BLEVIT DIGEST
BLEVIT DIGEST
Tinc un bebe de 2 mesos i no sécom donar-li el blevit digest.
Amb aigua? dins el bibe amb la llet? entre hores? despres de la toma?......
Comn hi feu vosaltres?
Us funciona?
Gracies.
Amb aigua? dins el bibe amb la llet? entre hores? despres de la toma?......
Comn hi feu vosaltres?
Us funciona?
Gracies.
Re: BLEVIT DIGEST
hola Plufi,
jo ho feia en un bibi amb aigua una mica abans de les tomes. al principi no ho volia, però amb el temps, l'hi va agafar el gust.
ella s'ho prenia per els còlics, i la veritat és que amb aixó no hi vaig trobar cap millora.
jo ho feia en un bibi amb aigua una mica abans de les tomes. al principi no ho volia, però amb el temps, l'hi va agafar el gust.
ella s'ho prenia per els còlics, i la veritat és que amb aixó no hi vaig trobar cap millora.
Plufi, nosaltres li donavem amb bibi o cullera pels còlics, però no en volia a part que no li feia res.
Al final varem provar un xarop homeopàtic que es diu Nux Vomica Composé (o algo per l'estil) te gust a platen, i cada cop que la nena començava a plorar pels còlics, 1ml amb una xeringa i al cap d'un moment es tirava uns pets i se li passava. Com diuen " mano de santo".
Al final varem provar un xarop homeopàtic que es diu Nux Vomica Composé (o algo per l'estil) te gust a platen, i cada cop que la nena començava a plorar pels còlics, 1ml amb una xeringa i al cap d'un moment es tirava uns pets i se li passava. Com diuen " mano de santo".
Hola, nosaltres li donàvem amb un bibi amb aigua, la calmava una miqueta, però no gaire, el que realment ens va anar bé, i amb les meves amigues ho he recomenat i també molt bé, és un medicament homeopàtic, que es diu Colikind.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo feia servir Blevit Digest i Sueño. Ho possava o amb un bibi petit d'aigua o dins el bibi de llet. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]