otitis febre no baixa, urgent

Alèrgies, otitis, problemes..

Lau
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

otitis febre no baixa, urgent

EntradaAutor: Lau » dv. maig 13, 2011 5:46 pm

al meu fill li han diagnosticat otitis aquest mati dpres de 2 nits amb febre, des del migdia k no baixa de 39, ha arribat a 40,5 i l'he ficat a la banyera, ha baixat a 37 pero ja esta pujant altre cop, ni paracetamol ni ibuprofeno fan efecte, portem dues dosis de antibiotic ja...

anirieu a urgencies? o es normal k la febre sigui tan alta tot i medicar?

soc mare novata, te 3 anyets pero el vam adoptar fa 6 mesos i es el primer cop k te febre
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: otitis febre no baixa, urgent

EntradaAutor: noviachuky » dv. maig 13, 2011 6:03 pm

reina pq l'antibiotic faci efecte han de passar 24 hores, pero si li ha pujat tant jo hi tornaria. no hi perds res guapa.
ànims!!! i que es millori
Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. maig 13, 2011 6:10 pm

Lau, crec que les otitis poden provocar febres molt altes. Ja veuràs que quan comenci a fer efecte l’antibiòtic baixarà. Demà segurament estarà millor.
Si amb l'antitèrmic ha baixat a 37 durant una estona suposo que estàs dins la normalitat.
A veure si per aquí hi ha una professional que et pugui aconsellar millor.... jo el que se és pel que em va dir la pediatra.....

De tota manera si t'has de quedar més tranquil.la ves a urgències.

Tranquil.la i ànims... fan patir pobrets quan estan tant ensopits. :-()-)
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. maig 13, 2011 6:16 pm

Lau, no puc ajudar-te, però perquè no truques a Sanitat respon? 902 111 444 a lo millor et comenten que és normal i t'estalvies passar la tarda a urgències. Espero que es millori aviat :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Lau

EntradaAutor: Lau » dv. maig 13, 2011 6:34 pm

be la febre ha baixat a 37 pk l'he ficat a la banyera perque amb antitermic sol no baixava
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. maig 13, 2011 6:46 pm

Estic d'acord amb les altres mares. Deixa passar 24 hores des de que li vas donar la primera dosi d'antibiòtic (hi ha alguns pediatres que et poden dir que la febre pot durar 48h fins que remet) i si no millora ves a urgències. Pensa que ara l'antibiòtic li fa efecte i per això la febre és tant alta. Ves-li donant l'apiretal i el dalsy (per la otitis millor dalsy que és antiinflamatori i li alleugereix la inflamor) que t'ha receptat el metge i l'antibiòtic, combinat amb banys i tovalloles humides al front, no el tapis gaire, que el seu cos respiri de l'escalfor de la febre i dona-li molts líquids perquè s'hidrati. Si vols estar més tranquil.la, el consell que et dóna la edae és molt encertat: truca a sanitat respon i demana per una infermera o un metge, sempre t'atenen molt bé.
Nosaltres també hem patit moltes febrades de 40 i també m'he espantat molt i molt. Inclús, amb otitis, m'han hagut de canviar l'antibiòtic a mig tractament perquè el primer no li feia ni pessigolles. Una vegada em va passar com a tu, que ni amb antitèrmics o banys, la febre no baixava més de 1 grau i al cap de 2 o 3 hores, tornava a pujar. Vaig trucar a sanitat i em van comentar que si li havia baixat la febre encara que fos unes hores, era bona senyal.

Molts ànims i espero que es millori aviat. :ok:
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dv. maig 13, 2011 9:07 pm

Lau, la neuetes t'ho ha explicat mooooolt bé!!! Fa poc que hem passat dues otitis amb la peke (ella té 10 mesos...) i estava amb febre de 39,5 i no baixa de 38... La vaig dur a urgències i ens van dir que era otitis, que la febre ja li remetria, que si no passava de 40 no calia que hi tornés (m'ho van dir molt bé,eh! que dit així sona molt sec...).
Li donava apiretal (tot ique em van comentar que a partir de l'any millot dalsy) i li feia banys. Els banys és important que estiguin a dos graus per sota de la temperatura que té el nen (si ell està a 38 doncs el bany a 36, si ell està a 40 doncs el bany a 38).
És important que si té febre no l'abriguis gaire, i sobretot ni gorro ni mitjons, que pel cap i pels peus és per on es perd més temperatura i a ell li fa falta perdre temperatura.
Bé, espero que es millori aviat!!! Ah! i pensa que als vespres és normal que els hi pugi més.
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » ds. maig 14, 2011 12:40 am

A mi em va dir la pediatre que per baixar la febre, dutxar-los en comptes de banyar-los. Si l'aigua està tancada la temperatura d'aquesta va pujant i en canvi amb l'aigua corrent no. Es tracta de fer com si regéssim, jo la setmana passada ho vaig fer amb el meu i fantàstic.

També va bé posar-los una tovallola molla al front i anar-la girant, que begui molt liquid, si li agraden i li venen de gust van molt bé els sucs de fruita o la gelatina pq refrequen.

El mal d'orella és horroros, jo n'havia patit molt de petita i recordo perfectament lo malament que ho passava, per tant, un remei molt bo son el mimos, que segur que ho feu però a vegades val més això que qualsevol medicament.
Quan hi ha infecció a l'orella, segons com sigui a vegades surt sang. Ho dic, pq la sang espanta molt, si et passa (vés a urgències pq ho verifiquin) però és de la mateixa infecció.
El meu es va fer una ferideta amb la seva ungle a dins l'orella i va començar a sortir-li una mica de sang. Des de fora no es veia la ferida i quan vaig veure que tenia sang a l'orella em va caure el món a sobre!! el vaig agafar i cap al CAP. Em va dir que era una ferida i va ser com em va explicar que moltes mames van acollonides pq els seus fills tenen sang a l'orella i és d'una infecció i no passa res de res.

Ànims reina, ja veuràs que de seguida torna a estar a tope, és el que tenen els petits que quan els hi passa la recuperació és rapidíssima!!
Lau

EntradaAutor: Lau » ds. maig 14, 2011 12:51 pm

Ei noies, moltissimes gràcies a totes.

A partir de les 2 de la matinada la febre ha baixat i ha desaparegut, ja no n'hi ha ... tot i així, estic com intranquil.la i li vaig mirant cada horeta...

És normal una otitis sense mal d'orella? és que a ell no li fa pas gens de mal la orella...
esquitx

EntradaAutor: esquitx » dg. maig 15, 2011 2:37 am

Et parlo sense tenir cap base científica però penso que sí pot haver otitis sense dolor per vàris motius:
- potser té un umbral del dolor molt alt, vull dir que, potser li fa mal però és molt valent i ho pot aguantar perfectament. tot i que si té 6 anys, ja us ho hauria dit.
- conec a una nena que ha tingut vàries infeccions d'orina i no ha tingut cap molèstia pq l'otitis no pot actuar igual?
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. maig 15, 2011 9:44 am

Nosaltres sabem que té otitis perquè es toca sovint la orella, com si se la rasqués, amb febra alta, però de dolor gens.
Lau

EntradaAutor: Lau » dg. maig 15, 2011 10:35 am

esquitx té 3 anys, no 6.

moltes gràcies a totes per tot... va molt bé tenir el socpetit per moments d'incertesa així....

ahir tot i no tenir febre encara estava dèbil, no volia caminar gaire ni jugar... avui ja és el mateix nen de sempre...

merci.
esquitx

EntradaAutor: esquitx » dg. maig 15, 2011 1:25 pm

Lau, perdona, no sé com ho vaig mirar l'edat...en fi, és igual l'edat, quan estan malaltons fan patir molt, massa!!! Me n'alegro que ja el tornis a tenir a tope!!
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. maig 16, 2011 11:19 am

Lau, me n'alegro que la febre hagi desaparegut. L'Arnau va tenir otitis un parell de mesos enrere i tampoc no li feia mal. Li van diagnosticar per la febre alta que tenia i amb dos dies amb antitèrmics i antibiòtic ja estava molt millor. Si s'agafa ràpid no té perquè haver dolor.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::