Quin és el millor termòmetre?

Alèrgies, otitis, problemes..

mafi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

Quin és el millor termòmetre?

EntradaAutor: mafi » dv. oct. 21, 2011 6:43 pm

Bones,

Ahir li vam posar la vacuna de prevenar 13 a la nostra petita i crec q li està fent reacció, el que passa és que el termòmetre (miniland thermo talk), un d'aquells que miren la temperatura pel front i l'orella, que li vam comprar hem vist que falla moltíssim. En un mateix minut li he pres 5 vegades i cada vegada marcava una cosa diferent al final hem decidit posar-li el nostre termómetre dels que prenen la temperatura per l'aixella i té unes décimes. Volem comprar un bon termòmetre per la petita però no tenim referencies al respecte.

Quin feu servir vosaltres, quin em podeu recomanar?

Moltes gràcies a totes.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Quin és el millor termòmetre?

EntradaAutor: neuetes » dv. oct. 21, 2011 6:54 pm

Ja ho has dit tu mateixa, nosaltres fem servir el termòmetre nostre de l'aixella. Tambè vam tenir els termòmetres que miren la febra per la front i en vam quedar ben farts.
Amb el nostre de l'aixella costa una mica a que si acostumin i t'has d'inventar mil històries i ser una mica pallassa per tindre'ls distrets un parell de minuts però és més fiable. Però quan estigui malalta de veritat i no es trobi bè, ja veuràs que no tindrà esme de queixar-se i es deixarà mirar la febra sense oposar gaire resistència (pobrets! :ufs:).
taduol
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:19 am

Re: Quin és el millor termòmetre?

EntradaAutor: taduol » ds. oct. 22, 2011 9:18 am

els únics exactes son els d mercuri, peró ja no en venen. Jo en tinc un de fa molt temps. També vaig tenir un de la chico d'aquests de front, els 79 euros pitjor gastats de la meva vida...
En canvi, el que més s'aproxima al de mercuri en quant a temperatura, és el chicco digital, que em sembla que a la bootiga chicco em va costar 5.90 o alguna cosa així...
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::