acompanyament hospitalari, probes mèdiques...
acompanyament hospitalari, probes mèdiques...
Voldria saber fins a quin punt els pares podem acompanyar als petits quan se'ls han de fer probes mèdiques, intervencions quirúrgiques, probes que requereixen anestèssia general, etc. Ho desconec per complert.
Quan es tracta d'un procés que requereix anestèssia general, pel que tinc entès, el que se "sol" fer és endur-se al petit sol i despert, i deixar que es recuperi de l'anestèssia també sol. Entenc com a sol sense pare ni mare, bé que acompanyat de l'equip mèdic pertinent.
A priori, penso que això pot generar molt d'estrés a una criatura, i voldria saber quins són els drets dels menors, dels infants més petits, i dels pares, ja que sovint deixem fer sense conèixer bé el límit del que podem fer.
El meu fill (té 2 anys) possiblement hagi d'anar a quiròfan per una qüestió dental, i voldria saber què és el que ens poden fer fer i el que no, perquè voldria poder estar amb ell en tot moment i, si més no, fins que s'adormís. I que pogués despertar-se també amb nosaltres al seu costat.
Bé, donar-vos les gràcies per avançat.
Quan es tracta d'un procés que requereix anestèssia general, pel que tinc entès, el que se "sol" fer és endur-se al petit sol i despert, i deixar que es recuperi de l'anestèssia també sol. Entenc com a sol sense pare ni mare, bé que acompanyat de l'equip mèdic pertinent.
A priori, penso que això pot generar molt d'estrés a una criatura, i voldria saber quins són els drets dels menors, dels infants més petits, i dels pares, ja que sovint deixem fer sense conèixer bé el límit del que podem fer.
El meu fill (té 2 anys) possiblement hagi d'anar a quiròfan per una qüestió dental, i voldria saber què és el que ens poden fer fer i el que no, perquè voldria poder estar amb ell en tot moment i, si més no, fins que s'adormís. I que pogués despertar-se també amb nosaltres al seu costat.
Bé, donar-vos les gràcies per avançat.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Re: acompanyament hospitalari, probes mèdiques...
Jo ja he passat per 2 intervencions quirúrgiques i multitud de proves amb la meva nena (tot just aquest mes fa els 3 anyets) i en quan a l'intervenció se l'emporten desperta i desprès pots entrar a reanimació però quan ja desperta de l'anestesia... Ja m'agradaria a mi que fos diferent perque ha patit molt pobreta... Això si la resta de proves i estança hospitalaria les 24h amb els papis. Molts ànims!!! 
Hola, el dilluns passat vam operar el nostre fill a la S.S, a nosaltres ens van deixar baixar fins la porta de quirofans i un cop alla va entrar amb el camiller sol i despert (bé mig sedat, pero despert) nosaltres ens vam quedar a la sala d'espera de quirofans i alla ens van avisar quant va acabar l'operacio, ens van dir com havia anat i que ja podiem anar a l'habitacio, que quant estigues mig despert el pujarien i al cap de 30 min. mes o menys el van pujar a l'habitacio. Ojala pogues ser d'una altre manera perque si a nosaltres ens fa por un quirofan, ells que no saben on van i a sobre els separen dels papes...
- Yummymummy
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm
Hola,
no puc respondre exactament a la teva pregunta però si que sé que existeixen suports, com per exemple els Pallapupes, que, tot i que tu no puguis acompanyar el teu fill els fan tot el procés una mica menys traumàtic.
Què tinguis sort!
no puc respondre exactament a la teva pregunta però si que sé que existeixen suports, com per exemple els Pallapupes, que, tot i que tu no puguis acompanyar el teu fill els fan tot el procés una mica menys traumàtic.
Què tinguis sort!
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Jo he operat els dos nens per la SS (amb 3 anys de diferència) i amb els dos van fer el mateix. A l'habitació els van sedar amb la qual cosa quan se'ls van endur a quiròfan ja estaven groguis i no s'assabentaven de res. A nosaltres ens el van deixar acompanyar fins a la porta de quiròfan i allí ja ens van dir que anessim a l'habitació que quan acabessin ens cridarien.
Quan van acabar l'operació ens van cridar i només van deixar baixar a un dels dos (pare o mare) a reanimació per a estar amb el nen quan es despertés. Per a mí, la pitjor sensació del món, veure despertar el meu fill d'una operació. Però com a mínim el vaig poder agafar en braços i vaig poder cantar-li cançons i acunar-lo.
En quant a proves a mi sempre m'han deixat estar amb ells a qualsevol prova que els hi han fet. Excepte en unes radiografies amb contrast que la infermera va ser molt borde i no va voler, i al final va haver de venir-me a buscar perquè el nen no s'ho deixava fer.
Quan van acabar l'operació ens van cridar i només van deixar baixar a un dels dos (pare o mare) a reanimació per a estar amb el nen quan es despertés. Per a mí, la pitjor sensació del món, veure despertar el meu fill d'una operació. Però com a mínim el vaig poder agafar en braços i vaig poder cantar-li cançons i acunar-lo.
En quant a proves a mi sempre m'han deixat estar amb ells a qualsevol prova que els hi han fet. Excepte en unes radiografies amb contrast que la infermera va ser molt borde i no va voler, i al final va haver de venir-me a buscar perquè el nen no s'ho deixava fer.
moltes gràcies per les vostres experiències.
És, si fa no fa, tal com m'imaginava. I si a mi no em dóna gens de bon rotllo, imagino que a vosaltres, que ja ho heu passat, menys
És, si fa no fa, tal com m'imaginava. I si a mi no em dóna gens de bon rotllo, imagino que a vosaltres, que ja ho heu passat, menys
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |