Hèrnia d'estómac

Alèrgies, otitis, problemes..

nuriaau
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Hèrnia d'estómac

EntradaAutor: nuriaau » dg. oct. 23, 2011 9:00 pm

Hola,

La nostra filla, la Queralt, al mes d'agost quan la dutxàvem li vam veure un bultet d'uns 3 cm que li sortia enfora per sota de l'esternó. L'andemà encara el tenia i la vam dur a urgències, i allà el pediatre ens va dir que la duguéssim a St Joan de Déu, que li fessin una ullada. Allà se la van mirar bé durant dos dies i al final ens va dir que tenia una hèrnia d'estómac, que com que no li feia mal i menjava bé i tot semblava normal no l'haurien d'operar, i que tornéssim al setembre del 2012 per tornar-li a mirar. Que mentrestant anéssim controlant que no se li fes més gran o que no li faci mal, ja que llavors l'haurien d'operar abans.

A algú li ha passat algo semblant? hi ha dies que ja no hi penso perque veig que no li fa gens de mal i que menja bé però d'altres que em preucupa bastant.

El cirurgià ens va dir que era una operació molt senzilla però em quedaria més tranquila saber d'altres mares que puguin aportar les seves experiències

Gràcies
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Hèrnia d'estómac

EntradaAutor: pesol » dl. oct. 24, 2011 8:19 am

No sé si et pot ajudar, però fa molt poc van operar un company de feina d'una hèrnia d'estómac. El bultet que descrius és tal com el descrivia ell.
Ell no recorda el dia que li va sortir el bultet, simplement l'havia tingut sempre allà i no li havia donat la més mínima importància. Fins que la seva nòvia li va dir que s'ho mirés i li van diagnosticar hèrnia d'estómac i el van operar.
Amb això vull dir que ell ho havia tingut "sempre" allà i no li havia passat res. S'ha de treure perquè en un futur no se li faci gran.
La recuperació és durilla, ell va estar dues setmanes de baixa, s'ha de fer molt repòs perquè hi ha una cicatriu a mitja panxa que amb el moviment es podria obrir. Per tant, suposo que quan més gran sigui la nena més pot entendre que s'ha d'estar quieta...
La operació en si és molt senzilla, per una nena ho veig més complicat pel postoperatori i el repòs que no per la pròpia operació.

Si t'has de quedar més tranquila, demana una segona opinió, jo ho faria :ok:
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dg. oct. 30, 2011 7:53 pm

A la meva neboda que acaba de fer 2 anys li van operar 2 hernies, una inguinal i l'altre si no recordo malament era o de melic o d'estòmac. A ella van aprofitar les 2 vegades que entrava a quiròfan per altres temes i ja li feien el "2x3". Tota la malaltia li porten des de Sant Joan de Déu, així que si t'han dit que de moment no cal operar, jo estaria tranquil.la; són grans professionals. La nostra família ens faltarà vida per donar-los les gràcies.
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dl. nov. 07, 2011 10:29 am

Gràcies PESOL i AMAL per explicar les vostres experiències.

Pel tema del postoperatori i la recuperació és el que ens van comentar d'esperar a que sigui més grandeta perquè per a ella serà més fàcil de comprendre el que no faci moviments bruscos (perquè li agrada emparrar-se a tot arreu, cau moltes vegades, es dóna cops a la panxa just allà on té la hèrnia tot jugant i al seu germanet doncs no se'n recorda que no s'ha d'agafar per la panxa ni li ha de saltar a caball :-:) ), i com que de moment no se li fa més gran ni li molesta doncs esperarem

AMAL m'alegro que la teva neboda estigui bé, el que els nens petits hagin d'entrar a quiròfan fa patir moltíssim, però com bé dius a sant joan de Déu són grans professionals, per no dir dels millors. Ha hagut de ser molt dur.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::