapa.. el suero també els hi va bé.. pero sense aspirar!
Ara.. el millor el millor el millor.... que arribi ja el bon temps!
a veure si marxen d'un cop els mocs de deu! 
Lau ha escrit:entrerius ha escrit:Nosaltres el que fem es teta a tota hora.... no sé el motiu però el descongestiona la mar de bé.
jo lo de la teta, ho tinc xungo, jejeje.
sí, sí... seria una mica difícil eh????
Però de tota manera el contacte amb el nostre cos, pell amb pell, els hi va molt bé... no és necessari donar-li la teta.... segur que totes recordeu el tacte de la mare al front quan estaveu malaltes... que n'era de reconfortant eh??
su392 ha escrit:Ara.. el millor el millor el millor.... que arribi ja el bon temps! a veure si marxen d'un cop els mocs de deu!
sí, si us plau!!!!!!a casa, aquest hivern, estem col.lapsats de mocs!!!!!!!....i sempre acaben amb febre
entrerius ha escrit:Però de tota manera el contacte amb el nostre cos, pell amb pell, els hi va molt bé... no és necessari donar-li la teta.... segur que totes recordeu el tacte de la mare al front quan estaveu malaltes... que n'era de reconfortant eh??
i tant
, el meu fill ja fa temps que no pren pit, però sempre li encanta acurrucar-se a la meva falda, amb les galtones sobre meu, i quan està malalt encara més!!Re: Què els doneu quan tenen mocs?
La meva cunyada ha provat això i està molt contenta
http://www.doctorpros.com/castellano.html
És un balneari respiratori, a Barcelona. Porten molts nens.
Là
http://www.doctorpros.com/castellano.html
És un balneari respiratori, a Barcelona. Porten molts nens.
Là
Nosaltres estem igual... tooooot l'hivern amb tos, mocs, moculítics, pilka, ceba, rhinomer, dalsy... Paciència...
Una pregunta: la nostra nena, dels mocs i la tos, acostuma a tenir el coll irritat. El metge ens diu que la garganta dóna febre. Sabeu si és normal que una tarda agafi 37 i pico de febre (a vegades 37.1, a vegades 37.8), i al dia següent ja res? Com sempre està amb mocs, ja no sé si és que li agafen "virus ràpids" o que és normal que amb moquets i irritació de coll a vegades els hi agafin aquestes febres tontes.
Una pregunta: la nostra nena, dels mocs i la tos, acostuma a tenir el coll irritat. El metge ens diu que la garganta dóna febre. Sabeu si és normal que una tarda agafi 37 i pico de febre (a vegades 37.1, a vegades 37.8), i al dia següent ja res? Com sempre està amb mocs, ja no sé si és que li agafen "virus ràpids" o que és normal que amb moquets i irritació de coll a vegades els hi agafin aquestes febres tontes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |