AJUDA ODONTOPEDIATRA A TARRAGONA!!!

Alèrgies, otitis, problemes..

Anabel
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 10:18 am

AJUDA ODONTOPEDIATRA A TARRAGONA!!!

EntradaAutor: Anabel » ds. jul. 23, 2011 1:27 pm

Hola tinc una nena de 18 mesos i necessito portar-la amb un bon odontopediatra (problablement tema caries) a Tarragona però m'han dit que a Tarragona ciutat no n'hi ha gaires, sabeu algun o alguna, m'ha parlat d'una noia o senyora però no sé el nom que treballa a Tarragona ciutat?

Si es de confiança o teniu experiència millor!! Molt agraïda!!!
No sé si m'entraria per mútua!!! Si no es igual.
roseta1977
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

Re: AJUDA ODONTOPEDIATRA A TARRAGONA!!!

EntradaAutor: roseta1977 » ds. jul. 23, 2011 2:10 pm

Hola, a Tarragona no en conec cap però a Barcelona n'hi ha una que està molt bé, és la Camila Palma. Pots mirar la seva pàgina web que hi ha informació molt interessant, està especialitzada en nadons i és molt maca.

http://www.odontologiaparabebes.com/indexcat.html
petit@_somni
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

EntradaAutor: petit@_somni » ds. jul. 23, 2011 2:19 pm

hola,

jo conec la clínica dental santa tecla, està al carrer unió, http://www.clinicadentalsantatecla.es

Espero haver-te ajudat!!
||*||
Anabel

EntradaAutor: Anabel » dj. ago. 04, 2011 6:45 pm

Gràcies noies!!! no em donen fins al setembre però a la clínica santa tecla em donaran per demà el que passa és que només tinc la teva referència petit somni, és de confiança aquesta clínica, sabeu alguna cosa?
petit@_somni

EntradaAutor: petit@_somni » dj. ago. 04, 2011 7:59 pm

Anabel ha escrit:Gràcies noies!!! no em donen fins al setembre però a la clínica santa tecla em donaran per demà el que passa és que només tinc la teva referència petit somni, és de confiança aquesta clínica, sabeu alguna cosa?

Hola,

A mi me la va recomenar el dentista del meu poble pel tema de la ortodòncia i la veritat és que molt bé, si has vist el link tenen molts serveis! També hi han anat el meu germà i la meva mare, tots per coses diferents i tots n'hem quedat contents. Però clar, si trobes altres opinions millor, pk nosaltres no hi hem anat pel tema d'odontopediatria. Suposo que pots anar-hi demà i si no en quedes contenta buscar una altra clínica.

Espero haver-te ajudat!
||*||
Anabel

EntradaAutor: Anabel » dv. ago. 05, 2011 5:47 pm

Hola petisomni, gràcies per la teva ajuda primer de tot, avui he estat a la clínica sana tecla i m'ha atés la dra.Rita Fernández i la veritat que ha estat molt amable, he tornar al setembre per començar un tractament amb la petita, potser a principis de setembre demana un altre opinió amb un altre clínica ja que tinc la cita concertada. No obstant crec que ha estat bé anar abans i o esperar tot el mes...
Moltes gràcies maca!!!!
petit@_somni

EntradaAutor: petit@_somni » dv. ago. 12, 2011 5:50 pm

hola,

m'en alegro que n'hagis quedat satisfeta!! i una segona opinió mai fa mal!! Potser si li preguntes al teu dentista (vull dir on vas normalment per tu) ell t'en pot recomenar algun altre!!
||*||

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::