Dubtes sobre l'osteopatia infantil

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: sunset1980 » dv. oct. 14, 2011 9:26 pm

Hola noies! Obro aquest post per veure si per aquí hi ha alguna osteopata infantil, o si alguna de vosaltes ha portat al seu fill a una osteopata.
El cas és que tinc curiositat per saber què és ben bé l'osteopatia, per a què serveix, beneficis..... darrerament he llegit que aporta molt beneficis als nadons i que de recent nascuts tots hi haurien d'anar per encaixar bé els ossos del crani. El cas és que la meva nena que ara té 17 mesos va neixer amb fòrceps i he llegit que en aquests casos molt problemes que poden tenir de més grandets són deguts als fòrceps i que l'osteopatia hi ajuda molt.
Espero que hem pogue ajudar i aclarir una mica el tema perquè m'interessa bastant.

Petons a totes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: nurdeu » dv. oct. 14, 2011 9:36 pm

Sunset, ben bé amb el que demanes no et puc ajudar massa, però jo vaig portar el Bernat a l'osteopata pel reflux que pateix i li va anar mooolt bé!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: Muntcat » ds. oct. 15, 2011 9:08 am

Jo n'era completament escèptica. Tinc greus problemes degeneratius a l'esquena i he passat per un munt de tècniques, teràpies i medicacions. Una altra va ser l'osteopatia. La primera sessió no vaig notar res, però la segona (que hi vaig anar perquè ja la tenia pagada) va ser com veure la llum. Vaig estar una setmana sense dolors a l'esquena. Jo no sé què va fer aquella noia, però t'asseguro que em va dir que podia ajudar el meu fill amb alguns problemes que té i sense ni pensar-ho li vaig dur. Em va sorprendre molt que algú que et cobra les sessions a 50 euros et digui que amb dues sessions ja n'hi haurà prou, quan de vegades se'n fan 10 o 12. I la veritat és que el meu fill ha millorat força.
Jo vaig a un lloc que es diu Fisiologic. I una cosa que tranquil·litza és que tots són fisioterapeutes titulats.
http://www.fisiologic.com/catala.html
Imatge
Avatar de l’usuari
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: lluna 21 » ds. oct. 15, 2011 9:56 pm

jo tinc 2 fills un de 3 anys i l'altra de 4 mesos, els dos els he portat a l'osteopata no per res en concret si no per que els miréssin
ja que això no fa mai mal i la veritat és que els dos tenien contractures al coll de naixement o potser d'estar massa temps encaixats a la panxa i només fent uns massatges a casa els hi ha marxat. Em va comentar que el fet de tenir aquestes assimetries fa que siguin més propensos a tenir otitis i la veritat és que el meu gran només n'ha tingut una des de que va néixer !
Amb la petita de moment hi vaig cada 3 mesos per anar mirant temes de creixement. Amb el gran no m'ha fet falta tornar-hi.
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: sunset1980 » dg. oct. 16, 2011 9:05 pm

Hola noies!! ja veig que esteu contentes amb l'osteopatia.
Em podrieu explicar com són les sessions? es fan massatges? llavors, quina diferència hi ha amb la fisioteràpia?

Merci!!
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: yuyu » dl. oct. 24, 2011 1:26 pm

Noies jo recomano la quiropractica!! Jo tracto al meu fill des que va neixer i la veritat el seu sistema inmunologic es molt fort... Rarament es posa malalt!
Jo no he provat osteopatia... Pero tambe em fan quiropractica i estic molt contenta dels resultats!!
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: Muntcat » dt. oct. 25, 2011 5:47 pm

sunset, a diferència de les tècniques convencionals de fisioteràpia, no es treballa amb massatges en el múscul en concret sinó que es treballen els extrems i les terminacions nervioses (que provoquen el dolor). Sincerament, a mi em va treure el dolor cervical ficant-me els dits a la boca i prement contra el paladar. No et puc explicar gaire més, però sé que hi ha una tècnica que es diu Feldenkraist (o una cosa així) que també treballa amb petits moviments de la mandíbula.
Jo ho recomano 100%
Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: itzel » dv. nov. 11, 2011 3:04 pm

Jo portaré al meu petit demà a l'osteopata. M'ho han aconsellat i ja us diré si en surto contenta o no.
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: noviachuky » dl. nov. 14, 2011 1:51 pm

Jo també tinc pensat portar al Jan a osteopatia, va nèixer amb forceps i de sempre a part de costar-li dormir, somia molt, últimament he notat que respira raro quan dorm.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 14, 2011 2:33 pm

Hola
jo durant tot l'embaràs vaig estar anant un cop al mes a un osteòpata que em feia una preparació específica per embarassades (esquena, sòl pèlvic...) La veritat és que no vaig tenir ni mig mal d'esquena ni de res!
I després de parir hi vaig tornar perquè em mirés a mi i també al Bernat, que em va dir que estava perfecte i ja no hi he tornat més.

Jo ho recomano molt, per moltes coses. Tant per nosaltres com pels nostres fills. I és veritat que també el meu osteòpata no et fa ni una visita de més si no ho creu necessari :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: petitaformigueta » dt. nov. 15, 2011 7:48 am

Hola noies!
Nosaltres també tenim pensat portar el nostre petitó a l'osteòpata ja que entre d'altres coses a l'hora de dormir adopta una posició molt extranya (amb el cap molt inclinat cap enrrera). Alguna de vosaltres ens en pot recomanar algun que tingui consulta a Girona o rodalies? :-:)
Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: itzel » dt. nov. 15, 2011 8:30 am

Ja hi vaig anar dissabte passat. La primera nit si que va dormir una mica millor però la resta ha dormit igual de malament. De 3 a 4 no dorm i tampoc a partir de les 6 i segueix despertant-se cada hora i mitja per popar. Em va dir que ho arreglaria amb 3 sessions o sigui que ho probarem i tant de bo ho arregli perque estic molt cansada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: lluna 21 » dt. nov. 15, 2011 8:41 pm

Petitaformigueta m'has fet recordar que el meu nen quan era nadó també ho feia i jo pensava,
com punyeta pot dormir d'aquesta manera?? total que amb el temps ho ha deixat de fer. Potser
ho va fer fins a l'any però no crec que sigui res extrany ni dolent...
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: sunset1980 » dc. nov. 23, 2011 9:32 pm

Hola noies, la setmana passada vam tenir la primer visita amb l'osteopata, pel tema de les nits i la relaxació. Ens va dir que notaríem els beneficis aquella mateixa nit, i la veritat és que no vam notar gran cosa. Es continua despertant varies vegades durant la nit i a l'hora de posar-la a dormir sembla que s'activa!!
Fins d'aquí a un mes no torme a tenir visita, a veure com anirà, ja us aniré informant.

Les que heu fet varies sessions, a partir de quan heu notat realment els beneficis?

Gràcies i petonets a totes!!! :ok: :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
yolandafl
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: yolandafl » dc. nov. 30, 2011 1:42 pm

petitaformigueta ha escrit:Hola noies!
Nosaltres també tenim pensat portar el nostre petitó a l'osteòpata ja que entre d'altres coses a l'hora de dormir adopta una posició molt extranya (amb el cap molt inclinat cap enrrera). Alguna de vosaltres ens en pot recomanar algun que tingui consulta a Girona o rodalies? :-:)

Nosaltres anem a FISIO INTEGRAL. Estan a Girona c/ Rutlla, 124 però nosaltres anem al centre de l'Escala. És un grup de professionals que visiten als dos centres i nosaltres estem encantats En Pau va començar a anar-hi perquè el peu esquerra el gira una mica i de pas l'ajusten tot ell. La veritat és que el peu li ha millorat molt i la noia és un amor. Em consta que les noies són molt bones perquè me les han recomanat altres fisios i són fisios i osteòpates. A més el preu de l'Escala és boníssim no arribo als 30€!!! (la primera visita és més cara) i jo estava pagant 50 quan anava a Figueres.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: petitaformigueta » ds. des. 03, 2011 11:46 am

Gràcies per la recomanació Yolandafi, el cert ès que encara ens estem mirant llocs on anar, però ho tindrem en compte. La meva veïna també m'en ha parlat molt bé d'aquest centre. o-o:)
Imatge
mònica.zam
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 13, 2017 7:07 pm

Re: Dubtes sobre l'osteopatia infantil

EntradaAutor: mònica.zam » dv. març 10, 2017 2:49 pm

Hola a tothom!
Jo he portat avui al meu fill de 2 mesos i 10 dies a l'osteòpata, perquè té dificultats per girar el cap cap a l'esquerra, principalment quan està boca avall; el meu fill va nèixer amb ventosa, i es va encaixar ràpidament a la sortida de l'úter, així q no és d'extranyar q li sortís com una petita contractura en el coll, com unes boletes, i es veu q per això li molesta girar...el primer pediatra ens va dir q li féssim uns exercicis nosaltres i q li compréssim el coixí "mimos"; però el segon ens ha recomanat sobretot l'osteòpata, i tinc molt bona sensació: li ha fet massatges en les meninges del crani, en la mandíbula, li ha mirat el sacre, la columna vertebral, i si tot està ben interrelacionat entre sí...el nen ha aguantat tota una hora, perquè li ha fet tot molt suament, de forma relaxada; hem de tornar d'aquí 15 dies i mentrestant jo haig d'anar fent-li uns exercicis q m'han recomanat, a veure qtal...de moment després del bibe s'ha quedat súper adormit! Serà un bon senyal...;-P

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::