Vacuna de la varicela (marques)
- Yummymummy
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm
Vacuna de la varicela (marques)
Hola a tothom!
ara als 15 mesos vacunarem a la petita de la varicela però he llegit que hi ha 2 marques, el Varivax i una altra. Encara no he anat a preguntar a la farmàcia però algú em podria aclarir això de les marques i quina em recomaneu?
Moltes gràcies
ara als 15 mesos vacunarem a la petita de la varicela però he llegit que hi ha 2 marques, el Varivax i una altra. Encara no he anat a preguntar a la farmàcia però algú em podria aclarir això de les marques i quina em recomaneu?
Moltes gràcies
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Re: Vacuna de la varicela (marques)
La que posaven inicialment era la Varilrix, i abans era amb una sola dosi. Després van treure la Varivax i aquesta em sembla que ja és amb dues dosi. Si no m'equivoco la VArilrix val al voltant dels 80€ (al menys quan jo la vaig posar) i la Varivax éstà més bé de preu, crec que al voltant dels 65€.
Tant l'una com l'altre les pots treure a Andorra més bé de preu.
Tant l'una com l'altre les pots treure a Andorra més bé de preu.
La varilrix no la pots comprar, es de ús hospitalari. La que pots trobar a la farmacia es la varivax.
Si vas Andorra emportat una nevera que mantingui la temperatura entre 3-5 ºC, que es la temperatura optima de conservació de la vacuna.
La temperatura optima de conservació en nevera es fonamental per les vacunes
Si vas Andorra emportat una nevera que mantingui la temperatura entre 3-5 ºC, que es la temperatura optima de conservació de la vacuna.
La temperatura optima de conservació en nevera es fonamental per les vacunes
A mi el pediatre em va dir la Varivax.
Això de que no la pots trobar a les farmàcies, a Andorra sí que hi són totes dues!!
Això de que no la pots trobar a les farmàcies, a Andorra sí que hi són totes dues!!
perdona, seguemant no m'explicat prou bè, la Varilrix, en el territori nacional (i aixo no inclou Andorra) la AEMPS (Agencia espanyola de medicaments i productes sanitaris) es recomana en nens majors de 12 anys y a nivell hospitalari, per aixó no la trobaras a les farmacies del territori nacional, que evidentment segueixen el protocol de vacunació nacional i no el Andorrá o el Francés 
- Lesmansdelapètal

martinica ha escrit:perdona, seguemant no m'explicat prou bè, la Varilrix, en el territori nacional (i aixo no inclou Andorra) la AEMPS (Agencia espanyola de medicaments i productes sanitaris) es recomana en nens majors de 12 anys y a nivell hospitalari, per aixó no la trobaras a les farmacies del territori nacional, que evidentment segueixen el protocol de vacunació nacional i no el Andorrá o el Francés
Això des de quan? perquè jo l'última la vaig posar fa 2 anys i la vaig comprar en una farmàcia de Tarragona.
Doncs no et ser dir data exacte, si tinc una estona mirare de buscar-lo al col.legi oficial de farmacéutics, pero més o menys de u fer aixó, un parell d'anys, any i mig.....
ET faig un corta i pega, perque es una intranet i no deixa accedir tot i enganxar l'enllaç:
A partir de l'1 de juny de 2010 ja no serà possible facturar els
medicaments següents
(05/02/2010)
El Ministeri de Sanitat i Consum informa que, a partir del dia 1 de juny de 2010, JA
NO SERÀ POSSIBLE FACTURAR els medicaments següents perquè han passat a
ser d’ús hospitalari, per resolució de la Direccció General de Farmàcia i Productes
Sanitaris.
CN 668822 VARILRIX 1 vial+1 xeringa
A partir de l'1 de juny de 2010 ja no serà possible facturar els
medicaments següents
(05/02/2010)
El Ministeri de Sanitat i Consum informa que, a partir del dia 1 de juny de 2010, JA
NO SERÀ POSSIBLE FACTURAR els medicaments següents perquè han passat a
ser d’ús hospitalari, per resolució de la Direccció General de Farmàcia i Productes
Sanitaris.
CN 668822 VARILRIX 1 vial+1 xeringa
- Lesmansdelapètal

Ok, em vaig salvar per un any, jejeje. Jo l'última la vaig posar al juliol del 2009 mes o menys.
Gràcies per la informació.
Gràcies per la informació.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |