Dolors de creixement amb 29 mesos?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Dolors de creixement amb 29 mesos?
Hola,
em preocupa que fa un parell de setmanes la Lia es queixa repetidament en moments ocasionals de "mal a la cama".
Pot ser que siguin dolors de creixement tan petita? No se, potser em ratllo molt, però buscant per internet dolors de creixement surten coses que n'hi ha per posar els pels de punta (que si no s'ha de confondre amb síndormes de no se que ni leucemia!!!)
A veure si algú s'hi ha trobat amb aquesta edat.
Ja tinc hora pel pediatra, però si alguna em contesta igual em quedo més tranquila.
em preocupa que fa un parell de setmanes la Lia es queixa repetidament en moments ocasionals de "mal a la cama".
Pot ser que siguin dolors de creixement tan petita? No se, potser em ratllo molt, però buscant per internet dolors de creixement surten coses que n'hi ha per posar els pels de punta (que si no s'ha de confondre amb síndormes de no se que ni leucemia!!!)
A veure si algú s'hi ha trobat amb aquesta edat.
Ja tinc hora pel pediatra, però si alguna em contesta igual em quedo més tranquila.
La Lia ja és tota una princesa!
Re: Dolors de creixement amb 29 mesos?
el meu fill també dels 2 als 3 es queixava molts cops de mal a la cama, als guinolls normalment.. jo primer també em preocupava, pero amb una mica de massatget se li passava, com que no tenia febre ni res... jo penso que si era del creixement pq hauria d'haver crescut 6cm en un any (més o menys) i en va creixer 12...
tinc una amiga que ara fa poc li van fer proves al seu fill per si tenia leucemia pq es queixava de mal però era més tot el cos i estava com cansat, pero tenia febre alta així intermitent també... al final era un virus que se li va passar sol.
tinc una amiga que ara fa poc li van fer proves al seu fill per si tenia leucemia pq es queixava de mal però era més tot el cos i estava com cansat, pero tenia febre alta així intermitent també... al final era un virus que se li va passar sol.
- petazetas

gràcies per contestar, la meva de cansada no ho està, més aviat al contrari, energia per tot arreu i salta i corre a lo bèstia.
Tampoc va coixa, ni es queixa tot el dia, són només moments concrets del dia, i no cada dia tampoc.
A veure que em diu avui el pediatra!
Gràcies
Tampoc va coixa, ni es queixa tot el dia, són només moments concrets del dia, i no cada dia tampoc.
A veure que em diu avui el pediatra!
Gràcies
- tombarella

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Petazetas, a la meva, de 27 mesos, també li passa de tant en tant. Jo, de petita tenia el que en deien "reuma" infantil, però no m'estranyaria que fos alguna mena de dolor per creixement, també. I, quan la meva petita s'ha queixat de mal a la cama, també he pensat que podia anar per aquí. De moment se n'ha queixat molt poques vegades. Si anés a més, també la duria a la pediatra, és clar.
A veure què us diuen avui!
A veure què us diuen avui!
- petazetas

gràcies guapa, em preocupa una mica per que alguna vegada s'ha queixat de dolor al matí (normalment però als vespres) i diuen que el el dolor de creixement només pot ser de tarda-nit...
I com que el que llegeixes per internet fa posar els pels de punta...
I com que el que llegeixes per internet fa posar els pels de punta...
Deia que a una de les meves li passava, fins al punt de despertar-se plorant de dolor. La pediatra em va dir que, si és de creixement, normalment els hi passa tarda-vespre o just acabats de despertar i, generalment, els hi fa mal el genoll o darrera el genoll. Jo li feia massatges i li donava una mica de res (més "simbòlic" que res) d'Apiretal perquè es tranquilitzés.
- petazetas

Monnie ha escrit::ufs: Se m'ha esborrat el missatge!!!!!
Deia que a una de les meves li passava, fins al punt de despertar-se plorant de dolor. La pediatra em va dir que, si és de creixement, normalment els hi passa tarda-vespre o just acabats de despertar i, generalment, els hi fa mal el genoll o darrera el genoll. Jo li feia massatges i li donava una mica de res (més "simbòlic" que res) d'Apiretal perquè es tranquilitzés.
Osti doncs la meva és així, vespre i una vegada acabada de despertar!
Em quedo una mica més tranquila amb el que m'has dit. Gràcies!
I d-on es queixa?
- tombarella

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
petazetas ha escrit:I com que el que llegeixes per internet fa posar els pels de punta...
I tant...! Internet fa molt de servei, però per a segons què ens n'hauríem d'aguantar les ganes, de consultar-hi...
Jo també ho he fet en ocasions, ho confesso, i només m'ha servit per a patir més. - petazetas

Hola guapes, doncs hi vam anar i li va fer totes les proves d'articulacions etc, la va fer caminar i va veure que estava tot bé malgrat que arrepenjava més la cama dreta quan caminava.
M'ha dit de donar-li Dlasy 2 cops al dia durant una setmana i que hi torni i tornarem a fer totes les proves...
No se, farem això i d'aqui a una setmana veurem.
De la cama ahir no es va queixar, pero no va parar de potrejar en tota la tarda a la consulta del metge i aquesta nit es queixava mentre dormia.

M'ha dit de donar-li Dlasy 2 cops al dia durant una setmana i que hi torni i tornarem a fer totes les proves...
No se, farem això i d'aqui a una setmana veurem.
De la cama ahir no es va queixar, pero no va parar de potrejar en tota la tarda a la consulta del metge i aquesta nit es queixava mentre dormia.

- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
que ha estat encostipada o amb mocs? potser és allò que li va passar al Jan de sinuvitis, em sembla que és que el líquid que hi ha a les articulacions s'inflama i per això fa mal.
al Jan amb el dalsy li va marxar
muaaaaaaaaaaaa

al Jan amb el dalsy li va marxar
muaaaaaaaaaaaa

- petazetas

noviachuky ha escrit:que ha estat encostipada o amb mocs? potser és allò que li va passar al Jan de sinuvitis, em sembla que és que el líquid que hi ha a les articulacions s'inflama i per això fa mal.
al Jan amb el dalsy li va marxar![]()
![]()
muaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
carai, si? l'any passat ja li va passar alló de que se li va inflamar la cadera per culpa de l'encostipat.
Però ultimament ha tingut tos, pero moquets no.
A veure que tal d'aqui a una setmana.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |