sang del nas (20 mesos)

Alèrgies, otitis, problemes..

aivlis
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

sang del nas (20 mesos)

EntradaAutor: aivlis » dl. set. 05, 2011 8:33 am

hola! Doncs això: no és ni el primer ni el segon dia que quan es lleva el peke al matí veiem k l'hi ha sortit sang del nas, està el llençol tacat i les restes al foradet del nas. No és molta, però l'hi surt!
I sempre a la nit, mai de dia! Fins i tot, com k es mou molt haviem pensat k no es donés algun cop i fos això... xo no ho tinc molt clar!
Jo crec k és petitó encara i no sé d'altres nens tan pekes k els hi passi, si de més grandets n'hi ha k tenen tendència a sagnar i fins i tot amb canvis de temperatura els hi passa.
No tenim pediatre pel moment i anar-hi només per consultar de de tant en tant l'hi surt sang del nas per la nit tampoc em sembla la cosa tan.... K us sembla a vosaltres?
Imatge
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: sang del nas (20 mesos)

EntradaAutor: nurdeu » dl. set. 05, 2011 9:50 am

Jo per desgràcia sóc ja una gran experta amb la sang del nas!!! El Nil des de ben petit que sagna, també les primeres vegades li passava de nit, ara també li passa quan s'encostipa, quan entra a la piscina i està molt freda, quan es toca el nas, quan es dóna un cop...

Quan li va començar a passar la pediatre ens va dir que quan li passés li posessim un cotó ben sucat amb aigua oxigenada, i així ho hem anat fent fins ara i molt bé. Però a mida que s'ha fet gran sagna més, així que fa dos mesos me'l vaig endur a l'otorrino, i ja tenim hora perque li cremin unes varius del nas, em va dir que tenia un nas de persona gran!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. set. 05, 2011 2:15 pm

Fa un temps vaig obrir aquest post: viewtopic.php?f=75&t=23057, potser et servirà.

La meva li surt sang del nas perquè té el costum de furgar-se el nas mentre dorm... però de moment, no li ha tornat a passar...
aivlis
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dt. set. 06, 2011 9:50 am

Merci neuetes l'hi faig un cop d'ull
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants