Es rasca el culet i s'hi fa mal i tot....

Alèrgies, otitis, problemes..

nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Es rasca el culet i s'hi fa mal i tot....

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. jul. 15, 2011 11:56 am

Bon dia,
el meu petit, resulta que té una mania, que és quan li treus el bolquer, es grata amb desespero de tal manera que s'acaba fent mal a les galtones del culet, ostres a alguna li ha passat? sabeu si li podria posar alguna cosa?
estic per untar-li bé el culet amb cremeta, però es que es fa ferides i tot eh?
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Es rasca el culet i s'hi fa mal i tot....

EntradaAutor: noviachuky » dv. jul. 15, 2011 12:09 pm

i no tindrà "lombrices"??? no se eh, pero potser es això.

pots provar de posar-li aloe-vera va molt bé per la irritació
Imatge

Imatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. jul. 15, 2011 12:16 pm

Noviachuky, ostres no cucs no sembla que en tingui, és que és com si el bolquer li fés calor i quan li treus es vulgui rascar però amb desfici....ara si que provaré lo de l'aloe vera...gràcies!
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » dv. jul. 15, 2011 12:20 pm

Ostres! al meu amb la calor li passava el mateix. Es deixava les galtes del culet en carn viva!! En el cas del meu peque era perquè té pell atòpica i amb la suor li surten excemes i clar, quan arribava la calor, se li posava el culet fatal!!! Aquest any ja li he tret, però quan el portava jo li posava la crema que tinc especial per pells atòpiques i li calmava :ok:
ImatgeImatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. jul. 15, 2011 12:29 pm

Santandria, gràcies sisi ell també ha tingut sempre la pell molt delicada, tant com atòpica no però hem de posar-li cremes de pell atòpica doncs li posaré la mateixa sobretot al culet...a veure que tal!
Gràcies!
sansa
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dv. jul. 15, 2011 12:41 pm

l'anna també ho fa a vegades, sobretot fa unes setmanes que encara duia bolquer. Nosaltres li posem la cremeta del culet (Nutracel isdin) i li millora molt!! jo crec que els hi deu suar de la calor i els hi pica...
Imatge

Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. jul. 15, 2011 1:42 pm

si la nutracel va molt bé! ´te la recomano també!
Imatge

Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dv. jul. 15, 2011 2:44 pm

Nusi, en Pol no fa això que dius, però és molt delicat de pell, l'any passat va tenir varis brots d'àtopia però de moment aquest any ens n'em salvat. Quan ha tingut alguna irritació li he posat moltes vegades la crema del culet (ara faig servir la nutraisdin) per a que se li curi i va de conya, si serveix per el cul també serveix per a la pell de cualsevol altre part del cos, no?

Però si es més per la calor, jo faig servir la Kalamina que els hi calma la pell. M'explico. A en Pol li surten molts granets sobretot a la panxa i esquena quan comença la calor, amb la suor, la roba,.. doncs abans d'anar a dormir li poso la Kalamina i amb un parell de dies li marxen tots els granets. Si creus que la pell del culet la te més sensible amb la calor per el bolquer li pots posar un parell de cops al dia, però no massa pq reseca.

Ja ens explicaràs quina solució t'ha anat bé!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » ds. jul. 16, 2011 12:26 am

Hola,
nosaltres no hem passat per aixo perque aqui no fa gens de calor, pero quan hem patit pell irritada el que ens ha anat molt be, en plan primers auxilis (no exagero!) es fer una infusio de camamilla i quan es refreda empapar-li la pell i despres secar-la amb un tovallo de paper sense fregar, nomes amb copets. Despres l'aloe vera, i despres la crema que tingueu.

Cada dia feia una infusio nova i la tenia en una ampolla. Va molt be :ok:
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dg. jul. 17, 2011 5:02 pm

Gràcies per les vostres respostes guapes! com que al pediatra no hi anem fins al dijous, vaig anar a la farmàcia i m'han donat Pasta a l'Aigua de la Leti4 i li ha anat perfecte, això si sembla que tingui el cul i tot plegat blanc...jejejeje però li han marxat molt, de tota manera li preguntaré al pediatra a veure que més li podem fer...ara l'aigua de camamilla segur qeu va super bé!! i és molt natural!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::