Sèrum per evitar la deshidratació
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Sèrum per evitar la deshidratació
Hola noies,
La meva filla de dos anys i mig ha passat una mala nit amb vòmits i diarrea. No és que sigui res exagerat, però com que no n'ha tingut gaire sovint, doncs està toveta. Com que aquest matí ha seguit amb caques mooooolt líquides, hem comprat a la farmàcia el sèrum aquest per evitar la deshidratació, que té gust de fruites. Però, tot i ser una nena que sempre s'ha pres molt bé qualsevol tipus de medicació (bé, no és que haguem sortit gaire dels típics dalsy, apiretal i algun altre xarop), però amb aquest sèrum NO HI HA MANERA. Porto tot el matí intentant-ho i res, no se n'ha pres més de mig got (i això que està barrejat amb aigua).
L'hem suavitzt amb aigua, hi hem afegit sucre. Però res, que no hi ha manera.
Va prenent aigua sola i va fent pit, però m'amoïna que no sigui suficient, ja que la diarrea és de les més fortes que ha tingut mai.
Algun suggeriment o consell? Gràcies!
La meva filla de dos anys i mig ha passat una mala nit amb vòmits i diarrea. No és que sigui res exagerat, però com que no n'ha tingut gaire sovint, doncs està toveta. Com que aquest matí ha seguit amb caques mooooolt líquides, hem comprat a la farmàcia el sèrum aquest per evitar la deshidratació, que té gust de fruites. Però, tot i ser una nena que sempre s'ha pres molt bé qualsevol tipus de medicació (bé, no és que haguem sortit gaire dels típics dalsy, apiretal i algun altre xarop), però amb aquest sèrum NO HI HA MANERA. Porto tot el matí intentant-ho i res, no se n'ha pres més de mig got (i això que està barrejat amb aigua).
L'hem suavitzt amb aigua, hi hem afegit sucre. Però res, que no hi ha manera.
Algun suggeriment o consell? Gràcies!

Re: Sèrum per evitar la deshidratació
Si tolera l'aigua i pren pit, jo crec ja és suficient. Això si, tanta com en vulgui!!!! Li pots donar una mica d'aigua amb sucre també. Jo no vaig donar el pit però la meva cunyada i una amiga que si que ho han fet i quan els seus nens han tingut gastroenteritis els metges els hi han recomanat pit, pit i més pit.
La meva nena tampoc li ha agradat mai aquest serum i sempre ho hem trempejat alternant serum i aigua amb sucre i de vegades forçant-la amb una xeringa.
Per l'estomac fes-li aigua d'arròs (posses a bullir un puny d'arrós amb aigua uns 10 o 15 minuts i després ho coles. El caldo és l'aigua d'arrós i amb l'arrós pots fer una amanida), que se'l vagi prenent a culleradetes durant tota la tarda, ja veuràs que és miraculós, fa com un efecte calmant i neteja l'estomac.
I si veus que ja fa moltes hores que no vomita i que els líquids que li dónes els tolera bè, li pots fer una mica de dieta astringent (arròs, pastanagues, patates, pollastre a la planxa, poma al forn,...). Això farà que pugui anar fent la kk una mica més sòlida.
Que es millori aviat!!
La meva nena tampoc li ha agradat mai aquest serum i sempre ho hem trempejat alternant serum i aigua amb sucre i de vegades forçant-la amb una xeringa.
Per l'estomac fes-li aigua d'arròs (posses a bullir un puny d'arrós amb aigua uns 10 o 15 minuts i després ho coles. El caldo és l'aigua d'arrós i amb l'arrós pots fer una amanida), que se'l vagi prenent a culleradetes durant tota la tarda, ja veuràs que és miraculós, fa com un efecte calmant i neteja l'estomac.
I si veus que ja fa moltes hores que no vomita i que els líquids que li dónes els tolera bè, li pots fer una mica de dieta astringent (arròs, pastanagues, patates, pollastre a la planxa, poma al forn,...). Això farà que pugui anar fent la kk una mica més sòlida.
Que es millori aviat!!
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 16, 2011 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- tombarella

Gràcies, neuetes!!
Sí, sí, el pit que no falti, això sempre. És miraculós en tots els sentits.
I l'aigua d'arròs ja la tenim al foc, com qui diu. De fet, en fem fins i tot trobant-nos bé, ja que ens agrada molt.
A veure com va la cosa. Normalment és una nena que no està gaire malalta i els pocs virus que agafa li duren poc. A veure si aquest cop, encara que hagi estat més virulent, també passa ràpid!
Sí, sí, el pit que no falti, això sempre. És miraculós en tots els sentits.
I l'aigua d'arròs ja la tenim al foc, com qui diu. De fet, en fem fins i tot trobant-nos bé, ja que ens agrada molt.
A veure com va la cosa. Normalment és una nena que no està gaire malalta i els pocs virus que agafa li duren poc. A veure si aquest cop, encara que hagi estat més virulent, també passa ràpid!

- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La meva gran ha tingut un munt de gastros i l'unic que prenia era pit i aigua! et preocupis amb aixó ja té bastant.
- tombarella

Naylacris ha escrit:La meva gran ha tingut un munt de gastros i l'unic que prenia era pit i aigua! et preocupis amb aixó ja té bastant.
Moltes gràcies!! Em quedo més tranquil·la!
una alternativa al sèrum (el meu fill gran tampoc l'ha volgut mai) són les begudes isotòniques, no deixen de ser aigua amb sucre i sals minerals i a més el pots agafar amb gust de taronja per exemple 
- tombarella

Gràcies, ametista. Però tenia entès que estan totalment desaconsellades per als nens petits... 

Tombarella! jo no se què dir-te perquè quan no es volen prendre un medicament, és difícil de solucionar! però amb el pit i molta aigua com et diuen segur que es va hidratant.
I res, que es millori ràpid!
Per cert, ahir la Jana tenia mal d'orella. Vam anar al CAP i hi ha una Dra, que sincerament, la a la Jana li fa respecte! ja ja, doncs ens va receptar tres medicaments, i quan vaig anar a donar-li la nena va i em diu quasi que me'ls prengui jo. Doncs només dient-li, JANA QUE HO HA DIT LA DOCTORA... QUE TE'LS HAS DE PRENDRE, ETC... no va dubtar ni un moment en obrir la boca i cap a dins. Aquest matí ja m'estava reclamant la medicació ella soleta...
Però també s'ha de dir que la Jana és més gran que la teva.
En fi si ho vols provar!
I res, que es millori ràpid!
Per cert, ahir la Jana tenia mal d'orella. Vam anar al CAP i hi ha una Dra, que sincerament, la a la Jana li fa respecte! ja ja, doncs ens va receptar tres medicaments, i quan vaig anar a donar-li la nena va i em diu quasi que me'ls prengui jo. Doncs només dient-li, JANA QUE HO HA DIT LA DOCTORA... QUE TE'LS HAS DE PRENDRE, ETC... no va dubtar ni un moment en obrir la boca i cap a dins. Aquest matí ja m'estava reclamant la medicació ella soleta...
Però també s'ha de dir que la Jana és més gran que la teva.
En fi si ho vols provar!
- tombarella

Gràcies, mirjan! Sí, de fet ja ho he provat. És una nena que raona moltíssim per la seva edat i gairebé sempre funcionem molt bé amb arguments. Però avui he obert el post perquè no hi havia manera... Però vaja, esperem que entre el pit i l'aigua la cosa vagi millorant. Ara és son pare, que està mosca... ja que el sèrum li ha costat més de 10 eurus a la farmàcia... 

tombarella ha escrit:Gràcies, ametista. Però tenia entès que estan totalment desaconsellades per als nens petits...
sí tombarella, estan desaconsellades per nens petits (com els sucs de fruita i els refrescos) perquè porten molt de sucre i aporten unes calories i sals minerals que un nen en condicions normals no necessita
però en una situació de diarrea i vòmits serveix exactament igual que un sèrum, en glopets petits i sovint per rehidratar, a mi m'ho va recomanar la pediatra quan el meu fill va tenir gastroenteritis i no es prenia el sèrum
- tombarella

Tombarella, espero que la teva petita estigui ja millor i no li faci falta cap més consell...
A nosaltres la pediatra del CAP ens va dir que NO li donéssim begudes isotòniques al petit, que per això hi ha els sèrums...per altra banda penso que si pren aigua i pit ja en té prou, quan vegis que va deixant de fer caca líquida sovint li pots donar de menjar "el que a ella li vingui de gust", paraules textuals de la doctora, va dir "més val que mengi alguna cosa que li vingui de gust que no que no mengi perquè no li agrada el que li ofereixes".
També em va dir que per tallar la diarrea va molt bé l'aigua amb gel, si si, com sents, aigua amb gel!! això, però, no ho he probat...
A nosaltres la pediatra del CAP ens va dir que NO li donéssim begudes isotòniques al petit, que per això hi ha els sèrums...per altra banda penso que si pren aigua i pit ja en té prou, quan vegis que va deixant de fer caca líquida sovint li pots donar de menjar "el que a ella li vingui de gust", paraules textuals de la doctora, va dir "més val que mengi alguna cosa que li vingui de gust que no que no mengi perquè no li agrada el que li ofereixes".
També em va dir que per tallar la diarrea va molt bé l'aigua amb gel, si si, com sents, aigua amb gel!! això, però, no ho he probat...

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

- tombarella

Aigua amb gel?? Ho provaré... però tal i com n'és de sensible, a les temperatures extremes, em sembla que me la fumbrà pel cap!
Pensa que li encanta el gelat, però se'l deixa desfer perquè no li agrada que estigui tan fred.
De moment sembla que va una mica millor. Des del matí que no ha fet cap més cacona i sí que ha fet pipis, la qual cosa és bon senyal. I ha pres aigua d'arròs, amb una mica d'arròs i tot, i sembla que se li ha posat bé.
Tot i així, es queixa moooooooooooolt del culet. Li he posat pomada, li he bufat... i sembla que es calma una mica. Però, de cop i volta es posa a xisclar dient que li fa molt de mal el culet. I trenca el cor, veure-la patir així...
A tot això, sabeu si és bo que mengi iogurts? És que he sentit de tot al respecte...
I, en cas afirmatiu, poden ser tipus "activia"? Suposo que millor que no, oi?
Gràcies pels consell i el suport, precioses!!!
Pensa que li encanta el gelat, però se'l deixa desfer perquè no li agrada que estigui tan fred.
De moment sembla que va una mica millor. Des del matí que no ha fet cap més cacona i sí que ha fet pipis, la qual cosa és bon senyal. I ha pres aigua d'arròs, amb una mica d'arròs i tot, i sembla que se li ha posat bé.
A tot això, sabeu si és bo que mengi iogurts? És que he sentit de tot al respecte...
I, en cas afirmatiu, poden ser tipus "activia"? Suposo que millor que no, oi?
Gràcies pels consell i el suport, precioses!!!
Jo tambè he sentit dir de tot dels iogurs. Però jo si que li dóno quan està amb diarrea (i quan jo també en tinc. Quan tinc el ventre fluix només menjo torradetes de pa, pavo i iogurs i em va molt bè), ja que van molt bè per regenerar la flora intestinal. Nosaltres sempre hem gastat dels naturals, dels de tota la vida.
I estic molt d'acord amb el que diu la Violeta: si vol menjar, millor que siguin coses que a ella li agraden i li venen de gust. I si és un iogurt, doncs avall va!! (s'entén que gominoles no!!
)
Celebro que la teva petita es trobi millor!!
I estic molt d'acord amb el que diu la Violeta: si vol menjar, millor que siguin coses que a ella li agraden i li venen de gust. I si és un iogurt, doncs avall va!! (s'entén que gominoles no!!
)Celebro que la teva petita es trobi millor!!
- tombarella

a mi la pediatra sempre em diu que "dieta a demanda" o sigui que si li ve de gust endavant! els iogurts sí que es poden menjar tenint diarrea perquè com ja t'han dit repoblen la flora intestinal i especialment els bífidus (o sigui, els Activia) perquè són justament el mateix tipus de bacteris que tenim als intestins
(per això els anuncis d'aquesta marca diuen que ajuden a regular-te tot i que en general s'ha entés per un altre cantó, com si fossin laxants)
ah, i sobre les begudes isotòniques: evidentment que el millor és el sèrum perquè té la composició idònia per les circumstàncies que parlem i és el que li va receptar la pediatra al meu fill en un primer moment, les begudes isotòniques són una alternativa que em va donar perquè no se'l prenia de cap manera (i no menjava absolutament res més, només aigua)
ah, i sobre les begudes isotòniques: evidentment que el millor és el sèrum perquè té la composició idònia per les circumstàncies que parlem i és el que li va receptar la pediatra al meu fill en un primer moment, les begudes isotòniques són una alternativa que em va donar perquè no se'l prenia de cap manera (i no menjava absolutament res més, només aigua)
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo provaria amb l'AQUARIUS
(a mi m'anava perfecte) pero de tota manera si pren pit ja esta be 
espero que millori aviat la petita

espero que millori aviat la petita

- tombarella

tolinso ha escrit:jo provaria amb l'AQUARIUS(a mi m'anava perfecte) pero de tota manera si pren pit ja esta be
espero que millori aviat la petita![]()
Gràcies, bonica!

Hola Tombarella,
a nosaltres l'homeòpata per a regenerar la flora intestinal, deprés d'un període de diarres i/o vòmits o en cas d'haver pres algun tipus d'antibiòtic ens recepta un "regenerdor" de la flora intestinal que va molt bé, és disolt en aigua i es pren, es diu Ergyphilus de la caas Nutergia, potser et pot anar bé!.
espero que es millori la teva petita!
a nosaltres l'homeòpata per a regenerar la flora intestinal, deprés d'un període de diarres i/o vòmits o en cas d'haver pres algun tipus d'antibiòtic ens recepta un "regenerdor" de la flora intestinal que va molt bé, és disolt en aigua i es pren, es diu Ergyphilus de la caas Nutergia, potser et pot anar bé!.
espero que es millori la teva petita!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |