Com "obrir-li" el penis

Alèrgies, otitis, problemes..

Blanca07
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Com "obrir-li" el penis

EntradaAutor: Blanca07 » dv. ago. 26, 2011 9:26 am

Hola a totes les mares de NENS,

doncs axió com li he de fer per prevenir que li operin de fimosis?, doncs ahir vaig anar a la revisió dels 18 mesos i el pediatra li va baixar la pell i li va fer grietes amb sang, pobret com plorava, i tota la tarda que s'intentava tocar de lo que li molestava, quan vaig arribar a casa li vaig posar vaselina per calmar-li. Es que em va dir que li havia de fer jo però al veure com li feia vaig quedar una mica en xoc i no vaig preguntar res, em feia mal nomes a mi de mirar-lo.

doncs aixó, quantes vegades li he de fer, com li he de fer, fins a on... es millor esperar a que se li curi ara o ara que ho té així aprofito per anar baixant-li.... amb lo fàcil que és amb les nenes i ells el que han de passar pobrets!

Moltes gràcies per avançat.
montses
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: Com "obrir-li" el penis

EntradaAutor: montses » dv. ago. 26, 2011 9:41 am

Blanca, el meu fill ha tingut dos pediatres i tots dos ens van dir que no li fessim res. Que la majoria de nens li acaba baixant la pell per si sola, només es qüestió de temps. El meu fill ara en te tres anys, i ecara el té molt tancadet i encara em diuen que no ens preocupem de moment. Crec que en tot cas, si no li baixa per si sola, et recepten una cremeta, pero ja et dic que amb tres anys encara no me l'han donat...

El que si que m'han dit mil vegades es que es millor no tocar-li que fer-li mal...a veure que et diuen altres mamis de nens.
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dv. ago. 26, 2011 11:43 am

Doncs a nosaltres sí que ens va dir que ho fessim, la nostra pediatra!! Ara farà dos anys i ja li baixa tota la pell. Ho hem fet de manera sistemàtica, cada vespre amb la dutxa, dins de l'aigua i sense forçar massa. Ell no s¡'ha queixat mai de dolor i la veritat és que val la pena si després pots estalviar-te una petita operació!
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dv. ago. 26, 2011 12:02 pm

A mi el pediatre tambe m'ha recomanat que no fem res!
I hem va dir que si li anavem baixant la pell de manera sistematica l podem anar causant petites lesions, que quan siguin adults els poden afectar
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dv. ago. 26, 2011 1:35 pm

Són adh
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 31, 2011 10:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. ago. 26, 2011 1:50 pm

Hola,

al meu fill, la pediatre també sempre em deia q li baixes la pell, però jo no ho podia fer del tot i un dia a la consulta ella li ho va baixar del tot i tb li va fer sang, el pobre es va estar queixant uns quants dies. Llavors per un altre tema d'un testicle, el duiem amb una cirurgiana pediatrica de revisió des del neixament, i quan li ho vam comentar em va dir que molt malament, que no s'ha de fer pq podem fer-li molt mal, que hi ha nens que ho tenen més tancat i que per molt que ho estirem no es farà més gran. Ens va dir que al tenir-lo tant tancadet, la pediatre podia haver fet que al pujar-li del tot, llavors no pugues tornar la pell al seu lloc, "estrangulant" així el glande, i que llavors hauriem d'haver corregut a urgències per intervenir-lo corrents... en fi. A nosaltres ens va donar una crema per tornar la pell més elàstica, i ens va dir que li anèssim provant i estirant una mica la pell cada dia, però el que es pugués sense forçar gens, a veure si d'aquesta manera es podria estalviar l'operació, ja que llavors encara era una mica petit per veure si realment la necessitava. Ho vam fer i al cap d'un any, només haviem aconseguit estirar la pell del penis aball, però no se li podia tirar enrera pq no s'obria gens. així que als 4 anyets el van operar i ara ja li va enrere sense cap problema i s'ho fa ell sol.

Com has vist cada metge té la seva opinió, nosaltres ens vam refiar de la cirurgiana, que al final és la que més tracta aquests temes, i a nosaltres ens ha anat bé, a vegades els pares que tiren sempre la pell des de petits i no passa res potser també és pq el nen no ha de tenir cap problema.... no sé. Espero haver-te ajudat una mica, i sobretot haver-me explicat bé.
Imatge
Imatge
Blanca07
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dl. ago. 29, 2011 12:33 pm

Gràcies per les vostres aportacions, no sé qué faré, em fa tanta cosa fer-li... que si li faig jo no li faré tan "a saco" com el meu pediatra, però clar és tan petit allò que ni sé ni com agafar-lo... perque jo també havia sentit que es fés quan el banyem i clar dins de l'aigua encara li encongeix més "la cosa"... així que no sé, ara ja no ré res, li vaig posar durant 3 dies una crema especial per les fisures que em van fer especialment en una farmàcia tot natural i li ha anat de conya perque portava baselina, no sé com quedarà l'assumpte, em sembla que li diré a son pare que d'això s'encarregui ell que té més experiència i que sabrà com fer-lo millor que jo...

Gràcies a totes
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: parmac » dj. set. 01, 2011 9:36 pm

Nosaltres hem tingut dos pediatres i cadascun ens va dir una cosa diferent. El primer des que era petit ja ens va dir que li havíem de baixar però només de veure com es queixava jo no li podia fer a casa. Vam decidir canviar de pediatra per diferents coses, i aquesta va influir.
Amb la nova pediatra sempre ens ha dit que no cal fer res de moment que ja miraran com evoluciona i si de cas ja ens diran alguna cosa.
A més, com diu li ha passat a la PRUNAENSUCRADA, nosaltres també hem hagut de visitar al cirurgià per un hidrocele al testicle que finalment va desapareixer sol i ens va dir el mateix.
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dc. oct. 19, 2011 10:14 am

Ostres, com m'interessa aquest tema!

Doncs a mi la pediatra em va dir que li anéssim fent poc a poc cada dia després del bany, i és el que fem, jo estiro fins que es queixa, i llavors ho deixo estar, no li vull pas crear cap trauma però prefereixo fer això que haver d'operar (en algun lloc per aquí he llegit que el postoperatori és fotut...). La veritat és que anant fent-ho de mica en mica s'està obrint força, però això si, s'ha de ser constant cada dia, que a l'estiu no li hem fet i s'havia tornat a tancar! :ufs:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::