Llagues a la boca i llengua

Alèrgies, otitis, problemes..

socpetitona
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Llagues a la boca i llengua

EntradaAutor: socpetitona » dt. maig 10, 2011 9:32 pm

Hola!
Des de fa un parell de dies que els meus 2 peques es queixen de mal a la boca i es que hi tenen una lkaga ella i 2 granets a la lkengua ell, que deu ni do! Fan molta peneta, jo de vegades en tinc i fan un mal terrible.

Avui he anat a la farmacia i per 2,5 anys lo unic que em donaven son unes piruletes que jo recordo tambe haver-les menjat de petira i no fan res...

Us hi heu trobat?? Que els hi heu donat per alleugerir el mal?? Avui ell no podua ni dormir i li he acabat donant dalcy...
Algun remei casola, homeopatic o algo que funcioni??

Moltea gracies!!
Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Llagues a la boca i llengua

EntradaAutor: tombarella » dt. maig 10, 2011 9:40 pm

Sento no poder-te donar resposta, però m'interessa el tema, ja que la meva filla també es queixava de mal a la boca i hi tenia na petita llaga. Per sort, li ha marxat sola, però m'agradaria saber què fer si se li repeteix amb més virulència.

Socpetitona, espero que passin bona nit i millorin depressa! :-()-)
Imatge Imatge

||*||
Jalina
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dt. maig 10, 2011 10:33 pm

JO et recomanaria que anéssis al pediatre. El meu petit va tenir alguna cosa semblant i li va receptar un crema (una mica empipada de posar) perquè van resultar ser fongs.
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

EntradaAutor: Keta » dc. maig 11, 2011 12:24 am

hola,
a mi el pediatra em va receptar un gel que es diu Daktarin i es posa directament a la llaga amb el dit. Consulta-ho amb el teu pediatra a veure si també t'ho recomana.
per les llagues també em van dir que va bé menjar o beure suc de taronja, que ajuda a cicatritzar les llagues.
molta sort!
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dc. maig 11, 2011 6:50 am

La meva filla va agafar fa temps, fongs a la llengua i me'ls va encomenar. I és moooooolt dolorós, jo no podia ni menjar... També ens van receptar el daktarin i no se què més. Ara, ella en va tenir més d'una vegada, i al final vam acabar fent un tractament i dieta perquè el problema li venia a nivell de càndides a l'estómac. I només amb el tractament per la boca, no se solucionava el problema.
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. maig 11, 2011 9:24 am

Jalina ha escrit:JO et recomanaria que anéssis al pediatre. El meu petit va tenir alguna cosa semblant i li va receptar un crema (una mica empipada de posar) perquè van resultar ser fongs.

Daktarin gel oral?

a nosaltres també ens va passar i la crema ens va anar molt bé, pero si, es molt empipadora de fer.
Imatge

Imatge
Jalina
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dc. maig 11, 2011 11:52 am

Noies,

Sí, era Daktarin gel Oral, i com diu la noviachucky és molt empipadora de posar. El primer dia encara, però quan ja saben de què... costa molt!!!!
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dj. maig 12, 2011 10:13 am

Ostres! Gràcies noies!
Aquesta tarda mateix els duré als dos al pediatre, ara acabo de trucar, portem 3 nits sense dormir i em trenquen el cor quan em demanen "medicina". Ahir vaig anar a la farmàcia i em van donar aquelles piruletes de tota la vida per les llagues (Aftalsone Infantil) però crec que no fa res de res, ni tan sols efecte placebo :-)
Quan la Berta era molt petita recordo que també li va passar i li posavem una crema, no recordo el nom, però deu ser la que dieu. A veure que em diuen aquesta tarda i si ho solucionem aviat...

Gràcies noies!!
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. maig 19, 2011 12:24 pm

com s'ha sol·lucionat el tema?

jo ara en tinc una i deunidó el mal que fan, a sobre la tinc al llavi inferior i mare meva no puc quasi ni menjar, a veure si serveix per baixar de pes... jejejeje
Imatge

Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. maig 26, 2011 8:42 am

El dimarts vaig portar al rosset al pediatre pq encara anavem arrossegant una mica de mal de coll, i per la meva sorpresa ens va recomanar un spray homeopatic per fer net.
Quan vaig llegir el prospecte em vaig quedar sorpresa serveix per:
TRATAMIENTO SINTOMATICO DE LAS IRRITACIONES DE LA ESFERA BUCOFARÍNGEA: AFTAS (o sigui llagues), ESTOMATITIS, GINGIVITIS Y DOLOR DE GARGANTA.

l'Spray es diu PLANTSPRAY i es de Boiron.

Espero que us faci servei, el Jan de moment sembla que li va bé i quan jo tingui alguna llaga també ho provaré

Petons
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::