Crup (o tambe Sindrome de Crup)

Alèrgies, otitis, problemes..

Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Crup (o tambe Sindrome de Crup)

EntradaAutor: Irina » dc. ago. 03, 2011 12:19 pm

Hola, he fet una cerca per veure si se n'ha parlat de Crup i no he vist cap tema.

La meva filla, de 28 mesos, va passar el rota virus la setmana passada i va anar acompanyat d'una tos molt forta, de pit, (la millor manera de descriure-la es com el so que fan les foques... si es que algu les ha sentit mai, vaja)

El cas es que vam anar al metge el divendres passat i es quan es va dir que tenia el rotavirus, amb diarrees, febre, etc... i vam comentar-li sobre aquesta tos tan forta que de fet la va poder sentir ell mateix. Ens va dir que potser anava lligada amb el rotavirus, pero no li va donar mes importancia. Ens va dir que li donessim un xarop per a la tos. Ara ja sembla que no la te tan forta, nomes a la nit.

Avui quan l'hem portat a la llar (nomes hi va dos dies a la setmana) i hem avisat a la mestre que ha passat el rotavitus i que ara nomes te aquesta tos, ens ha dit que hi ha hagut una passa de Crup (per internet he vist que es laringotraqueobronquitis) i que es molt contagios.

M'han dit que si persisteix normalment el metge recepta esteroids, la qual cosa vull evitar.

Voldria saber si algu s'ha trobat amb un cas de Crup i com l'heu passat, etc...

(ara jo tinc laringitis i es molt probable que m'ho hagi encomanat ella)

gracies! :ok:
tombarella
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Crup (o tambe Sindrome de Crup)

EntradaAutor: tombarella » dc. ago. 03, 2011 2:57 pm

Ostres, Irina, no en tinc ni idea... Només et volia enviar un petó ben fort per a tu i un altre per a la Hana. Espero que millori ben aviat! :-()-) I tu també! :-()-)
Imatge Imatge

||*||
Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dj. ago. 04, 2011 9:16 am

Gracies Tombarella :-()-)

Estem millorant i anem tirant d'aquest xarop que sembla que funciona. M'han recomenat tambe que crei un ambient amb molt de vapor, tancant-nos al lavabo amb l'aigua calenta corrent i fer una mena de sauna...Ja ho provarem.
al menys ja no hi ha febrades!
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dj. ago. 04, 2011 11:11 am

M'alegro que vagi a millor, bonica! :-()-)
Imatge Imatge

||*||

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::