Boca-Ma-Peu
Boca-Ma-Peu
Hola,
algún dels vostres nens ha passat per aquesta malaltia?
Acabo de descobrir puntets vermells als peus i a les mans de la meva filla que ara te dos anys i mig. Ahir a la nit ja va comenc,ar amb una mica de febre lleugera (avui esta a 37.5C) i ja tinc hora per anar al metge dintre de dues hores.
Pel que he llegit es un virus que coba en 3-5 dies i dura uns 10 dies, que es molt contagios (a traves de femtes i de secrecions respiratories) i que no te cura, s'ha de passar i ja esta, com la varicel.la.
Tot i que no esta confirmat pel metge, estic quasi segura de que ho es, tot i que caldra esprar fins d'aqui a poc.
A les mames que ho heu experimentat, m'agradaria demanar consell sobre com poder passar-ho el mes lleu possible.
Gracies!
algún dels vostres nens ha passat per aquesta malaltia?
Acabo de descobrir puntets vermells als peus i a les mans de la meva filla que ara te dos anys i mig. Ahir a la nit ja va comenc,ar amb una mica de febre lleugera (avui esta a 37.5C) i ja tinc hora per anar al metge dintre de dues hores.
Pel que he llegit es un virus que coba en 3-5 dies i dura uns 10 dies, que es molt contagios (a traves de femtes i de secrecions respiratories) i que no te cura, s'ha de passar i ja esta, com la varicel.la.
Tot i que no esta confirmat pel metge, estic quasi segura de que ho es, tot i que caldra esprar fins d'aqui a poc.
A les mames que ho heu experimentat, m'agradaria demanar consell sobre com poder passar-ho el mes lleu possible.
Gracies!
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Re: Boca-Ma-Peu
Hola guapa! al febrer jo em vaig trobar com tu, i vaig obrir un post viewtopic.php?f=15&t=20990.
Mira a veure si et pot ajudar o necessites saber res més ho demanes ok!
Mira a veure si et pot ajudar o necessites saber res més ho demanes ok!
Re: Boca-Ma-Peu
aix, mira que havia fet una cerca posant "boca ma peu" i no m'havia sortit res, per aixo havia obert aquest! ara me'n hi vaig doncs, gracies ! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |