Surten els queixals...
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Surten els queixals...
No sabia on escriure això...
La peke està treient els queixals... la setmana passada els dos més propers a les dentetes de dalt i ara els dos de darrera de dalt... els de baix encara no li he vist, però podria ser que li estessin apretant perquè té la geniva una mica infladeta... El cas és que amb les dents no es va queixar gens i amb els dos primers queixals (que encara no té del tot fora) tampoc gaire, però ara està que es puja per les parets i ploriqueja, vol mama, vol braços, vol teta... i molt més a tota hora!!! Sé que si es troba malament és normal (i si li estan sortin 4 o 6 queixals a l'hora no m'estranya!!!), però jo estic cansada... no puc fer res! si em separo d'ella dos segons ja plora... Li vaig donant el Chamodent, però a les instruccions diu que 1 pastilleta cada 2 hores a les fases agudes i màxim 6 al dia i després entre 1 i 3 al dia... bé, li estic donant entre 3 i 4 al dia des de fa 3 dies... però no sembla que la cosa millori...
Algú em pot dir algun "truquillo" per calmar-li el mal? i de passada, què feu perquè estiguin menys moixos quan es troben malament? és que, per sort, tinc una nena que no es queixa mai!!! i ara que sí que es queixa no sé què fer!!!
M'ajudeu? Algun consell? Algun "truc"?
La peke està treient els queixals... la setmana passada els dos més propers a les dentetes de dalt i ara els dos de darrera de dalt... els de baix encara no li he vist, però podria ser que li estessin apretant perquè té la geniva una mica infladeta... El cas és que amb les dents no es va queixar gens i amb els dos primers queixals (que encara no té del tot fora) tampoc gaire, però ara està que es puja per les parets i ploriqueja, vol mama, vol braços, vol teta... i molt més a tota hora!!! Sé que si es troba malament és normal (i si li estan sortin 4 o 6 queixals a l'hora no m'estranya!!!), però jo estic cansada... no puc fer res! si em separo d'ella dos segons ja plora... Li vaig donant el Chamodent, però a les instruccions diu que 1 pastilleta cada 2 hores a les fases agudes i màxim 6 al dia i després entre 1 i 3 al dia... bé, li estic donant entre 3 i 4 al dia des de fa 3 dies... però no sembla que la cosa millori...
Algú em pot dir algun "truquillo" per calmar-li el mal? i de passada, què feu perquè estiguin menys moixos quan es troben malament? és que, per sort, tinc una nena que no es queixa mai!!! i ara que sí que es queixa no sé què fer!!!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Re: Surten els queixals...
Alesta ha escrit:No sabia on escriure això...
Alesta, ho hagues pogut escriure jo pq estem igual. A veure que ens diuen?!
Neus
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
No és per espantar-vos eh!? però q el tema queixals va per llarg...
A la meva nena encara li queden alguns per sortir, i ella no va pas endarrerida, vull dir q no va trigar gens a començar a treure dentetes...
Solucions? doncs poca cosa...! Si el chamodent no et va bé, prova d'untar-li una mica la geniva amb apiretal, jo li feia a la meva quan treia una denteta i semblava q li calmés (la meva tampoc es va queixar de les dentetes), coses q puguin mossegar... i potser a la farmàcia et poden donar algun gel o algo (a mi m'ho van desaconsellar i no li hem posat mai res).
Ells ho passen molt malament i és normal q estiguin més pesadets i tontets... durarà uns dies, i quan el queixal li doni una treva tornarà a la normalitat, fins q un altre empenyi per sortir... Paciència!
A la meva nena encara li queden alguns per sortir, i ella no va pas endarrerida, vull dir q no va trigar gens a començar a treure dentetes...
Solucions? doncs poca cosa...! Si el chamodent no et va bé, prova d'untar-li una mica la geniva amb apiretal, jo li feia a la meva quan treia una denteta i semblava q li calmés (la meva tampoc es va queixar de les dentetes), coses q puguin mossegar... i potser a la farmàcia et poden donar algun gel o algo (a mi m'ho van desaconsellar i no li hem posat mai res).
Ells ho passen molt malament i és normal q estiguin més pesadets i tontets... durarà uns dies, i quan el queixal li doni una treva tornarà a la normalitat, fins q un altre empenyi per sortir... Paciència!
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
ho sento pero no hi ha res miraculos per les dents, el jan i nosaltres ho vam passar fatal amb tooooooooootes i cadascuna de les dents, febrades molt altes, inclus després de cada dent una malaltia diferent. lo únic, doncs lo que ja li dones, mimos, i nosaltres li donavem dalsy si estava molt i molt apurat.
ah! i sacs d'ànims pq ara ja està... petons

ah! i sacs d'ànims pq ara ja està... petons

- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Itac@ ha escrit:No és per espantar-vos eh!? però q el tema queixals va per llarg...
Buf, doncs paciència!!! per sort o per mala sort... (no ho sé ben bé...) sembla que li estan sortint 4 o 6 queixals a l'hora... potser patirà força durant uns dies, però si els treu tots en el mateix moment patirà un sol cop!!! això sí, patirà de valent!!! ai pobra nineta!!!
I provaré això de l'apiretal, que ara que ho dius tinc la meva cunyada també li va fer a la seva nena i deia que li anava prou bé...
noviachuky espero que no agafi cap malaltia després de la sortida dels queixals!!! i quina llàstima que el jan ho passés tan malament!!! SI encara li falta alguna peça per sortir molts ànims!!!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Alesta pobreta la peque!!! Jo tampoc vinc a dir-te res de nou, el Martí només té quatre dents i amb totes ho ha passat molt malament. Ha tingut febre, ha estat molt demandant i ploraner, amb mamitis al 100% i despertant-se a les nits plorant del mal. No hem vull ni imaginar un queixal
Jo no sóc partidaria de donar-li medicaments, així que la única cosa que li hem donat per alleugerir una mica els símptomes es apiretal, sobretot si li pujava la febre. I res, molta mama, molta teti, molts braços, molts mimos i mooooolta, moooolta paciència.
Havia sentit aixó de posar l'apiretal directe a la geniva, que diuen que calma bastant.
Ja ens diràs com va la petita!!!
Jo no sóc partidaria de donar-li medicaments, així que la única cosa que li hem donat per alleugerir una mica els símptomes es apiretal, sobretot si li pujava la febre. I res, molta mama, molta teti, molts braços, molts mimos i mooooolta, moooolta paciència.
Havia sentit aixó de posar l'apiretal directe a la geniva, que diuen que calma bastant.
Ja ens diràs com va la petita!!!
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Pobreta, 4 o 6 al mateix temps... és cert q ho passarà 1 cop i ja està, però ha de tenir molt mal! Jo no puc dir quants en treia la meva, pq no suportava q li obríssim la boqueta per mirar-li (ens queixalava, jeje!).
Prova de fregar-li la geniva amb apiretal, segur q notarà una mica de millora!
AH, i la meva abans de treure dententa o queixal (no sempre, per sort) refredat al canto... li baixàvem les defenses i apa!
Ànims!
Prova de fregar-li la geniva amb apiretal, segur q notarà una mica de millora!
AH, i la meva abans de treure dententa o queixal (no sempre, per sort) refredat al canto... li baixàvem les defenses i apa!
Ànims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |