Li sua el cap quan s'adorm
Li sua el cap quan s'adorm
Hola,
Fa un parell de dies que m'he adonat que a la meva filla li sua molt el cap quan s'ha adormit. Ella està fresqueta i l'habitació també però el cap completament xop.
Us ha passat? Sabeu per què passa?
Gràcies
Fa un parell de dies que m'he adonat que a la meva filla li sua molt el cap quan s'ha adormit. Ella està fresqueta i l'habitació també però el cap completament xop.
Us ha passat? Sabeu per què passa?
Gràcies
Re: Li sua el cap quan s'adorm
Hola Lluna, doncs a la meva també li passa, però no tan sols quan dorm, sino en diferents moments del dia. El motiu no ho sé, potser encara no tenen prou desenvolupats els sistema de transpiració. Igual alguna ens diu el motiu real, que a mi també m´interessa.
Hola!
A la meva nena també li passa que sua molt. A la nit li toco el cap (al poc de dormir-se) i el té xop. Després se li passa. Pot ser perquè té protector perquè no es faci cocos amb els barrots del bressol i crec que això li fa tenir més calor (l'aire no passa igual q si no ho tingués).
A la meva nena també li passa que sua molt. A la nit li toco el cap (al poc de dormir-se) i el té xop. Després se li passa. Pot ser perquè té protector perquè no es faci cocos amb els barrots del bressol i crec que això li fa tenir més calor (l'aire no passa igual q si no ho tingués).
La meva filla s'adorm al pit i també li passa. Sua molt! A veure si algu ens sap dir la raó perquè a mi em te encuriosida.
Neus
Aquests dies en tenia preocupada el tema perque la meva nena sua moltíssim i li queden els cabells ben molls.
Pel que sembla és foça comú però m´agradaria conèixer el motiu. A veure si algú ho sap.
Pel que sembla és foça comú però m´agradaria conèixer el motiu. A veure si algú ho sap.
- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
A la meva tamabé. No li he donat més voltes perquè al seu pare li passa exactament el mateix, donava per sentat que ho havia agafat d'ell. Li sua molt el cap quan dorm, i durant el dia sempre te el crani calent, i sua a la primera de canvi i acaba amb els cabells molls.
No fa gaire he anat a veure la nena mentre dorm i tenia els cabells humits.
No fa gaire he anat a veure la nena mentre dorm i tenia els cabells humits.
Al meu petit també li passa. I precisament, en una xerrada de "pell atòpica", organitzada pels laboratoris Leti, ens van informar que els nens atòpics suen molt, sobretot pel cap. I és clar, no podem posar cremes al cap per refrescar la pell... Jo intento canviar-lo de lloc, sense despertar-lo, perquè deixa el llençol xop i em sap greu...
a la meva filla tb li passa, sobretot quan li dono el pit, li sua MOLT el cap. I més que a la nit, li passa durant el dia. I això que durant l'hivern ens semblava que era una nena molt fredaluga, que sempre tenia fred! i ara va, arriba la calor i es posa a suar pel cap! no ho entenem gaire la veritat...
aviam si algú ens sap explicar el pq.... jejeje 

Marones, veig que estem totes igual. La Ivet també sua molt, sobretot quan fá teti. Potser si que té a veure amb la pell atòpica, ella la té.
Hola noies,
al meu també li sua un mnunt el cap quan dorm i no té la pell atòpica. jo diria q té més a veure amb que de petits no regulen molt bé la temperatura del cos, o alguna cosa així.
al meu també li sua un mnunt el cap quan dorm i no té la pell atòpica. jo diria q té més a veure amb que de petits no regulen molt bé la temperatura del cos, o alguna cosa així.
Estic com vosaltres noies! la petita també li sua moooooolt el cap! però una cosa exagerada quan dorm! ara quan s'aixeca pel dematí va amb tot el cap xop!
Gràcies noies per dir la vostra!!!
Doncs mireu això que heu dit de la pell atòpica, la meva nena té la pell atòpica, potser és per això que li sua tant. Li demanaré al pediatra i al dermatòleg a veure si em donen més informació!
Doncs mireu això que heu dit de la pell atòpica, la meva nena té la pell atòpica, potser és per això que li sua tant. Li demanaré al pediatra i al dermatòleg a veure si em donen més informació!
Es veritat, jo l'hi vaig comentar al pediatre i em va contestar que el pekes els hi suen molt el cap i els peus...que és normal, no recordo ara l'explicació del perquè
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Mira que porto dies i dies capficada amb això... bé, de fet hi porto quasi un any!!!
A la meva peke també li sua molt el cap. De fet, sé que té son perquè comença a suar-li el cap que sembla que l'hagi tret de la dutxa (i a l'hivern també li passava!). Deixa el llençol completament xop i amb cèrcols de suor!!! Ah, en principi no té pell atòpica...
La setmana qe ve tenim la revisió de l'any... li comentaré a la pediatra perquè em té una mica mosca i preocupada... per un altre post deien que si això tenia a veure amb els carnots...
tot iq ue no entenc la relació... vés a saber!!! (potser és un símptoma comú a moltes coses això que sui el cap...)
A la meva peke també li sua molt el cap. De fet, sé que té son perquè comença a suar-li el cap que sembla que l'hagi tret de la dutxa (i a l'hivern també li passava!). Deixa el llençol completament xop i amb cèrcols de suor!!! Ah, en principi no té pell atòpica...
La setmana qe ve tenim la revisió de l'any... li comentaré a la pediatra perquè em té una mica mosca i preocupada... per un altre post deien que si això tenia a veure amb els carnots...
tot iq ue no entenc la relació... vés a saber!!! (potser és un símptoma comú a moltes coses això que sui el cap...)
El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
El meu tambe sua molt sobretot el cap, i a dies que aix de posar tot per rentar.
El meu fill també té pell atòpica i pren pit, i tant ara com a l'hivern sua moltíssim pel cap! Creia que el meu peque era un bitxo raro

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
Hola Lluna!!
Com veus és bastant normal... el meu nen té 13 mesos i sempre des de que va nèixer sempre ha suat molt del cap... la veritat és que no li donava importància perquè el seu pare també sua molt, jo en canvi ha de fer molta calor perquè sui... ja veus!! no és tan estrany...
Com veus és bastant normal... el meu nen té 13 mesos i sempre des de que va nèixer sempre ha suat molt del cap... la veritat és que no li donava importància perquè el seu pare també sua molt, jo en canvi ha de fer molta calor perquè sui... ja veus!! no és tan estrany...
Hola!!
Jo tinc dos nens i també els passa el mateix, el gran te 4 anys i encara li sua el cap, a l'hivern quan es queda dormit el canvio la samarreta del pijama perque es queda tot el coll moll i em fa por que es refredi el suor. Amb el petit tinc el mateix problema...
De que serà??
Jo tinc dos nens i també els passa el mateix, el gran te 4 anys i encara li sua el cap, a l'hivern quan es queda dormit el canvio la samarreta del pijama perque es queda tot el coll moll i em fa por que es refredi el suor. Amb el petit tinc el mateix problema...
De que serà??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/ url]