Sobre l'equinàcia

Alèrgies, otitis, problemes..

Monikapol
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. set. 08, 2011 4:36 pm

Sobre l'equinàcia

EntradaAutor: Monikapol » dv. oct. 21, 2011 12:02 pm

Bon dia!!

Degut a que el meu fill de 24 mesos, després d'haver passat una otitis i una faringitis amb febre, s'ha quedat com una mica xafadet i amb menys gana i més son (l'altre dia es va adormir a la guarderia, cosa raríssima), vaig anar a l'herboristeria i la dietista em va donar Equinàcia en gotes per millorar les defenses de l'organisme.

Li he de donar 7 gotes, tres cops al dia. Com que el meu nen és absolutament reassi a prendre coses que no coneix o de gust dubtós, costa molt de donar-li medicació i amb l' equinància passa el mateix, així que he pensat en barrejar-li amb el biberó o amb el menjar.

La pregunta meva és: li heu donat algun cop equinàcia als vostres fills? funciona? es pot barrejar amb el menjar?

Gràcies!!
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Sobre l'equinàcia

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. oct. 21, 2011 1:07 pm

Si es pot barrejar sense cap problema. Sempre diuen que tot el que sigui homeopàtic és més bo prendre-s'ho en dejú, però no hi ha cap problema si li dones barrejat.

Jo en aquests moments ens hi estic donant Resfrixir als meus que és pròpolis amb equicnacea junt i els ho dono amb el suc de taronja del matí.
Imatge

Imatge

Imatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Sobre l'equinàcia

EntradaAutor: mamavi » dv. oct. 21, 2011 4:57 pm

L'equinàcia (que no és homeopatia sinó un extracte natural de flors) té un gust molt extrany. Entenc que no li agradi si és pura. Jo me la prenia amb suc de taronja per "matar" el gust. Als nens no els hi he donat mai, amb ells prefereixo donar propolis.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::