Banyarlo cada dia
Banyarlo cada dia
Bon dia Mamis,
Tinc un dubte, el meu fill té 16 mesos i l`any passat a l`hivern el banyaba un dia si i un no. Ara el banyaba cada dia com l`Estiu, molta gent m`ha comentat que no es aconsejable per la pell. Ell no va a la guarde i ara a l`Hivern no s`embruten tant.
Em podeu comentar lo que feu vosaltres.
Gràcies
Tinc un dubte, el meu fill té 16 mesos i l`any passat a l`hivern el banyaba un dia si i un no. Ara el banyaba cada dia com l`Estiu, molta gent m`ha comentat que no es aconsejable per la pell. Ell no va a la guarde i ara a l`Hivern no s`embruten tant.
Em podeu comentar lo que feu vosaltres.
Gràcies
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 21, 2011 9:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Re: BANYARLO CADA DIA
Jo els banyo dia si dia no i a l'estiu si anem a la platja, a la piscina, ens movem més i això doncs cada dia. 

Doncs jo el banyo cada dia... potser no faria falta, però jo noto que ell es relaxa... després d'un dia llarg, una banyada ràpida, pijama net, sopar i dormir...
SI a mi em relaxa anar a dormir neta, penso que a ell també
SI a mi em relaxa anar a dormir neta, penso que a ell també
Jo a l'estiu el banyo cada dia pq al anar amb pantalons curts i samarreta de màniga curta, he de rascar per treure la ronya dels genolles
, però si no cal no li poso sabó a tot arreu, només cul, mans i peus. A l'hiver el banyo dia si dia no i el cap cada 2 o 3 dies, que la merda queda a la roba.
En Pol va tenir la pell atòpica el primer any això es el que ens va recomanar el pediatre i que ho seguissim fent així. Ara si, la crema hidtratant cada dia no la perdono,i de normal dos cops, matí (més per sobre) i nit ( "embadurnat" del tot).
Edito per afegir una pregunta: Li poseu el pijama net cada dia? Jo no he fet mai. De fet, a l'hiver que dorm amb body, si està net li poso el del dia i li canvio al matí, que molts cops es lleva amb el body humit de pipi. Es que sino no guanyaria per bodys....
En Pol va tenir la pell atòpica el primer any això es el que ens va recomanar el pediatre i que ho seguissim fent així. Ara si, la crema hidtratant cada dia no la perdono,i de normal dos cops, matí (més per sobre) i nit ( "embadurnat" del tot).
Edito per afegir una pregunta: Li poseu el pijama net cada dia? Jo no he fet mai. De fet, a l'hiver que dorm amb body, si està net li poso el del dia i li canvio al matí, que molts cops es lleva amb el body humit de pipi. Es que sino no guanyaria per bodys....

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

A l'estiu cada dia ., i ara cada 2-3 dies bany sencer, i cada dia li passem l'esponja.
Li canviem el bodi cada nit i el pijama cada dos dies.
Li canviem el bodi cada nit i el pijama cada dos dies.
Re: Banyarlo cada dia
No , nosaltres tampoc li posem net cada dia el pijama... també fem cada 2-3 dies, i el bodi cada dia.
Nosaltres el banyavem sempre cada dia, però també vaig sentir a dir que no anava bé cada dia així que a partir de fa poques setmanes dia si dia no, el pijama li aprofito dos dies i el body sempre tinc el dubte de si li canvio massa sovint però no se, a la nit sempre li poso net i al mati també pq de tota la nit se li agafa molt la olor de pipi i em fa cosa , per tant també li canvio, això si, no guanyo per rentar roba,jejeje.
Nosaltres sempre l'hem banyat cada dia. També ens havien dit que no és bo per la pell, però ens recomenaven que no l'ensabonéssim a diari. O sigui que un dia el banyem amb sabó i l'altre li passem aigua amb l'esponja. Sempre li ha agradat molt banyar-se i ens serveix també per començar tota la rutina: bany, cremeta, pijama, sopar i dormir!
Ah! I tampoc canviem el pijama cada dia. També ho fem cada 2-4 dies...
Ah! I tampoc canviem el pijama cada dia. També ho fem cada 2-4 dies...
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Doncs nosaltres els banyem dia si, dia no (alternats, així cada dia en banyo un
) i els diumenges tots 2! Jo els canvio el pijama el dia que els banyo, em fa cosa posar-lis un pijama "brut" acabats de banyar.
A l'estiu segons com vagin de bruts. El nen s'embruta moltíssim i acaba a la banyera sovint
A l'estiu segons com vagin de bruts. El nen s'embruta moltíssim i acaba a la banyera sovint

Doncs nosaltres, a l'estiu, cada dia i a l'hivern, dia sí dia no. El cap, sempre que el banyem.
Bodi i pijama net cada dia.
Bodi i pijama net cada dia.
Nosaltres cada dia.. no perquè s'embruti, si no perquè forma part de la rutina...
Li canvio bodi, pijama, roba de carrer tot vaja.. cada dia..
Si no està brut, no cal dedicar-li gaire estona al bany i si no doncs mira.. també és una forma de jugar que tenen no? Si els agrada l'aigua, clar!
Li canvio bodi, pijama, roba de carrer tot vaja.. cada dia..
Si no està brut, no cal dedicar-li gaire estona al bany i si no doncs mira.. també és una forma de jugar que tenen no? Si els agrada l'aigua, clar!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
jo ara no el banyo cada dia no cal, aixó si, cada dia li canvio tota la roba...!!! es que tampoc s'enbrutan tant com a l'estiu .
doncs jo el banyo cada dia, però un dia amb sabó i un sense, té una mica de pell atòpica i el metge em va dir que "menys sabó i més crema"! I axò és el què fem. el banyem perquè li encanta l'aigua i al vespre aquella hora és perfecte, però no cal sempre sabó!
de fet, diuen que els adults abusem massa del sabó, realment no és gaire bo per la pell i hauriem de tornar a les pastilles de sabó... però clar, és més pràctic el sabó líquid i ensabonar-se és relaxant!
i el pijama, normalment cada dos dies li canvio, si no se l'embruta abans
petons!
de fet, diuen que els adults abusem massa del sabó, realment no és gaire bo per la pell i hauriem de tornar a les pastilles de sabó... però clar, és més pràctic el sabó líquid i ensabonar-se és relaxant!
i el pijama, normalment cada dos dies li canvio, si no se l'embruta abans
petons!
Doncs jo el banyo cada dia, em fa la sensació que a l'escola s'emburten més (de vegades em trobo iogurt pel cabell...
), i també trobo agradable la sensació d'anar a dormir net...això si, cada dia després del bany crema hidratant, i el pijama, com que ell ja està net, li canvio cada 3-4 dies...
), i també trobo agradable la sensació d'anar a dormir net...això si, cada dia després del bany crema hidratant, i el pijama, com que ell ja està net, li canvio cada 3-4 dies...La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Jo també la banyo cada dia... un dia l'ensabono i l'altre dia no (a no ser que s'hagi embrutat molt, clar...).
A ella li agrada, és una estona de tranquil·litat abans d'anar a sopar i dormir...
Però tampoc m'hi trenco el cap, si un dia arribem tard pel que sigui (p.ex. caps de setmana), doncs a sopar i dormir directament!
A ella li agrada, és una estona de tranquil·litat abans d'anar a sopar i dormir...
Però tampoc m'hi trenco el cap, si un dia arribem tard pel que sigui (p.ex. caps de setmana), doncs a sopar i dormir directament!
Bones,
nosaltres a l'estiu cada dia i a l'hivern cada 2-3 dies. L'Eire te la pell atòpica i molta aigua no li va bé. La banyem amb un oli que no reseca tant la pell i després molta crema hidratant.
El pijama, li posem net cada dos dies, i no li posem bodi.
Que vagi bé!!
nosaltres a l'estiu cada dia i a l'hivern cada 2-3 dies. L'Eire te la pell atòpica i molta aigua no li va bé. La banyem amb un oli que no reseca tant la pell i després molta crema hidratant.
El pijama, li posem net cada dos dies, i no li posem bodi.
Que vagi bé!!
Nosaltres com la Thalassa, cada 2-3 dies, ja que hem tingut molts problemes amb la pell atòpica. En quant al pijama, jo li canvio una vegada a la setmana.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo el pijama sempre net desprès de banyar-los i el body i la robeta neta cada matí... La meva rentadora fa hores extres!!!
Jo sí que la banyo cada dia, perquè com algunes heu dit, forma part de la rutina i es relaxa molt amb el bany
(com jo, una bona dutxa al vespre és genial). Els cabells li rento dia sí dia no. I el pijama també li canvio cada 2 dies (a no sé que hagi suat o la part que toca al bolquer faci olor de pis).
No l'ensabono excessivament, tiro una dosi de sabó a l'aigua i li paso l'esponja molt per sobre, sense rascar.
(com jo, una bona dutxa al vespre és genial). Els cabells li rento dia sí dia no. I el pijama també li canvio cada 2 dies (a no sé que hagi suat o la part que toca al bolquer faci olor de pis).No l'ensabono excessivament, tiro una dosi de sabó a l'aigua i li paso l'esponja molt per sobre, sense rascar.

- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Jo a l´estiu si que la banyo cada dia. L´hivern passat que no anava a la guarde la banyàvem dia si dia no. Pero aquest hivern ha començat la guarde (el setembre passat) i ja si que m´agrada més banyar-la cada dia.
El body li possem un net cada nit (després del bany) i el pijama cada 2-3 dies.
La roba que li poso cada dia per anar a la guarde també la fem servir només un dia i la posem per rentar, tant si està tacada com si no. Normalment, quan arriba a casa al mitjdia de la guarde, li treiem la roba i la posem per rentar. Per les tardes no va a la guarde i li poso una altra roba neta. O sigui que cada dia li posem dues mudes de roba.
No m´agrada que estigui a casa amb la roba que porta de la guarde.
El body li possem un net cada nit (després del bany) i el pijama cada 2-3 dies.
La roba que li poso cada dia per anar a la guarde també la fem servir només un dia i la posem per rentar, tant si està tacada com si no. Normalment, quan arriba a casa al mitjdia de la guarde, li treiem la roba i la posem per rentar. Per les tardes no va a la guarde i li poso una altra roba neta. O sigui que cada dia li posem dues mudes de roba.
No m´agrada que estigui a casa amb la roba que porta de la guarde.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |