Llagues a la boca i llengua
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Llagues a la boca i llengua
Hola!
Des de fa un parell de dies que els meus 2 peques es queixen de mal a la boca i es que hi tenen una lkaga ella i 2 granets a la lkengua ell, que deu ni do! Fan molta peneta, jo de vegades en tinc i fan un mal terrible.
Avui he anat a la farmacia i per 2,5 anys lo unic que em donaven son unes piruletes que jo recordo tambe haver-les menjat de petira i no fan res...
Us hi heu trobat?? Que els hi heu donat per alleugerir el mal?? Avui ell no podua ni dormir i li he acabat donant dalcy...
Algun remei casola, homeopatic o algo que funcioni??
Moltea gracies!!
Des de fa un parell de dies que els meus 2 peques es queixen de mal a la boca i es que hi tenen una lkaga ella i 2 granets a la lkengua ell, que deu ni do! Fan molta peneta, jo de vegades en tinc i fan un mal terrible.
Avui he anat a la farmacia i per 2,5 anys lo unic que em donaven son unes piruletes que jo recordo tambe haver-les menjat de petira i no fan res...
Us hi heu trobat?? Que els hi heu donat per alleugerir el mal?? Avui ell no podua ni dormir i li he acabat donant dalcy...
Algun remei casola, homeopatic o algo que funcioni??
Moltea gracies!!
- tombarella

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: Llagues a la boca i llengua
Sento no poder-te donar resposta, però m'interessa el tema, ja que la meva filla també es queixava de mal a la boca i hi tenia na petita llaga. Per sort, li ha marxat sola, però m'agradaria saber què fer si se li repeteix amb més virulència.
Socpetitona, espero que passin bona nit i millorin depressa!
Socpetitona, espero que passin bona nit i millorin depressa!

JO et recomanaria que anéssis al pediatre. El meu petit va tenir alguna cosa semblant i li va receptar un crema (una mica empipada de posar) perquè van resultar ser fongs.
hola,
a mi el pediatra em va receptar un gel que es diu Daktarin i es posa directament a la llaga amb el dit. Consulta-ho amb el teu pediatra a veure si també t'ho recomana.
per les llagues també em van dir que va bé menjar o beure suc de taronja, que ajuda a cicatritzar les llagues.
molta sort!
a mi el pediatra em va receptar un gel que es diu Daktarin i es posa directament a la llaga amb el dit. Consulta-ho amb el teu pediatra a veure si també t'ho recomana.
per les llagues també em van dir que va bé menjar o beure suc de taronja, que ajuda a cicatritzar les llagues.
molta sort!
La meva filla va agafar fa temps, fongs a la llengua i me'ls va encomenar. I és moooooolt dolorós, jo no podia ni menjar... També ens van receptar el daktarin i no se què més. Ara, ella en va tenir més d'una vegada, i al final vam acabar fent un tractament i dieta perquè el problema li venia a nivell de càndides a l'estómac. I només amb el tractament per la boca, no se solucionava el problema.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Jalina ha escrit:JO et recomanaria que anéssis al pediatre. El meu petit va tenir alguna cosa semblant i li va receptar un crema (una mica empipada de posar) perquè van resultar ser fongs.
Daktarin gel oral?
a nosaltres també ens va passar i la crema ens va anar molt bé, pero si, es molt empipadora de fer.
Noies,
Sí, era Daktarin gel Oral, i com diu la noviachucky és molt empipadora de posar. El primer dia encara, però quan ja saben de què... costa molt!!!!
Sí, era Daktarin gel Oral, i com diu la noviachucky és molt empipadora de posar. El primer dia encara, però quan ja saben de què... costa molt!!!!
- socpetitona

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Ostres! Gràcies noies!
Aquesta tarda mateix els duré als dos al pediatre, ara acabo de trucar, portem 3 nits sense dormir i em trenquen el cor quan em demanen "medicina". Ahir vaig anar a la farmàcia i em van donar aquelles piruletes de tota la vida per les llagues (Aftalsone Infantil) però crec que no fa res de res, ni tan sols efecte placebo
Quan la Berta era molt petita recordo que també li va passar i li posavem una crema, no recordo el nom, però deu ser la que dieu. A veure que em diuen aquesta tarda i si ho solucionem aviat...
Gràcies noies!!
Aquesta tarda mateix els duré als dos al pediatre, ara acabo de trucar, portem 3 nits sense dormir i em trenquen el cor quan em demanen "medicina". Ahir vaig anar a la farmàcia i em van donar aquelles piruletes de tota la vida per les llagues (Aftalsone Infantil) però crec que no fa res de res, ni tan sols efecte placebo

Quan la Berta era molt petita recordo que també li va passar i li posavem una crema, no recordo el nom, però deu ser la que dieu. A veure que em diuen aquesta tarda i si ho solucionem aviat...
Gràcies noies!!
- noviachuky
com s'ha sol·lucionat el tema?
jo ara en tinc una i deunidó el mal que fan, a sobre la tinc al llavi inferior i mare meva no puc quasi ni menjar, a veure si serveix per baixar de pes... jejejeje
jo ara en tinc una i deunidó el mal que fan, a sobre la tinc al llavi inferior i mare meva no puc quasi ni menjar, a veure si serveix per baixar de pes... jejejeje
- noviachuky
El dimarts vaig portar al rosset al pediatre pq encara anavem arrossegant una mica de mal de coll, i per la meva sorpresa ens va recomanar un spray homeopatic per fer net.
Quan vaig llegir el prospecte em vaig quedar sorpresa serveix per:
TRATAMIENTO SINTOMATICO DE LAS IRRITACIONES DE LA ESFERA BUCOFARÍNGEA: AFTAS (o sigui llagues), ESTOMATITIS, GINGIVITIS Y DOLOR DE GARGANTA.
l'Spray es diu PLANTSPRAY i es de Boiron.
Espero que us faci servei, el Jan de moment sembla que li va bé i quan jo tingui alguna llaga també ho provaré
Petons
Quan vaig llegir el prospecte em vaig quedar sorpresa serveix per:
TRATAMIENTO SINTOMATICO DE LAS IRRITACIONES DE LA ESFERA BUCOFARÍNGEA: AFTAS (o sigui llagues), ESTOMATITIS, GINGIVITIS Y DOLOR DE GARGANTA.
l'Spray es diu PLANTSPRAY i es de Boiron.
Espero que us faci servei, el Jan de moment sembla que li va bé i quan jo tingui alguna llaga també ho provaré
Petons
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |