homeopatia a Girona

Alèrgies, otitis, problemes..

MENTA78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 2:48 pm

homeopatia a Girona

EntradaAutor: MENTA78 » dv. nov. 04, 2011 9:21 am

Començo a estar una mica desesperada. La meva nena no para d' agafar bronquitis, otitis, faringitis... una darrera l' altre, i el pitjor, des de que ha començat l' escola bressol. M' han comentat que la homeopatia sol anar força bé i m' han recomenat la Dra. Pilar Caballe. Alguna ha portat els seus peques amb ella???? que tal és??? me la recomeu?????
rakel73
:: pantera
:: pantera
Entrades: 853
Membre des de: dj. juny 04, 2009 12:02 pm
Ubicació: Girona

Re: homeopatia a Girona

EntradaAutor: rakel73 » dg. nov. 20, 2011 2:52 pm

JO nomes conec a la Carme Suñe que es a La Bisbal
Imatge
yolandafl
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: yolandafl » dc. nov. 30, 2011 1:52 pm

A mi m'han recomenat l'Anna Mª Juanola però és de Castelló d'Empúries, hi van portar la nena perquè també estava sempre refredada i no feia mai net i els ha anat molt bé.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675
nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 07, 2012 12:10 pm

Nomes volia preguntar si sabeu si amb homeopatia pots ajudar a dormir millor la criatura. Bé, us explico, la Júlia té 19 mesos, mai ha sigut de dormir gaire, però és que cada vegada anem a pitjor, és molt nerviosa i mai troba el moment d'anar a dormir, per descomptat es desperta mil vegades a la nit i a cap hora ja està de peu. No se si amb homeopatia podria aconseguir que es relexes més (tant ella com jo) i les nits fossin més agradables.
He sentit a parlar de homeopatia per refredats, virus, temes cutànis, però i per nerviosisme també funciona? Si és així coneixeu algun homeopata a girona que tracti aquest tema?
Moltes gràcies
ImatgeImatge
yolandafl

EntradaAutor: yolandafl » dt. feb. 07, 2012 1:46 pm

Nuco no et puc ajudar amb aquest tema. En Pau també té 19 mesos i últimament es desperta un cop i si no el posem a dormir amb nosaltres no es calma i total així dormim tots i descansem més.

nuco
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 07, 2012 2:02 pm

yolandafl ha escrit:Nuco no et puc ajudar amb aquest tema. En Pau també té 19 mesos i últimament es desperta un cop i si no el posem a dormir amb nosaltres no es calma i total així dormim tots i descansem més.

Nosaltres ara també estem a la fase de que dorm amb nosaltres, bé, amb mi. I el pare a a seva habitació, tots 3 al mateix llit era impossible, el meu home es mou molt i la nena encara més. D'aquesta manera anem tirant però és que ahir mateix va tardar mes de 2hores per adormir-se i a les 5 del mati ja no volia dormir més (i amb més d'un despertar intermig) i aixó quedan-me jo al seu costat, és un sac de nervis que acabarà amb mi.
ImatgeImatge
yolandafl

EntradaAutor: yolandafl » dt. feb. 07, 2012 2:18 pm

Ostres noia, a veure si algú et pot donar algun consell perquè es relaxi i podeu descansar. :-o00m :-o00m

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::